Stina <3 Skrevet 31. oktober 2011 #26 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det gjør meg ondt å lese dette for jeg kjenner meg selv igjen. Vi har selv ett barn med samme hjertefeil. Håper at dere tenker dere godt om, for selv om det er dårlige utsikter med denne hjertefeilen så har kirurgene på Riksen blitt så flinke i dag. Det er mange flere av disse barna som overlever i dag enn det de gjorde for noen år siden. Jeg kan fint innrømme at det er en tøff prosess, både psykisk og fysisk. Og det er veldig hardt å følge disse små hjertebarna til operasjon, og de skal jo ha minst 3 store... Og selvsagt en del ekstra hjemme, men vi er så glad for at vi har vårt lille hjertebarn. Vårt hjertebarn er snart 12 år! I hverdagen merker vi ikke så mye til feilen. Vi venter nå ett nytt barn, skal nå nedover til Riksen for å undersøke hjerte til den lille i magen, men jeg er ikke redd for å ta imot ett nytt hjertebarn. Jeg vil bare være forberedt. Les litt ffhb.no om HVHS. Lykke til videre. Uansett hva dere velger, tenker på dere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143723950-vi-m%C3%A5-ta-farvel-med-lillebror-i-magen/page/2/#findComment-143738474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 1. november 2011 #27 Del Skrevet 1. november 2011 Har vært der selv,så jeg vet hva det er snakk om.Jeg føler med deg, du har min største medfølelse. Vi måtte ta det samme valget i mars i år,og valget om å ta bort lille jenta vår, da vi å har to gutter fra før som ikke gjorde valget enklere. Men jeg står fast ved det jeg gjorde! Tror definitivt at det var rett i vårt tilfelle. Bare send meg en pm hvis du ønsker å prate, dette er tøfee tider og tøffe tak! Lykke til med alt dere skal igjennom! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143723950-vi-m%C3%A5-ta-farvel-med-lillebror-i-magen/page/2/#findComment-143740357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå