Zeke Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Posetiv test hos legen , så da får jeg bare håpe at kroppen klarer og bære ( mista tre før ) fram dette super rompetrollet, ( siden gubben sterliserte seg i fjor) vil jeg si det er det Så da ser det ut som jeg blir fire barns mor Håper UL på tirsdag viser et lite bankende rompetroll.
-spent- Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Gratulerer så mye! Det var du som hadde et innlegg her om at du umulig kunne være gravid da mannen steriliserte seg? Hva sa mannen din da han fikk vite det?
Zeke Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2011 Stemmer det, blei sjokka litt sur på at legene ikke gjorde en god jobb hihi. Men han sa at vi tar ikke abort, og da blei jeg letta:) Så vi får se hvordan dette går men han sier at dette klarer me Flott mann jeg har.
Kaktus_86 Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Så godt at dere er enige om at dere klarer dette Skjønner godt at du ble sjokkert til å begynne med! Litt av en overraskelse når det liksom ikke skal gå an. Men da var det vel ment to be da Skal se at denne spiren er en fighter som klorer seg fast i 9 mnd Gratulerer så mye og lykke til!
Zeke Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2011 Ja sjokk er undevurdert i dette hihi Hadde liksom ikke tatt den oprasjonen hvis me skulle ha fleire. Men det er som du sier er nok ment dette lykketrollet her. Må innrøme at har begynnt og glede meg litt , blir hektisk Unga er 10,8 og 2 år når lykketrollet kommer , blir hektisk ja hihi. Ny bil også hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå