Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 hvorfor det? Skjærer dere alle over en kam? Hvis dere ser en dame fra Thailand går med en norskmann. Tenker dere automatisk at hun er importert,uansett alder, utseendet osv?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Er ikke imot Thaidamer. De er jo vanligvis fantastiske mennesker. Tenker mer om han som har hentet henne hit. Det er nemlig ikke alle damene som ender opp med gull og grønne skoger etter å ha havnet her. Mange av de har det nok veldig tøft.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Det er vel ingen som er i mot thaidamer?? Tvert i mot så har jeg et godt inntrykk av damer fra Thailand. Menn som importerer dem hit derimot...eller drar på "sexferie" til østen og andre steder, vel det er jo bare motbydelig på alle måter.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har ingenting i mot thaidamer (eller folk fra andre land for den saks skyld). Men jeg er ofte bekymret for om thailandske damer har det godt i Norge med sin ektemann. Mange har det jo så klart bra, men jeg tror også det er mange som ikke har det godt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg tenker at de må være desperat. Forlate hjemland, kultur og familie for å ha seg med en stinkende ekkelt gris i helsetrøye fra Hallingdal. Dessuten er de utstøtt fra Thailand når de velger mann fra vesten. Iallefall i visse kretser. Men har ikke noe i not selve dama.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Til 1350 Tenker du da på "alle" thaidamer da? Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Har ikke noe imot thaidamer generelt jeg heller. Det er bare litt skremmende med prostituerte, som kanskje har med seg en sykdom derfra. Tenk om en mann kjøper en dame fra Thailand, og tar henne med hit. Hun har HIV og smitter han. Han tenker ikke på å teste seg, er utro på en fest med ei dame som ligger med "alle". Hun får også HIV og dermed har 10 flere fått det innen 1 mnd. Tenkt hvordan det blir om 10 år, det er skummelt å tenke på..!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #8 Skrevet 27. oktober 2011 Nå kjenner jeg bare to kvinner fra Thailand som er gift med norske menn da. Men det er lykkelige ekteskap i begge tilfeller. Ikke spesielt stor aldersforskjell heller. Det ene paret traff hverandre da han bodde og jobbet i Thailand. De er gift, begge jobber og de har 2 små barn sammen. Det er jo ikke bare sex-turister og prostituerte da...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 Tenker thaidamer som er blitt "plukket opp" eller bestilt av menn som ikke er i nærheten av å velge fra øverste hylle i Norge. Finnes jo thaidamer som har thaimenn. Eller norske thaidamer som har møtt menn i Norge. Noe helt annet. Kjenner en del kjekke norske menn dom ser bra ut som har kjærester fra Thailand og Brasil. Men det de har til felles er at de har en personlighet som ønsker mer underdanighet enn hva norske kvinner har. Men de Brasil-damene er bare underdanig en stund. Hjelp for noen hissige og sjalu krek haha! 14.50
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 Av det jeg kunne se av serien som gikk på tv Norge, den med Thaikonene, så virka det ikke som noen av de var utstøtt fra de i hjemlandet. Jeg er ikke imot slike ekteskap, men jo, må inrømme at jeg synes synd på noen av de nydelige, unge damene som ender opp med en ekkel, trygda, bleikfeit gubbe fra vesten. Nå kjenner jeg unge, pene menn fra Norge som også har giftet seg med Thailandske damer de har møtt på ferie, og de hadde aldri noe problemer med damer hjemme i Norge, men de møtte kjærligheten på ferie. (men om Thaidamer alltid gifter seg kun pga forelskelse, er jeg nok fordomsfull nok til å tvile på)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #12 Skrevet 27. oktober 2011 Ikke alle er så opphengt i utseende som dere. Ikke bli overraska når mannen viser seg å ikke være noe særlig farsemne, stikker, er utro eller driter i barna sine, siden så mange velger menn ut fra KUN utseende og status. Jeg kjenner en som er gift med ei fra Thailand. Han "kan" ikke det med flørting, være "kul", og ikke så flink med ord. Sjenert, sier ikke mye. Fantastisk far og stefar er han! Og svært god ektemann. Som turet frem på legekontoret med kona som ble nektet sykmelding med truende abort, og kjempet for hennes rettigheter. Han tar 16 ukers pappaperm, og 2 ukers ulønna perm for å hjelpe kona etter fødselen. Samtidig som han blir med hennes ADHD-gutt fra før på helsestasjonen, på sportsaktiviteter og annet. Ingen norske jenter ville ha ham fordi han ikke festet, jobbet på posten, turte nesten ikke snakke med jenter, og var klønete (og ingen Brad Pitt). Jeg fryder meg av å se på ham nå. Han er glad, smilende og helt forandret. Er blitt bedre kjent med naboer, mer åpen og pratsom. Fordi hans smilende og skravlete kone har dratt ham ut av "hula" på middag hos venner, i selskaper og gitt ham selvtilliten han manglet.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #13 Skrevet 27. oktober 2011 Egentlig er jeg ikke imot alle thai damer..men min stemor gjør det litt vanskelig å ikke dra alle over en kam.. Hun har vært gift med faren min i snart 20 år.. ei horribel og manipulerende dame som har min far tvunnet rundt lillefingeren.. Så fort hun fikk gifteringen på fingeren begynte hennes svartmaling av meg til min far, naboer osv.. Hun ødela min ungdomstid (jeg bodde hos min far og pga skole o.l. kunne jeg ikke flytte til min mor) med beskyldninger, løgn, skriking til meg om at jeg var no good, hennes psykiske spill.. Alle de gangene hun stod og skrek at jeg ikke fikk lov til å være søster til dems barn (de har 3) at jeg var no good, at jeg var fæl, ikke søster, ugly, bad...... Hun lot min far gjennomgå en del også..bla stakk av med dems eldste datter og gravid med nr 2 til en ukjent adresse (etter at min far hadde sagt ifra at hennes behandling mot meg var noe han ikke ville akseptere)... Men etter at han fikk henne tilbake så har hennes ord vært lov..jeg ble sakte men sikkert presset ut av mitt hjem, da hun var hos han (den tiden han jobbet med å få henne tilbake og hun bodde et annet sted) så fikk jeg ikke lov til å være hjemme så jeg måtte pakke sakene mine og håpe jeg kunne sove hos foreldrene til min nåværende x til hun hadde dratt og jeg kunne dra hjem igjen. Jeghar også overhørt min far snakke med kamerater om at det er stort spill blandt de damene..far hadde oppdaget at de ringer hverandre og glorer over ting de har fått mannen til å kjøpe til dem, at de har konkurranse over hvem som har de fineste møblene, smykkene, tingene...bilene.. Så langt har min fars kone sørget for at all hans lønn blir overført på hennes konto (han jobber på sin vanlige og godt betalte jobb i ukedagene og som drosjesjåfør i helgene), han har kjøpt et hus som har blitt pusset opp etter hennes krav, han har kjøpt bil til henne selv om hun ikke har lappen, han har tatt opp lån for å bygge et hus i thailand og bil som er til dems disposisjon når de drar dit. Og når jeg for 8 år siden spurte han om å få låne 100-200kr for mat (hadde nettop kommet ut av et veldig dårlig forhold og hadde ikke noe penger og ventet på hjelp fra sosialen ) så fikk jeg ikke fem flate øre fra han fordi jeg har satt ned foten og ikke vil ha noe med hans thai kone å gjøre etter all helvete hun lot meg gjennomgå alle de årene før jeg flyttet ut.. Så...har litt vanskelig å se på thai damer som annet enn pengegriske, horete løgnere av noen manipulerende krek... Men jeg forsøker iallefall å pushe min erfaring med min stemor vekk..prøve å komme over det.. Ble kjent med par thai damer på skolen i fjor da de videreutdannet seg og de var kjempe trivelige..men stemor lurker i bakgrunnen.. Fy hun var fæl
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #14 Skrevet 27. oktober 2011 Kjærlighet? Hva har egentlig en 50 år gammel nordmann,oppvokst i Norge og med norsk kultur, til felles med ei thaijente på 20 som aldri har vært utenlands og som ikke engang snakker engelsk?? Og som sannsynligvis heller ikke har særlig med utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #15 Skrevet 27. oktober 2011 Grunnen til at jeg spør er at jeg selv er fra Thailand. Etter å ha lest svarene fra innlegget om menn som importerer damer fra utlandet spesielt fra Thailand, så kjenner jeg at jeg "skammer" over meg selv og min nasjonalitet. Jeg er den typen som ikke går så mye etter utseendet når det gjelder valg av kjærester, men går heller får det indre. Så ja, det er ikke akkurat vakre menn jeg har vært sammen med. Har da tenkt noen ganger at det må være mange som ser "ned" på meg som "importert" kone fra Thailand før de kjenner meg eller har snakket med meg. Jeg må nevne at jeg kom til Norge da jeg var ca. 9 år gammel. Har gått på skolen og tatt alle utdannelsen min her. Rett og slett har jeg blitt "norsk". Hilsen HI PS. Beklager hvis det er mye skrive feil eller dårlig formulert. Jeg sitter på jobben, og får da ikke gå over ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #16 Skrevet 27. oktober 2011 Hahaha, så bare norske jenter med UTDANNELSE har krav på norske menn? Dagens... Ikke alle vil ha utdannelse vettu. Disse hjemmeværende rosabloggere her på DiB som skriker at arbeidende mødre er dårlige mødre, har vel verken ambisjoner eller utdannelse selv. Og det er greit fordi de er norske? Og JA, kjærlighet kan oppstå på tross av alder. Når en mann på 50 blir oppfattet som raring og ledd av, og plutselig møter en som forstår, lytter og verdsetter ham, vil han gjerne gi kjærlighet tilbake, og blir forelsket. I MÅTEN han blir behandlet på.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #17 Skrevet 27. oktober 2011 Da synes jeg du har vært ordentlig uheldig. Ja, er enig med deg at ikke alle thaidamer er greie. Kjenner noen selv, og ja jeg blir flau av å være fra Thailand. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #18 Skrevet 27. oktober 2011 Tror ikke Thaidamer har så mye mer å være flau over enn norske damer. De fins såvisst alle sorter av de også.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #19 Skrevet 27. oktober 2011 Så så sant 1437. Ingen nasjonaliteter er perfekte... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #20 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg er da ikke imot Thai-damer. Men heller de gamle ungkarene som ikke evner å få seg dame på normal måte. For de her noe som går mot seg, og det bør de faktisk gjøre noe med FØR de skaffer seg en ny mamma....
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #21 Skrevet 27. oktober 2011 Så du mener at gamle ungkarer ikke skal ha sex, kjærlighet, familie osv, fordi de var sen med å etablere seg?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #23 Skrevet 27. oktober 2011 Så du mener du har rett til å bestemme over andre sex- og kjærlighetsliv fordi...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå