Nuffy Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Nå gjenstår det bare å se om lillegutt er presis som sin far eller treeeg som sin mor;)
mamsen11 Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Lykke til her er det enda noen dager igjen... 39 faktisk
3barnsmor123 Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Masse lykke til Jeg har ul-termin t søndagen og mens-terminen var i går så er jo bare å vente i spenning
Blondie Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 jeg har termin imorgen hehe og her er det omvendt. mor kom to uker før og far kom 3!!! uker etter! d som er dumt er at d viser seg at det ofte er likt far. godt vi ikke får gå så lenge over som 3 uker. da hadde jeg fått en gigant baby hehe! Lykke til!!
Kath+3 Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Hvor har du lest det med far? Bare for nysgjerrigheten alltid hørt vi ligner vår mor når det gjelder graviditet og fødsel! Stemmer godt på meg med mine 6 dager over tiden ihvertfall far her kom en uke før termin!
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg hadde termin i går. Både jeg og far kom på overtid, så jeg har ikke store forhåpninger om at babyen kommer idag, om det er arvelig....Har en følelse av at han kommer på tirsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå