Flaggermusa Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Fra å være en baby som måtte både mates, bysses, bæres og synges i søvn. Noe som er sliiiiiiiiitsomt i lengden. Så har jeg plutselig en baby som bare vil legges i sengen når han er trøtt Etter kveldsmat og stell så ligger han å koser litt i fanget og drikker litt melk, men så vil han bare legge seg. Legger han i senga så går det kanskje 5-10 minutt før han sover helt av seg selv Og dette snudde nesten på dagen for en 3 ukers tid siden Det tok bare 9 mnd da hehe På dagtid er det litt mer kamp for da er det lyst i rommet og masse å se på, så må nok gå til innkjøp av rullegardin Ville bare si det til noen! Både meg og mannen er fortsatt like sjokka hver kveld hehe
Bad habits har tre små Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Hurra!! Så deilig for dere:-D
tessass Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Åååå, så deilig!! Hvordan gjorde du det? Bare prøvde en dag?
Flaggermusa Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2011 Ja, herlig! Gjorde vel ikke noe spesielt, merket at han begynte å bli urolig i fanget når han ble trøtt. Ville ikke ligge ro og bare gnei seg i øynene. Så jeg prøvde bare å legge han i senga. Var kanskje litt protest en dag eller to, men med litt vann og smokk så sovna han Og det gikk bare lettere og lettere for hver dag. I dag sovna han oppå dyna, så når jeg var inne for å sjekke så flytta jeg han og la på han dyna, da bare kikka han på meg og snudde seg rundt igjen
Flaggermusa Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2011 Ja, endelig har han funnet frem sovehjertet som mor og far har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå