Ming82 Skrevet 4. november 2011 #201 Skrevet 4. november 2011 Hehe Godt å høre at du koser deg Tigerlise Jeg begynner med første blodprøve allerede på mandag dersom hun stygge tanta kommerpå besøk. Jeg svimer alltid av ved blodprøve..hehe...men dette skal jeg tåle. Alt for lille spire
Marianne_87+2små Skrevet 4. november 2011 #202 Skrevet 4. november 2011 Har ikke fått oppdatert meg så mye her inne. Er i Lillehammer i helga hos en venninne så er bare en kjapp tur innom :-) Skal oppdatere meg på alt på søndag ;-) Har ikke testet enda. Men da jeg gikk på do på morningen idag så hadde jeg litt blod/slim på papiret (sorry detaljer) så jeg tenkte at nå kommer TR men dagen har gått og det har ikke kommet mer.. Så bare bittelitt frisk og bittelitt brunt blod. Ingen mensensmerter eller noen ting... Får se om det kommer imorgen tidlig. Merkelige greier...
Mammapudding Skrevet 4. november 2011 #203 Skrevet 4. november 2011 God kveld jenter:) Har hatt en fin dag i dag:) Fikk kjøpt de siste kalendergavene til Leah, og i tillegg kalendergaver til svigermor:) Hun skal få en av oss i år, hun fortjener det virkelig:) Skulle gjerne laget en til mamma også, men det får bli neste år. Var vel på shopping i et par timer..til slutt var jeg sulten og holdt på å svime av på siste butikken, blir jo så svimmel av å stå mye, så det var litt ekkelt. Men gikk bra da jeg fikk satt meg i bilen en stund:) Nå har jeg sett seriene mine og spist sjokolade..skal snart legge meg, må jo tidlig opp på kino i morgen:) Regner med tempen synker i morgen, har menssmerter, vond pupp og det kom litt slim i trusa i dag..som pleier å komme rett før mensen:( Håper noen av oss får positive tester snart!
MammaMø med to små Skrevet 5. november 2011 #204 Skrevet 5. november 2011 Lager en ny bolle til oss jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå