tessass Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Har en liten gutt på 6,5 mnd som er en drøm å legge på kvelden (bank i bordet!), men på dagen er ikke dtte mulig. Han sovner hvis vi er ute og triller, men bor i en leilighet, så orker ikke gå ut ved hver dupp og trille. Inne må han bysses i søvn og må vente til han har sovnet ordentlig før jeg kan legge han fra meg. Noen tips om hbvordan jeg kan få han til å finne søvnen selv på dagtid?
Pix Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg legger henne med en gang jeg ser tegn til trøtthet. Hvis hun har gjespet 3-4 ganger. Da legger jeg henne på magen på et godt og mykt teppe med hodet på en koseklut. I starten klagde hun litt, men da bare gikk jeg bort å la hodet mot henne så hun kjente pusten min og roet seg. Gjorde dette 3-4 ganger og hun sovnet. I dag har jeg gjort dette 3 ganger (lagt henne på magen) og hun har sovnet alle gangene uten å klage!! Bank i bordet! Så jeg etr stoorfornøyd! Har strevd så med vogn etc.. Bare sovet 10 min av gangen.. Men i dag har hun sovet masse! Et tips som funket her hvertfall:) Lykke til!
tessass Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2011 Hvor gammel er hun? har prøvd å legge min gutt på magen, men da er rett opp med hodet. Han kryper jo litt også nå, men skal definitivt prøve altså:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå