Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en liten klump. Med stort hode. Like stort som kroppen.

Små armer og ben, og ett bankende hjerte <3

Dette blir min 2. Jeg gruer meg? Jeg vil glede meg, og hoppe av glede.

Men jeg gruer meg sånn :( Er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også gruer meg litt til å bli mamma, inni mellom. Jeg får en anfall av at jeg ikke kommer til å få det til etc. jeg tror det er ganske normalt. Jeg er 10+5 i dag og dette blir mitt første barn. Jeg har heldigvis en samboer som er fantastisk og støtter meg masse. Han har barn fra før og beroliger meg masse. Nå har jeg en likegyldig følelse...jeg klarer ikke å skjønne helt at jeg er gravid heller. Hører andre snakke om meg og min graviditet. Men jeg tenker at de snakker ikke om meg. Men når jeg har vært på UL så blir det nok litt anderledes. Jeg har ikke noe forhold til den lille enda. Slapp helt av og ta ting som det kommer ;)

Skrevet

Godt og høre at jeg ikke er den eneste .

Jeg er så redd for at ting ikke vil være på plass når babyen kommer.

Jeg og kjæresten min bor ikke sammen enda ( han er ikke far til min sønn)

Sønnen min må skifte barnehage til ny kommune, vi må flytte dit. Jeg aner ikke i hvilken ende jeg skal begynne engang.

Husker med sønnen min, så følte jeg sånn som deg. Hadde ikke noe følelse til barnet i magen før jeg virkelig visste at det VAR noe inni der. hehe.

Skrevet

jeg venter nr 2 nå å er 5 uker på vei, å kjenner jeg ikke klarer glede mg.. jeg skal på l i uke 8. å da får jeg se spira så da vil det nokk blir mer ekte for meg.. mn nå tenker jeg ikke på det.. har en datter på 4 mnd i morgen <3 så jrg tenker helst på hvordan dette vil gå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...