Gå til innhold

Jeg er så glad!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra å være en baby som måtte både mates, bysses, bæres og synges i søvn. Noe som er sliiiiiiiiitsomt i lengden. Så har jeg plutselig en baby som bare vil legges i sengen når han er trøtt :P

Etter kveldsmat og stell så ligger han å koser litt i fanget og drikker litt melk, men så vil han bare legge seg.

Legger han i senga så går det kanskje 5-10 minutt før han sover helt av seg selv :)

Og dette snudde nesten på dagen for en 3 ukers tid siden :)

Det tok bare 9 mnd da :P hehe

På dagtid er det litt mer kamp for da er det lyst i rommet og masse å se på, så må nok gå til innkjøp av rullegardin :)

Ville bare si det til noen! :) Både meg og mannen er fortsatt like sjokka hver kveld :P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra!! Så deilig for dere:-D

Skrevet

Åååå, så deilig!! Hvordan gjorde du det? Bare prøvde en dag?

Skrevet

Ja, herlig! :)

Gjorde vel ikke noe spesielt, merket at han begynte å bli urolig i fanget når han ble trøtt. Ville ikke ligge ro og bare gnei seg i øynene. Så jeg prøvde bare å legge han i senga. Var kanskje litt protest en dag eller to, men med litt vann og smokk så sovna han :) Og det gikk bare lettere og lettere for hver dag.

I dag sovna han oppå dyna, så når jeg var inne for å sjekke så flytta jeg han og la på han dyna, da bare kikka han på meg og snudde seg rundt igjen :)

Skrevet

Ja, endelig har han funnet frem sovehjertet som mor og far har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...