Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Prinsen har blivit potte tätt och vi har haft jobbiga nätter då han inte klarar att ligga flat - får inte pusta stackars. Oavsett kör med bröstmjölk, nässpray och suger ut att görr... Men inatt la jag han uppe i vippestolen i min säng och passade på honom - han sov som en gud!! Detta gjorde under för mamman hans också, tänk att man kan bli så upplagt bara av att få 5 timmars sömn! :0) Ha en fin dag allihopa!
Bad habits har tre små Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Og jeg som trodde jeg hadde vært innom det meste;-) Vippestol i sengen var ny! Gratulerer med litt søvn!
Håpefull77 Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 den har jeg ikke hørt før. Men bra det fungerte.... Søvn gjør underverker:)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2011 Ha ha ja vad gör man inte för att få bitte lite sömn! Har en hel del timmar att ta igen efter de sista veckorna ;0) Så har ni förkylda barn anbefalles detta på det mesta för en kort period! Så fort busarna i näsan är borta så är det tillbaka i moseskurven - här ska rutiner inte ödeläggas onödigt!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2011 Det ska sägas att min är så liten att han inte klarar att komma sig varken hit eller dit i vippestolen. Samt att stolen är väldigt lågt liggandes så att det inte är farligt för honom att ligga i den.
Flaggermusa Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Så bra du fant noe som fungerte! God bedring til lillemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå