Gå til innhold

Hva får deres små til jul? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal kjøpte til vesla, hun er 9 mnd til jul :)

hva får deres små da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror min skal få noe interiør til barnerommet som er helt peise tomt. Mangler til og med taklampe der, så det blir noe i den duren :)

Han har også 1-års dag i romjula, så det blir dobbelt opp :)

Ellers kan man kjøpe gåvogn, lekehund som bjeffer og går eller som man kan dra etter seg. Akebrett. Gyngehest. Tripp trapp stol, klær, duplo, treklosser som kan stables, bøker, cd-spiller, barne-cd, dukke, brio togbane, lekekomfyr.

De er jo også så små at de skjønner ikke helt konseptet uansett. Vi ventet med julegaven hennes til det plutselig dukket opp noe hun kunne ha bruk for. De trenger ikke å få noe som de kan ha glede av der da, men som de kan få bruk for senere. Som f.eks kjøpte vi trehjulsykkel til storesøster på sommeren som en forsinket julegave. Så fikk hun bare en liten ting på julaften, som var Hakkebakkeskogen bok med lyd-cd. Den brydde hun seg ikke så mye om da, men spesielt cd'n ble populær etterhvert :)

Skrevet

Skal kjøpe Tripp trapp stol til gutten vår, han vil være 4,5 mndr til jul. Lurer også på å kjøpe nyfødt-delen til, slik at han kan sitte i den allerede da. Kanskje praktisk til grøtutprøving osv...

Skrevet

Vet ikke om vi kjøper så mye.trenger ingenting. Må ha en pakke eller to fra storesøster. øNSKER seg klær og leker fra andre, men vi kjøper nok ikke noen store greier. Har jo alt etter storesøster.

Skrevet

Det har vi kjøpt til snuppa på 3 måneder og det er jo helt topp!!:)

Skrevet

Jeg aner virkelig ikke!

Han blir 1 år en uke etter jul så må jo finne på noe der også.

Hva trenger en 1-åring utenom leker og klær da? :P

Skrevet

vi har kjøpt gåvogn til datra vår som er 11 mnd til jul... Den er yppelig å lære seg å gå med.. + noen klær og et par småleker....

Skrevet

Ønsker meg vognpose fra svigers. Ellers blir det nok en bok og en lekebil fra storebror og storesøster. Jeg har gitt beskjed til våre søsken at de ikke skal kjøpe gave iår til han. Han er så liten at han ikke skjønner det likevel og det er nok utgifter til gaver som det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...