Gå til innhold

Jeg vet jeg er gal, men måtte... teste rugedag 1

Anbefalte innlegg

Jeg leser og leser om testing tidlig, hormoner fra eggløsningssprøyte, og alt det der og av den grunn så måtte jeg bare...

Jeg satt el sprøyte på lørdag, uttak mandag innsett onsdag... måtte bare ta en graviditetstest...Den var negativ med En gang.... Hmmmmm?????

Hvordan kan det ha seg at noen tester falsk positiv 8-9 dager etter løsning, men jeg tester negativt i dag?

Fortsetter under...

Heia.

Denne runden har jeg også vært "crazy" å testet tidlig. Rugedag 2 (eller3) testet jeg positivt. Det er da "virkning" etter EL sprøyta vil jeg mene. 2 dager senere tester jeg negativt, åså positiv igjen, å idag testet jeg negativt 2 ganger.

Jeg tror det er EL sprøyta som lurer oss. Den KAN sitte i kroppen i opp til 10 dager sier dem, noe jeg tror er MEGET varierenede.

For på mine 3 tidligere forsøk har jeg aldri testet før dag 6, å da har jeg bare fått positivt etter det og frem til dag 15. (samt pos HCG stigning).

Så at du tester negativt nå er nok ingen negativ "sak" enda ;-) HCG har enda ikke klart å blitt produsert i kroppen ;-)

Er ikke sikker på om du fikk noe svar, men det er det jeg tror kan være årsaken ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...