jula&minimaisen Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 i går kveld hadde jeg hyppige mensmurringer som satt i mage og rygg akkurat der hvor riene satt med førstemann, de var ikke særlig sterke men kjente de godt. Ble litt satt ut, har ikke opplevd dette før( ble satt i gang sist) og sist hadde jeg ikke en eneste murring eller tegn til fødsel før etter modningspiller. Er det modning dette? har mye nedpress og går oftere på do nå enn tidligere også. føler jo det er litt tidlig da! 34.6 i dag. noen andre med sånne "rier"?
Mem Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Jada, i massevis! Kynnere er det vel egentlig. Jeg venter nr 4 og har 3 veldig ulike fødsler bak meg. Har masse kynnere, som også kommer regelmessig innimellom, og de kan nesten luremeg til å tro at fødselen er i gang Det er vel kroppen sin måte å forberede seg på, og det er mer vanlig å kjenne dette når du har født før, sies det. Har nå 13 dager igjen til termin, og skulle gjerne sett at kynnerne ble til ordentlige rier etterhvert...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Jepp, har hatt masse sånne. Ringte jordmor om dette da jeg var i uke 35, og hun mente det var modning. Venter ennå, er i uke 39 nå! :-)
jula&minimaisen Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2011 kynnere har jeg hatt i bøtter og spann siden tidlig 2 trimester med begge to og dette kjentes ikke slik ut. magen ble ikke like stram over hele som ved kynnerene, men bare på nedre halvdel og bak i ryggen vekselvis. startet i magen, gikk bak i ryggen og så tilbake i magen i kraftigere styrke. kjentes ut som menssmerter. riene mine var sånn sist men da betraktelig vondere;) satser på modnng hvertfall:) så kanskje kroppen min kan klare å komme i gang selv denne gang:) og lillegutt i magen har vært latterlig aktiv de siste ukene, det må vel roe seg litt snart:) takk for svar:)
Studine mevik Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Det kjennes gjerne slik ut når hodet ligger ned i bekkenet. Kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Her er det fortsatt noe turning rundt så er ikke alltid at hodet ligger ned, men kjenner godt når det ligger ned i bekkenet for da har jeg masse nedpress og muringer i nedre del av mage og rygg. Og ja det kjennes ganske likt som rier bare svakere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå