Gå til innhold

Gruer meg til å stille klokka.. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har jenta vår på 22mnd våknet halv seks-seks.. Når vi til helgen skal stille klokken og "alle" er glade for å få en times ekstra søvn, kjenner jeg jeg gruer meg.. Halv fem vil klokken være om hun våkner samme tid...Har vært gjennom det noen ganger med storebror og har vel prøvd oss med gradvis senere legging, komme fort inn i rutinene på den nye tiden, men har noen noen andre gode tips for overgangen..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også! og har ingen tips!Har en på 20 måneder (det var treukers helvete i fjor da han var rundt 9 måneder) og faktisk en på 6måneder i år!aiks!

Skrevet

Her har vi også en på 22 mnd som våkner halv 6-6 hver morgen og har gjort det siden sommeren... Han er en helt annen type enn storebroren sin som det er ganske lett å endre rutinene på. Det vi satser på å gjøre her er å legge en halvtime seinere idag, og enda et kvarter seinere i morgen. Så tar vi luren hans litt seinere enn vi pleier, og da håper vi at han kommer veldig fort inn i rutinene igjen. Men regner med å måtte stå opp halv 5 på søndag, ja... Håper jo egentlig han kan sove til halv sju snart, men det tror jeg egentlig vi bare kan glemme;) Lykke til! Håper det går greit for oss alle! Men egentlig har jeg bare lyst til å droppe hele klokkestillinga:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...