nurseBettie Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har mensen nå, med en syklus på 35 dager, derfor er ikm først i uke 48.. Lenge og vente, men går igjen inn i ny pp. Vi har prøvd i over et år nå, ingenting skjer. Jeg var gravid i sommer, men mistet i sa i uke 5+0. Skjønner ikke hvorfor ingenting skjer, føler at jeg aldri skal få bli mamma.. Flere som sliter med å bli gravide? Går likevel inn i denne pp med håp, som alltid:) Håper dette er vår uke!!=)
myrsnupp Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Tipper jeg også havner her, men holder meg på uke 44 inn til videre.
chamira Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Hei dere.. jeg har også en syklus på 34 dager så siden tanta kom i går, så hopper jeg rett inn her sånn at jeg har noe å følge med på fremover. Det får liksom tiden til å gå litt raskere på en måte:) Denne perioden har vi planer om å være veldig flinke til å være aktive hele perioden og ikke se så nøye på når EL er eller burde være.. vi skal bare kjøre på sånn ca. annenhver dag så får vi se om vi har en liten adventsgave når vi kommer til uke 48..
Magica-von-Tryll Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Tanta kom i dag så da hopper jeg inn her til dere. Forventer IKM mellom 28 november til 1 desember. Har ikke helt orden på syklusen ennå etter pilleslutt. Inn i 2pp. Har lovet meg selv å ikke teste før etter 1 desember iallefall. Håper mange av oss med IKm i uke 48 får oss en adventsgave.
Lykkelige omstendigheter? Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Jeg hører også til her:) ikm 2.12. Tredje pp på oss. Kjempe spennende, men litt kjedelig med 36 dagers syklus.
Mamma07+MA+Babymage Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 hei. fikk mensen i går, så da kommer jeg hit om jeg ikke tar feil av ukene. jeg har også prøvd lenge å bli gravid. har en datter som snart blir fire og og mistet i sommer i tjuende uke. da hadde vi prøvd i to år uten hell. nå er det tredje gangen mensen er kommet siden MA. jeg håper det snart klaffer igjen, men tiden siden i sommer har vært tøff så det er ikke sikkert at jeg har el siden jeg har så sterke opp og ned perioder. tenkte å ta el tester denne mnd for å finne ut om el er der. jordmor sier at både kroppen og spyken må være klar for et nytt svangerskap før det skjer. men jeg prøver allikevel. satser på at det blir snart nå. er lei av prøving... spesielt siden en må begynne helt på nytt....
nurseBettie Skrevet 3. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2011 Kjedelig med så lang syklus, blir jo så lang ventetid hver mnd! Denne mnd prøver jeg bidronninggele, og skal ta wild yam etter eggløsning. Jeg skal også teste etter el, for å være sikker på at vi treffer;) Tenker at nå MÅ det være vår tur snart, så håper denne mnd blir full klaff:) Er veldig klar for å bli mamma!! <3 Ønsker alle lykke til!
Pjokkemamma* Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Jeg tror nok jeg hører til her. Har mensen nå, og vi skal til på vår 1pp til uka. Har en gutt på 4 år fra før.
Undrende skorpion Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 Jeg hører nok til her ja :-)) Etter mye frem og tilbake har vi bestemt oss for å prøve å skape et lite vidunder! Jeg selv er helt ny her inne, har en sønn fra tidligere som snart er tenåring, så dette blir jo som å starte helt på nytt igjen.. Blir veldig spennende!!
chamira Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 hvor kjøper du bidronninggelen og wild yam? Jeg har hørt så mye om det men ingen sier noe om hvor dette finnes,... Jeg er også veldig klar for at NÅ skal det skje.. men vi får se. Jeg har lite forhåpninger om det enda egentlig. Jeg er i 3pp og har gått på p-produkter av ymse slag i ca. halve livet mitt. Må vell la det gå litt tid:)
Mini&Meg Skrevet 8. november 2011 #12 Skrevet 8. november 2011 Jeg hører og til her, har IKM mellom 28. og 1. tenker jeg, aner ikke helt for forrige syklus var på bærtur..
lille +gutt Skrevet 9. november 2011 #13 Skrevet 9. november 2011 Hei Da rusler jeg inn hit til dere etter litt feil regning sist og dermed trodde jeg at jeg hørte til 47 , men tok feil. Her er også syklusene litt ute å kjører Hvem er dere da? Jeg er - Lykke Liten- Alder 28 pp 6 pp mnd Fra Nord Norge
Bonanza Skrevet 9. november 2011 #14 Skrevet 9. november 2011 Hei jenter;-), rusler inn hit til dere jeg.. Fikk TR i går 9/11, så ikm 1 des. Dette blir min 4 pp. De to første pp med maaassse sympt, og da seff sikker på graviditet, men nei. Den siste pp med ingen sympt, så da igjen sikker på graviditet siden jeg da ikke var gravid og hadde masse sympt;-))). Men nei. Såååå i skrivende stund har jeg nå bestilt meg bidronninggele og wild yam på nettbutikken urtesenteret. Dette skal bli mitt nye våpen hehehe;-)). Har jo lest om mange som har brukt det, men bestemte meg nå da jeg så at enkelte fertilitetsklinikker anbefalte det! Så why not!! Blir hyggelig å skravle litt her fremover da;-))
Bonanza Skrevet 10. november 2011 #15 Skrevet 10. november 2011 Ups regnet feil. Hopper over til uke 49, ikm 5 des.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 10. november 2011 #16 Skrevet 10. november 2011 Eg ble ferdi med ikm i dag:) så da er neste ikm 3.Desember... pp eg har hatt er MANGE, skal me se... prøvd siden mars 2007, da blir dette pp 57:S hatt 1 enkel pergo, 4 dobble pergo kurer. den siste slapp ikke de egg en gang. i sommer var eg til lap å fjernet 26 cyster på ene eggstokken å 24 på den andre. legen min hadde ikke hørt om de tilfelle før. så nå prøver me sjøl litt før me er klar for prøverør da kommer me til med en gang sa di:) håper denne mnd blir gull månden:)
lille +gutt Skrevet 10. november 2011 #17 Skrevet 10. november 2011 Hei igjen alle sammen Jeg holdt nesten på å miste el testingen denne mnd da jeg har veldig ustabile sykluser. Har kun testet i 2 pp tidligere selv om vi er i pp 6 nå. Disse to andre gangene viste el testeren et smil på dag 20 og dag 18. Vet at dette er veldig sent. Nå er jeg på dag 11 og av en eller annen grunn klarte jeg ikke å vente lenger. Bruker å vente til dag 13. Hadde ingen symp på el løsning derfor ble jeg veldig overasket da smilet kom i dag over en uke tidligere enn de andre gangene. Ble iallfall billig denne teste runden Men blir litt frustrert over denne ustabiliteten, vet det er vansklig at det klaffer da. Er gla vi har disse mulighetene i dag
Morris Skrevet 11. november 2011 #18 Skrevet 11. november 2011 Hei! Her blir ikm 2. Desember. Blir 3.pp og forhåpentligvis første med en stabil syklus som det går an å forstå noe av.... Planen er å ikke tenke så mye. Kjenner når EL kommer så skal prøve å unngå å bruke EL-testene mine. Kanskje en strategi for ikke å stresse så mye får se hvordan det går...
lille_knirk Skrevet 11. november 2011 #19 Skrevet 11. november 2011 Melder meg inn her. Tror jeg IKM mandag 28/11. 3 pp. Har ett barn fra før og forrige ble jeg gravid på 3. pp. Så blir skuffet om jeg det ikke klaffer denne måneden. Har også kjøpt eggløsningstester for første gang. Tok første testen i går og den var positiv. Fikk lagt inn aksjer i går. Tok en EL test igjen i dag og nå var den negativ. Så da har jeg vel EL i dag eller i morgen? Håper mannen kommer hjem snart så vi får lagt inn noen aksjer i kveld også :-) Lykke til alle sammen!!
nurseBettie Skrevet 12. november 2011 Forfatter #20 Skrevet 12. november 2011 Hvordan går det damer?=) Jeg har ikke vært her inne på en stund nå, har faktisk ikke tenkt noe på prøving denne mnd! Ventet egentlig el til uka, men merka at jeg hadde el slim osv derfor tok jeg første el testen i går som var positiv! Har vel el i helgen jeg da, kanskje det er bidronninggeleen som har framskyndet el med noen dager? Aldri prøvd det før nå,så aner ikke. La iallefall inn aksjer i går og har tenkt å gjøre det hver dag fremover;) Har en veldig god følelse denne pp, aner ikke hvorfor. Kanskje fordi jeg ikke stresser noe med det:) Hååper den sitter denne mnd:) Hører vel kanskje til ikm uke 47 jeg siden el kommer denne uken, men jeg holder meg her inntill videre:)
Hybelkanina Skrevet 13. november 2011 #21 Skrevet 13. november 2011 Jeg hører nok til her hos dere jeg Har korte sykluser, ferdig med mens i dag, og venter neste mens (jeg er blant de som ikke fikser uttrykket IKM) 1. desember. Har bestilt el-tester og starter vel å teste etter el så snart de dukker opp i posten. Det blir vår 1 pp, brukte 3 pp på førstemann. Hadde passet utmerket at det går enda raskere nå, derfor prøver vi med el-tester med en gang. Krysser fingrene for oss alle denne måneden!
Lise30 Skrevet 14. november 2011 #22 Skrevet 14. november 2011 Hei! Jeg har el i dag så da blir ikm Mandag 28.11. Satser på å få lagt inn noen aksjer i kveld. Lykke til alle som har ikm uke 48!
Gjest Skrevet 14. november 2011 #23 Skrevet 14. november 2011 Hei dere damer:-) Er ny her og håper jeg kan slenge meg på dere..har også ikm tidlig i uke 48:-) 2pp etter ma... lykke til alle sammen:-)
Pjokkemamma* Skrevet 15. november 2011 #24 Skrevet 15. november 2011 Hvordan går det med dere damene?. Vi er jo i 1pp så er veldig spent på hvordan ting går fremover. Skal i følge kalkulatoren her inne ha eggløsning til helga så vi får satse på det. Er det noen her inne som kjenner at dere har eggløsning? Jeg har gått i hele dag å kjent litt murring nede på høyre side, begynte derfor å lure litt på om det kunne være at eggl. kommer litt tidlig...
myrsnupp Skrevet 15. november 2011 #25 Skrevet 15. november 2011 I følge syklusen skal jeg ha EL på torsdag, slimet er på plass, og eltesten i dag var knallpositiv, så da er vi vel i rute:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå