Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Er det sant at en kvinne som bare kan få orgasme ved stimulering av klitoris, ikke kan være seksuelt tilfredsstilt, slik det står i denne bloggen? http://bedresex.blogspot.com/p/orgasmeskolen.html Kommer kanskje an på hva man legger i "tilfredsstilt"? Tror ikke jeg vet helt hva en vaginal orgasme er for noe engang, jeg. Får dere det? Er det virkelig så mye bedre og mer tilfredsstillende enn en klitorisorgasme?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg vet best hvordan en klitorisorgasme er... Og det er kjempe deilig :-) :-) Jeg er ikke helt sikker op hvordan vaginal orgasme er... Men tror jeg har fått det
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Dette er bare tull. Den såkalte "vaginale" orgasmen er langt på vei en myte.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har hatt g-punkt orgasme, regner med det er det samme som vaginal orgasme, og jeg syns helt ærlig det bare kjennes som man tisser på seg. Så "vanlig" orgasme er nok mer for meg ja... Hilsen helt og holdent tilfredsstilt
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Det kan hende vaginal orgasme er et himmelrike på jord, jeg veit i så fall ikke hva jeg går glipp av... Derimot får jeg helt fantastiske klitorisorgasmer, og føleg meg skikkelig tilfredsstilt etterpå. At det gjerne kunne kommet oftere er en annen sak....
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har alltid hørt at klitoris-orgasme er best. Jeg får bare det (gjerne kombinert), og kan absolutt kalle meg sexuelt tilfredsstilt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Tull jeg kan få både vaginal orgasme eller g punkt orgasme og klitt orgasme. De kan ikke sammenlignes, da begge er utrolig deilige men forskjellige. Den tissefølelsen må man glemme og bare slappe av klarer man det så spruter man faktisk endel av oss. Jeg gjør det og det er utrolig deilig. Kan få mange slike på rad..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #8 Skrevet 27. oktober 2011 Å? Fordi at du ikke har hatt det selv, så betyr det ikke at der en myte. Jeg får både klitoris og vaginale orgasmer, begge er deilige på hver sin måte
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 hmm, synes nok at vaginal orgasme er best.. den er ofte mdypere og varer lengre
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Har ikke noe med mine orgasmer å gjøre, dette med g-punktet og vaginale orgasmer er et svært myteomspunnet felt. En omfattende studie av 1800 kvinner konkluderte med at det ikke finnes grunnlag for å si at det såkalte g-punktet finnes i det hele tatt. http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8439000.stm 20:25
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 Er tilfredsstilt på klitorisorgasme:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå