Baby<3 Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 ikke noe som slutter på e, helst et navn som er lett å uttale overalt =)
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Anna Kristin Maja Maria Andrea Selma Hanna
Andreaa Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg synes e-endelsene er fineset der man kan velge. Men det er jo mange andre fine navn også. Her er noen fine jentenavn som også kan uttales i utlandet. Sara Emma Nora Julie - med e, men er et internasjonalt navn Hanna Ellen Emilie Helena (selv om jeg selvfølgelig liker best Helene) Nina - fine navnet! Natalie Rebekka Selma Susanne Anna Vivian
Giss Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har ikke lest de andre svarene du har fått så med fare for gjentakelser: Anora Lilly Molly Ida Amanda Alexandra Sylvia Luna Jenny Olea Maria Sara Rebekka Johanna Bea Sofia Klara Heidi Ronja Wilma Vera Rosa Ellinor Leonora Athena Hera Dagmar Marion Miriam Mona
namedrop85 Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Hannah Leah Miriam Maria Linnea Naomi Natalia Anna
Cornelianelia Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Noen jeg liker som ikke slutter på -e. Leonora Sofia Mathilda Tiril Frida Lilly Milly Miriam
trebarnsmamma84 Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 Mari Maria Sigrid Jenny Maja Kaja Susann Isabel Kristin Heidi Victoria Madelen Celina Elina Elisa
Mine2Små Skrevet 28. oktober 2011 #10 Skrevet 28. oktober 2011 Sarah Lilja Linnea Emma Marion Celina Frida Linn Tuva Maria Maya Andrea Ronja Jennifer Jenny Mari Oda Vikctoria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå