Gå til innhold

Sovne av seg selv på dagtid - noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 6,5 mnd som er en drøm å legge på kvelden (bank i bordet!), men på dagen er ikke dtte mulig.

Han sovner hvis vi er ute og triller, men bor i en leilighet, så orker ikke gå ut ved hver dupp og trille. Inne må han bysses i søvn og må vente til han har sovnet ordentlig før jeg kan legge han fra meg.

Noen tips om hbvordan jeg kan få han til å finne søvnen selv på dagtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger henne med en gang jeg ser tegn til trøtthet. Hvis hun har gjespet 3-4 ganger. Da legger jeg henne på magen på et godt og mykt teppe med hodet på en koseklut. I starten klagde hun litt, men da bare gikk jeg bort å la hodet mot henne så hun kjente pusten min og roet seg. Gjorde dette 3-4 ganger og hun sovnet. I dag har jeg gjort dette 3 ganger (lagt henne på magen) og hun har sovnet alle gangene uten å klage!! Bank i bordet! :) Så jeg etr stoorfornøyd! Har strevd så med vogn etc.. Bare sovet 10 min av gangen.. Men i dag har hun sovet masse!

Et tips som funket her hvertfall:) Lykke til!

Skrevet

Hvor gammel er hun? har prøvd å legge min gutt på magen, men da er rett opp med hodet. Han kryper jo litt også nå, men skal definitivt prøve altså:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...