Hjerteskatten<3 Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Vil han kjenne om hodet evt har festet seg? Kjennes nesten sånn ut, siden det føles som han er på vei ut noen ganger med nedpress :-) Leste de sjekker det i uke 36. Er det ellers noe spesielt som blir tatt opp på denne tiden?
Skrømti Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Kan jo være legen kjenner etter, men jeg har forstått det slik at det egentlig ikke er før uke 36 de gjør det. Sikkert ikke vits i det før.. Ellers vet jeg ikke om det er noe spesielt som blir tatt opp på denne tiden, var ikke det med meg iallefall. Uansett, alltid godt med disse kontrolenel tenker jeg, greitt å følge med. Lykke til!
Hjerteskatten<3 Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2011 Okei, da får jeg bare spørre han, om han kan kjenne etter, hehe. Godt med disse kontrollene ja, men har bare vært hos legen min jeg da, ikke vært hos jordmor. Skulle kanskje hatt en time for å snakke om fødsel og sånn, men jeg får se. Tar legen opp fødsel på en av de siste kotrollene tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå