Gå til innhold

Brun utflod over flere dager.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er tredje dagen den skjiten kommer..

Tykk, mørkebrun utflod. Kommer en del i løpet av et døgn. Er så redd for SA.. I tillegg har jeg hadd en god del murringer i magen og i ryggen..

Er i uke 6..

Har pratet med jormord, og hun kunne fortelle meg at det kunne være starten på SA, men så lenge det ikke kom ferskt blod var det ingen grunn til å bekymre seg enda. Måtte bare vente å se.

Ennå 4 uker igjen til UL.. Synes det er så ekkelt å ikke vite hva som foregår der inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har hatt varierende småblødninger og brun utflod hver dag i to uker, i tillegg til slike murringer som du beskriver... Er 6 + 3. Har ikke vært på UL ennå, men har sjekket med hcg-prøver og har fått veldig gode resultater, høye verdier og fin økning:-) De sier at det slett ikke trenger å være noe galt selv om man blør/har blodig utflod. Så vi satser på det:-)

Jeg tror nok jeg skal bestille meg en privat UL til uka likevel...

Lykke til!

Skrevet

Hei og takk for svar :)

Ja da har jo du blødd noe lengre enn meg. Håper ikke jeg kommer til å gå så lenge. Da kommer jeg til å bli nerveklar :)

Men jeg reagerer egentli sterkest på disse murringene. Før jordmoren min førtalte meg i mitt forje svangerskap at de kom av at livmoren utvidet seg.. Men det er jo bare 11 mnd siden jeg fødte min 1 sønn. så livmoren min skal i teorien være ganske myk å stor enda.. så jeg skjønner ikke så mye av dette her..

Det er en betryggenhet å få komme i UL for å se at alt er bra

Masse lykke til til deg og :)

Skrevet

hei!

kansje du kunne tatt kontakt med fastlegen og fått henvisning til tidlig UL. Det fikk jeg på dagen når jeg hadde litt småblødninger rundt uke 8. Man skal jo slippe å gå og engste seg i flere uker..! Jeg begynnte å blø litt på en søndag og måtte vente til mandag for å få time hos legen og husker at det var lenge nok! Helt forferdelig når man er så redd for å plutselig begynne å blø kraftigere :( Jeg hadde da også litt murringer i ryggen men alt viste seg å være i orden. Mørkebrun utflod sies jo å være gammelt blod. Det var det jeg hadde. Var utrolig godt å få se at alt var vel med det lille spiret! Krysser fingrene at alt er bra med din lille også!

Skrevet

Hei !

Jeg har hatt brun utflod pluss litt rosa slimm i nesten 14 dager i strekk , var også ganske engstelig , for jeg hadde en MA tidlig i år, og der var brun utflod eneste symptom ( i etterkant har det vist seg at det er ganske vanlig ved MA). Så jeg var nokså sikker på at det kom til å ende i det denne gangen også, tok litt sorgene på forskudd..,

Så kom jeg til gynekolog da jeg var 6 uker på vei ( hadde time fra før jeg ble gravid ), og da var det alt som det skulle på UL. Legen sa at det er ofte tegn på MA , men trenger ikke være det , jeg er jo levende eksempel.

Jeg ville prøvd å få en tidlig ultralyd i nærmeste dager, for å slippe å gå og tenke på det. Stoler ikke så 100 % på hcg prøver, for jeg fikk vite sist at ved MA pleier det å stige som om alt skulle være ok, og først synker etter noen uker.

Lykke til ! Håper det viser seg å være ufarlig .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...