Gå til innhold

Så lei meg=( Blir jo ikke gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter sånn med å bli gravid!! why?? Har holdt på i over et år nå, ble gravid i sommer men mistet, og det ser ikke ut som at jeg blir gravid heller=/ huffåhuff.... Er så lei av pp etter pp, og mensen kommer hver gang på klokkelsettet.. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil berre senda ein klem, det er trist å gå slik å venta... Håpar du blir gravid snart. Eg og mista i sommar. Kroppen treng gjerne berre litt tid.... Har du bedt om henvisning for å sjekka om alt er normalt? tatt hormonprøver? Eg har gjort det, syns det er greit for å få senka skuldrane... syklusen min er ikkje i orden enno, så eg trur det er det som er problemet for meg. Håpar det ordnar seg! Prøv bidronninggele frå helsekost. Det prøver eg no, det skal vil hjelpa på eggena! :)sink og selen og magnesium er også viktig seier dei.

Skrevet

Så trist.. skjønner deg på en måte.. prøvde i 9 mnd før jeg fikk positiv test i juli i år,men fikk mens 2 dager over ikm så var nok bare en kjemisk.. rakk akkurat å glede meg..

Har hatt en pause fra prøvingen siden da og gått på p-piller i 3 mnd igjen,sluttet forrige uke og håper nå det skal klaffe.. men tørr ikke håpe for mye -har pco jeg da..

Er det noe som gjør at det tar så lang tid for dere,har du vært hos lege for utredning?

Jeg har et barn fra før og kjæresten har 2- så vi vet at vi kan få barn.. det tar visst bare litt tid..

Krysser fingrene for deg,lykke til denne pp :)

Skrevet

Takk for gode tanker<3 Vi har ikke vært til utredning enda, men har begynt å tenke på å bestille en legetime nå. Det må jo være en grunn for at jeg ikke blir gravid? Da jeg var hos legen etter aborten i sommer spurte jeg han om dette, men han sa bare at jeg måtte prøve å ikke tenke på det, så skjer det nok. Men det gjør ikke det:p Jeg har faktisk klart å la være å fokusere på det, hjelper lite. Jeg har prøvd hostesaft, grapefruktjuice, b-vitaminer, sink osv. også. Og hver eneste pp har vi hatt sex rundt el, da burde det jo ha klaffet en eller annen gang! Kanskje jeg får en fin julegave i år, håper det:)

Tror jeg skal ringe legen i morgen og høre om de kan ta prøver, og bestille time. Alt jeg ønsker er å bli mamma<3

Skrevet

Kommer bare innom fra 1 termin som en liten "håpspreder"

Jeg og samboeren prøvde i 2 år før det hittil iallfall klaffa, gikk først på null prevansjon første 8 mndene av dumskap, da skjedde det ikke noe, og vi prøvde heller ikke, har prøvd aktivt siste året og har mistet flere ganger, denne mnden fikk jeg skremsel, fikk positiv test 6 oktober, og så igjen 20 og 25 oktober (bare for å bekrefte) dro på ultralyd 25 men ingen baby, ble jo kjempe nervøs og redd siden jeg burde vært 7 uker på vei.

blodprøvene viste at hcg stiger men at jeg kanskje bare er i uke 4 ca, så det som kan ha skjedd er at jeg har trodd jeg var gravid, fokuserte ikke på å BLI gravid, hadde sex med glede isteden fordi vi "måtte" og da klaffa det :)

Iallefall trodde jeg en stund at jeg ikke kunne bli gravid igjen, men 80 % blir gravide innen 1 år, 90% innen 2 år, ser jo mange historier der folk gir opp og så blir de gravide :) så gjør ting for å ikke tenke så mye på det, jobber du så ta på deg noen ekstra vakter, dra ut med venner, begynn med en hobby eller noe så skal du se det forhåpentligvis klaffer, Psyken har nemlig mye å si på hva som skjer, og vistnok kan mannen bli "steril" i eggløsningstiden pga press/stress også.. LYKKE TIL iallefall så krysser jeg fingrene :)

Skrevet

Ring legen du :)

Har du testet med el tester rundt tidspunktet du tror el er da? Noen ganger hender det jo at el er litt senere enn man tror.. Å du kan jo bli gravid siden du har blitt det en gang.. det skjer nok snart,enklere sagt enn gjort å ikke tenke på det ja..

Jeg er positiv og tror det blir mange fine førjulsoverraskelser her inne :-)

Skrevet

Jeg testet etter el denne pp, og jeg hadde iallefall el da. Er det noen nettside jeg kan kjøpe bidronninggele på? Kanskje jeg skal bestille.

Ja nå fremover blir det mye jobb og mye som skjer, så kanskje det får tankene over på noe annet:) Skal prøve å ikke tenke på det overhode, og bare kose oss. Det må jo klaffe en eller annen gang;) Dere er så snille som tar dere tid til å trøste:) Takk! Og gratulerer med spiren til deg SiljeEjlis Juni12<3:):) Det må være helt fantastisk herlig:):)

Skrevet

forresten, min syklus er alltid på 28 dager MEN denne mnden ble jeg gravid den dagen jeg skull hatt IKM vil jeg tro, så ha sex jevnt over hele mnden, hver 2-3 dag :) men gjør det til noe sexy og ikke bare en jobb :-)

Skrevet

Jeg sluttet med prevensjon over et år før jeg ble gravid med jenten min. Vi prøvde ikke nett å bli gravide, men vi hadde jo sex daglig (var bare 15-16, så det var helst det vi gjorde på) og jeg tenkte at jeg ble nok ikke gravid siden jeg ikke hadde blitt det til nå.

Det tar ofte lang tid. Jeg har gått uten pillen i 9 måneder nå, og er ikke gravid enda. Fra å med neste måned har vi bestemt oss for å prøve mer.

Skrevet

bidronninggele kjøper du på vanlig helsekost. Lykke til!

Skrevet

har du prøvd bisolvon? jeg ble gravid da jeg gikk på den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...