siljesnupp med minisnupper Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 22 oktober kl 01.25 en uke over tiden kom vår lille skjønne pernille til verden. hun veide 3665gr og var 51cm lang. var på jm kontroll på torsdag 20 okt og jm strippa meg skikkelig og ringte føden og fikk meg lagt inn pga høyt blodtrykk. har hatt det de siste 2 mnd av svangerskapet. allerede noen timer senere begynte jeg å få skikkelige murringer som etterhvert gikk over til uregelmessige rier. natt til fredag fikk jeg sove medisin for å få sovet ut. gikk hele fredagen med riere som bare ble sterkere og mere regelmessige. kl 22 hadde jeg 5 cm åpning. da fikk jeg akkupunktur og 10 min senere gikk noe av vannet. til m in store glede var det jm som jeg har gått til på kontroller hele svangerskapet som kom på nattevakt:) midnatt blei jeg trilla inn på fødestua og riene var nå veldig intense med 1-2 min mellom. kl 01 tok jm resten av vannet og jeg hadde 8 cm åpning. 01.20 fikk jeg pressrier og etter 3 press var prinsessa ute:) gikk rå fort på slutten:) så nå sitter jeg hjemme med verdens snilleste baby som ikke gjør noe annet enn å sove, spise og bæsje:) storebroren er så kyr at han veit ikke hvilket bein han skal stå på:) så nå er vår lille perfekte familie komplett:)
3barnsmor123 Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Gratulere så mye og nyt tiden fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå