1down Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Hun er 8 uker nå. Vil at hun skal ta flaske så jeg kan pumpe meg innimellom og pappaen kan gi henne for at jeg skal få litt pusterom. MEN, hun vil ikke! Prøver hver dag, men det ender med skrik og jeg må fram med puppen.... Hvis jeg prøver å gi henne blir det full klikk, mormor og pappaen har fått det til et par ganger tidligere, men nå er det full stopp. Hva gjør vi galt??? Hun tar smokken fint. Noen tips til hvordan vi kan få til dette?
♥lykkelig♥ Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Vi slet med det samme, tommee tippee flasken hjalp oss, verdt og prøve iallefall. Hun ville ikke ha nooen andre flasker
1down Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2011 Takk for svar! Her skal alt prøves, så da kjøper vi en sånn flaske i dag HI
littlemisstrouble Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Det er nok best om det ikke er du som prøver å gi henne flaske, det bruker å være lettere om andre gjør det
muffin25 Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Vår nekter plent å ta flaske hun og.. blir helt apekatt hvis jeg prøver.. prøvd avent, medela og dene tommetippi eller hva den heter.. ingenting hjelper.. kjempekjedelig.. !
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 prøv mamflasker. Det hjalp her i huset )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå