A_K Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 .. Regner med at dere lager en del "retter" i slengen og oppbevarer i kjøleskap / fryser? Hvor lenge oppbevarer dere i kjøleskap? Hva oppbevarer dere maten i?
www.gladerebarn.blogg.no Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 http://gladerebarn.blogg.no/oppbevaring_av_babymat.html
Flaggermusa Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg lager ikke noe spesielt til han, jeg bruker som regel bare å mose opp det som er igjen fra middagen. Oppbevarer det i plastbokser med lokk, tupperware osv. I kjøleskapet har jeg det bare en dag eller to.
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg fryser ned i brukte, rengjorte barnematglass Men hittil har ikke Muffin villet ha noe av det mammaen hans har laget I dag fikk han tilbud både om smørdampet blomkål/brokkoli og avokadomos, men "grøsset" skikkelig (såå søt, haha), og smilte og gapte stort først etter at glassmaten kom
abella Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg gjør som Flaggermusa og bruker det samme som vi har til middag. Lager ofte litt ekstra og fryser ned til de dagene vi ikke har baby-vennlig middag. Bruker da isterningsbrett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå