Gå til innhold

Hmm, noen andre som har det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo en smule bekymret at jeg enda ikke har noen markante symptomer. Det er litt ømme pupper og oppblåst i magen samt noe strekkinger. Men hvor i alle dager blir kvalmen av? Jeg er 4+4 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 6+1 og opplever heller ikke kvalmen,men den kan jo fortsatt komme :)

Nyt det sålenge det varer :)

Tror ikke du har grunn til å bekymre deg enda :)

Skrevet

Hei! Vi er visst like langt på vei vi! Gratulerer! Man MÅ ikke være kvalm selv om man er gravid. Kanskje du er heldig å slipper den. Kvalme er jo ikke noe hyggelig uansett ;) her kommer den i bølger, kommer plutselig og forsvinner fort igjen.

Skrevet

Takk for rask svar ladies! Dvs. igår etter middag når jeg ryddet kjente jeg en liten "oppkast" følelse men det gikk heldigvis over. På kvelden når jeg skulle legge meg ble jeg også litt småkvalm men så sovnet jeg. Men idag er det ingenting. Med tulla mi husker jeg intet annet enn det bedritne brukne ankelen min og smertehelvete som fulgte med. Husker jeg var litt kvalm men ikke sånn at jeg holdt på å spy. Får vel vente og se.

Skrevet

Jeg er 5+6, og har null kvalme.

.. Og den kan bare holde seg vekk, kan den!!!

:-)

Hell og lykke med graviditeten!

Skrevet

Her kom kvalmen for fullt i uke 7. NYT det så lenge du er frisk og rask! :-)

Skrevet

Jeg ble ikke kvalm før i uke 6, og deretter har det bare økt på. er bare i uke 7+3 nå da. Merker kvalmen blir værre under stress og når jeg er sliten.

Skrevet

Hadde lite symptomer i starten jeg også. Starta i slutten av uke 6, og nå (7+3) er både kvalmen og trøttheten ganske ille.. Du kan nok føle deg litt annerledes om ett par uker ja, når hormonmengden er mye høyere!

Skrevet

Jeg er 9+0 i dag og har nesten ingen symptomer. Var litt kvalm en dag eller to i uke 7 bare og har ikke ømme bryster. Eneste jeg egentlig merker det på er at jeg er tom for energi. Det er nok veldig forskjellig fra person til person. Og ja, jeg var også litt bekymret, men ul for 3 dager siden viste et bankende hjerte så alt er som det skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...