neel3 Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Var på UL i dag og alt er bra med barnet. Veldig gøy å se en aktiv baby :-) Er 19 uker på vei. De kunne ikke se at det var en gutt, men heller ikke bekrefte at det var jente. Da tenker jeg at det er en jente (og gøy er det selv om jeg har 2 jenter fra før). Men når de ikke ser noe mellom beina (selv om det var noe dekket til av navlestrengen), da må det jo være en jente? Er det andre som har vært borti lignende, og så ble det en gutt? Er så spennende dette med kjønn :-) Tenkte jeg skulle innrede rom til minsten når jeg er litt mer sikker på hva det er. Hvis ikke blir det mye hvitt/gult/grønt. :-)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 når jeg var på UL, så ville hun ikke spre bena noe særlig. JM sa det mest sansynlig var en jente. Hun titta lenge. Dro til privat UL og da lå hun med bena godt fra hverandre! og da var det ingen tvil at det var en snuppe inni her =)
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 da vi var på UL lå knøttet og spriket skikkelig med beina da JM skule sjekke kjønn Og hun sa det selv at her var det ikke noen tvil om at det ligger en liten prins ;D Synes det er litt koselig å vite kjønnet før fødsel jeg, klarer på en måte å bli bedre kjent med han da Også er det lettere å gjøre innkjøp da såklart
neel3 Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg er så nysgjerrig at jeg bestilte privat 3D Ul på Oslo City. De var billigere enn majorstuaklinikken, og man kunne få time på dagen. Jeg bestilte time om 5-6 uker. :-)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 vi har selv bestilt time den 25 november (uke 28) på ultralydklinikken på Lysaker =) koster 1100kr og inneholder en veldig fin pakke =) så gleder meg masse til å se henne igjen skikkelig da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå