Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vert på overtidskontroll i dag 40+6 og der såg de at de nok har målt feil på forje ul og at babyen ikke har vokst de siste ukene, så jeg skal komme i morgen for å bli satt i gang! Men til min store glede ser det ut som at riene har startet av seg selv! =) Jm såg noe aktivitet på "rie-ometeret" i dag, jeg trodde det kun var kynnere, og de kommer med jevne mellomrom nå. Er ikke noe vonde, men kjenner de for å si det sånn! Blir spennende å se hva som skjer utover natten og godt å vite at jeg vil bli satt i gang i morgen tidlig viss det gir seg. Har vert mye bekymringer ang veksten til lillemann i dette svangerskapet, så nå gleder jeg meg til å få det overstått!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, er ikke det tidlig for overtidskontroll? Også 41 i dag, og skal ikke ringe inn for kontroll før på mandag! :o alt for lenge! Men bra de følger deg opp hvis de mistenker liten vekst :) var inne til ctg i går pga blodtrykk og at jeg har vært i så dårlig form, baby var tydelig stresset men ble sendt hjem etter 5,5 timer! Vurderer å ringe i morgen for å få kontrollen før helga istede :o

Masse lykke til, håper det fortsetter å ta seg opp så du får en naturlig fødsel ! :)

Skrevet

Jo jeg og syntes det var tidlig, men jm ringte forje onsdag når jeg var på kontoll og da sa de jeg skulle komme i dag.. Men hadde ikke babyen sluttet å vokse hadde ikke jeg blitt satt i gang før sent neste uke tror jeg. vart vertfall sånn jeg forstod legen før ho tok ultralyden.

huff, ikke noe kjekt å bli sendt hjem utrygg =/ Ja, det hadde jeg gjort også, verfall viss du fortsatt er i dårlig form...

Takk takk! Lykke til du også! Er ikke lenge igjen for deg heller nå! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...