Ms.Smith Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg tror slimproppen nettopp gikk- men er bare i uke 37! Det låg en klump i do, men ingenting på papiret. Den var ca 1 cm i diameter, og var litt rødstripete, men ingen blod! Kan dette stemme??
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Skal ikke se bort ifra at det er proppen/ deler av den som kom ut Men som du sikkert vet, så kan jo denne komme ut flere uker før fødselen faktisk er i gang. Da jeg skulle ha andremann kom slimproppen kun 3 timer før snuppa ble født, så da jeg så den svære, ekle klumpen som lå på papiret (større enn det du beskriver), skjønte jeg at her var det bare å komme seg til sykehuset, hehe.. -men jeg dro fordi jeg hadde sterke rier med 3 min. imellom og da, det var liksom ikke BARE slimproppen i seg selv som var grunnen til at jeg dro dit Men blir spennende å se når det blir fødsel for din del nå da! Masse lykke til!!
Gjest To tette❤ Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Høres ut som slimproppen ja! Min gikk 3 uker før fødsel sist gang, og denne gangen gikk den forrige tirsdag, så det spørs om det blir 3 uker denne gangen også, da jeg bare er 36+6 idag. Men spennende er det, noe er hvertfall på vei til å skje:) Lykke til!
Ms.Smith Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2011 ) Synes dette var litt skummelt, da jeg har legetime 9. nov for vurdering av ks pga stor baby i seteleie... Så hun får baaare holde seg der inne til den tid!! Vil IKKE ha hastekeisersnitt altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå