Gå til innhold

Hm.. Mellom 2-4 dager over IKM og fortsatt negativ test..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går bare og venter på at tanta skal komme.. Det rare er at jeg har hatt stabil mens på max 27 dageres syklus i "alle år", og nå, på dag 29, så har den enda ikke meldt sin ankomst.. Heller ingen tegn til at den er i vente.. Pleier også alltid få ømme pupper før mens, nå finnes de ikke ømme i det hele tatt..

Tillater meg ikke å tro at jeg er gravid, mene etter å ha prøvd i lang tid, håper jeg det har klaffet denne mnd:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, er du meg??

Har det sånn nå også, og skjønner ingenting....

Har vondt, menssmerter, men de har vært der i over 2 uker... Alt på kroppen stemmer med at mensen skal komme, men den kommer ikke!

Men testen er negativ likevel den!

Skjønner ingenting....

Skrevet

Heldigvis er det håp så lenge tanta ikke har kommet!;)

Når skal du teste igjen? Jeg har èn test igjen, og nå skal jeg bestille billigtester;)

Hvilke symptomer har du på enten mens eller graviditet da? ( Selv om symptomene er ganske like på det ene eller det andre..arg..)

Jeg har menssmerter i ryggen, stikninger i magen og ingen ømme pupper (-tar det med i "jeg-er-kanskje-gravid-kategorien siden jeg Alltid har ømme pupper før mens!!) Er også veldig veldig trøtt, men hvem er ikke det på denne tiden av året:P

Skrevet

Hehe, "godt" å se vi er flere ;) Jeg tok en test i forgårs, den var negativ. Prøver å ikke bruke opp testene, så tar d med ro. Har tenkt å ta en på lørdag for jeg er bedt i bursdag på kvelden.. kan være greit å vite om d er forandringer til da ;)

Har skikkelige murringer, både i ryggen og i magen, er veeeeldig trøtt (men som du sier, det kan jo være årstiden) pluss jeg fryser og fryser... Har merket at jeg klør på magen innimellom også :P

Jeg har 2 barn fra før, og ømme bryst er alltid tegnet på graviditet.. men det har jeg ikke nå. Så ganske merkelig ja....

Merkelig dette da... Har du barn fra før? :)

Skrevet

Jeg tok en test på tirsdag, og så en i dag.. begge blendahvite!! Skal også vente til lørdag.. Litt rart for jeg kjenner liksom at noe skjer langt nede i magen.. Og et par ganger har jeg tatt meg til magen pga stikningene..

Murring i ryggen føler jeg at jeg får så snart jeg tenker at jeg faktisk kan være gravid, men at mensen sikkert kommer..Hehe.. Mye psykisk her ja;)

Jeg har ett barn fra før. Han nærmer seg 4 år, og har lenge "mast" om å få søsken.. Håper jeg kan fortelle han om tre måneder at han endelig skal bli storebror:) Hvor gamle er dine?

Skrevet

Har to på 5 og 7 år. Så nå håper jeg på nr3 :)

Men uansett merkelig dette, for jeg har alltid, og da mener jeg alltid mensen nøyaktig på samme tid! Men nå er som sagt testene negative...

Da får vi oppdatere hverandre her på lørdag vi da, eller før, hvis tante rød kommer sigende ;)

Lykke til!! :)

Skrevet

Det får vi gjøre:)

Lykke til til deg også!! Så krysser vi fingre og tær for tanta holder seg borte i mange mange mnd!!!!!=)

Skrevet

Samme her, så utrolig godt å lese at vi er flere, selv om jeg ikke unner noen å ha det sånn. Jeg hadde ikm på søndag, følte masse symptomer en stund, trodde tr var på vei.... Men neida. Testet i dag, negativ. Skjønner lite.. Pleier aldri å være ute av syklus sånn.

Krysser fingrene for oss

Skrevet

Med førstemann her gikk jeg 3 uker (!!) over IKM før testen lyste positivt. Det finnes alltid håp:) Lykke til!

Skrevet

Dag 3 etter IKM og fortsatt ingen mens... Så får ta en test igjen i morgen, selv om jeg tviler på at den vil vise noe annet enn nei, nei, nei :P

Utrolig rart, skjønner ingenting jeg :P

Dere andre?? :)

Skrevet

Har ikke testa i dag, men satser på at det blir en test i morgentidlig for mensen har ikke kommet enda!! (Jippi)

Kjenner en del "smerter" nedover lusken i dag.. Men ingen symptomer på at mensen skal komme.. springer fortsatt mye på do for å sjekke;)

Skrevet

Blendahvit test i dag også, og fortsatt INGEN tegn til mensen! Blir så frustrert!!!! På 31. dagen i syklusen nå.. I snart 2 år har syklusen vært på mellom 25 og 27 dager -MAKS!

Skjønner ingenting jeg, og har begynt å miste troen på at jeg er gravid.. Heeelt til jeg leste om deg over som testet positivt først etter 3 uker!! -da er det faktisk fortsatt håp! Takk for innspillet:)

Symptomene mine (på det ene eller det andre):

Hodeverk

Ekstremt mye trøtt

Humørsvingninger

Føler ofte jeg må tisse

Stikninger i nedre del av magen

Innimellom murringer i ryggen

Økt utflod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...