solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg er rimelig klar egentlig for å bli av med magen, den er bare i veien og teit og tung uansett =) Men jeg er liksom ikke helt klar for en fødsel helt enda likevel.... (6 uker til termin, så jeg synes det er litt tidlig) I natt våknet jeg som vanlig av dotur kl 02. (alltid samme tid nesten) Kl 03 våkner jeg igjen, for dotur..... (unormalt) kl 04 våkner jeg...igjen.... men ikke fordi jeg måtte på do, neida... jeg fikk driiiiit vondt nederst i magen , nesten som stikkende smerte og helt jævlig vondt, som saktre bredte seg gjennom kroppen og ut i ryggen... dette fikk jeg to ganger!!! Og ikke noe mer!!! Noen som har hatt noe lignende???? Det lignet liksomm ikke på noe "rie"-smerter som jeg har hatt før.... det var en helt ny smerte.... I dag er alt ok, men jeg går og er nærvøs for tiden for at det skal skje noe snart... har gjort i flere dager alt, vet ikke hvorfor siden det ikke er noe som tilsier at det er noe på gang!!!
Underveis --> Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Modning ;-) Mitt hotteste tips: SLAPP AV! Ta det som det kommer. Jeg var veldig anspent før første fødsel og jeg tror det hindret mye fremgang (konstante maserier/udugelige rier i over 3 døgn). Bare følg kroppen og slapp av når du kan. Gå deg en tur så du holder i gang sirkulasjonen. Spis godt. Kos deg med mannen og dra på shopping og kjøp noe unødvendig *he he he* Hilsen meg som sniker inn fra 2. tri og er utålmodig på å komme inn hit. 1 1/2 uke igjen :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå