Svømmetur Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Hun kuttet ut ammingen selv ved 5 1/2 mnd, da nektet hun. Vi prøvde, men ga opp til slutt. Frem til nå har hun fått i seg ca 350 ml +- per døgn, men nå spytter hun bare melken ut igjen. Prøvd med flaske, kopp, tuttekopp, kald/litt varm/lunken melk, annet merke på melken osv... Men akk nei, alt spyttes ut. Prøvd å gi i forbindelse med søvn og kos, men nei. Er det noen som har noen tips? Det er vel litt tidlig å kutte ut denne melken allerede? Prøver å erstatte vitaminer og mineraler i annen mat i løpet av dagen når hun ikke vil ha melk, men ikke bare bare..
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg lurer også på når det er forsvarlig å kutte ut melk/amming. Min er også 8,5 mnd og jeg har begynt på jobb. Merker det ikke er så kos å amme lenger (prøv f eks begynnende brystbetennelse på grunn av spreng og måtte stå og vente på tog...og det er ikke så greit å få gjort noe med det i arbeidstida.... I tillegg har jeg vondt i vortene fra 4 sylskarpe tenner oppe). Han får jo melka som er i grøten, drikker ellers vann til maten. Så kommer til å begynne avvenning for å kutte ut 1 av 3 amminger i tillegg til all nattamming når denne første uka på jobb er over. Han liker ikke mme, men kunne nok ha fått i han mm på glass. I vårt tilfelle står det ikke på viljen til ungen, men merker han gjerne vil henge i puppen hele tiden når jeg er hjemme.
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Og poenget var at jeg har lysst til å kutte ut de andre to måltidene så fort det er forsvarlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå