Gå til innhold

Da må eg desverre takke for meg.....:(

Silje & prinsen<3

Anbefalte innlegg

Var på Ul her om dagen, og var 11+2 uker på vei. Der såg hun ikke noen hjerteaktivitet, og fosteret hadde sluttet og utviklet seg i ca uke 6 .Har ikke hatt noen anelse, men har følt at graviditets symptomene gradvis forsvant..:( Utrolig trist og vondt dette,

var til utskrapning i går..........

Håper eg snart er tilbake :)

Fortsetter under...

Det var veldig trist og høre:/ Og en utskraping er ikke bare bare, en veldig spesiell opplevelse. Håper du kommer deg raskt fysisk og psykisk, ta den tiden du trenger og masse lykke til videre med prøvingen:) Håper du er raskt tilbake med positive nyheter.....

Hei Silje & prinsen

Jeg opplevde det samme som deg litt tidligere i høst. Hadde sett hjerteaktivitet i uke 7, og tok det for gitt at det skulle gå bra helt til slutt. Da jeg fikk litt spotting i uke 11 tok jeg en privat ultralyd og fikk se et lite foster som hadde stoppet i utvikling ca tre uker tidligere (ca en uke etter første UL). Jeg fikk en tablettkur som gjorde at fosteret ble støtt ut, og slapp utskrapning.

Jeg fikk egentlig sjokk for jeg var ganske sikker på at alt skulle være bra. Syntes det var helt forferdelig og ufattelig trist.

Skal starte med spray igjen om ca to uker, og rekker akkurat et forsøk før jul! Håper vi lykkes bedre da.

Lykke til videre, håper spiren sitter på neste forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...