Mammapudding Skrevet 1. november 2011 #126 Skrevet 1. november 2011 Ja Dossa, nå er det på tide med mange positive tester i bollen vår! Fikk negativ test i går, men er sikkert ikke mer enn 7-8 dpo..så får prøve å holde håpet oppe 1 uke til!
Dossa :) Skrevet 1. november 2011 #127 Skrevet 1. november 2011 Det er såå stille her i bollen vår idag *smiler* Hva er det dere jenter gjør av spennende ting da *ler* Av og til går timene så fort at man ikke rekker alt man skulle ønske Nå har gullet gjort lekser i fred og ro, så da skal jeg straks hente jentene. Mannen jobber seint idag, kommer vel ikke hjem før etter at jeg har lagt meg, så det blir en rolig kveld på meg og unga De fikk velge middag idag og da ble det pølser i lompe og brød Kan ikke skjønne, er alle unger like glad i pølser...hehe....hvis mine kunne velge så ville de ha hatt pølser til middag hver dag *ler* Jeg er 2 DPO idag, spennende dager foran meg. Håper jeg bærer på gullegget, har sååå lyst til å få en positiv test denne gangen
*lille blomst* Skrevet 1. november 2011 Forfatter #128 Skrevet 1. november 2011 Spennende tid nå dossa:) Ikke så spennende dag i dag.. men var til aku ganske tidlig i morges, og da jeg kom hjem sov jeg nesten 4 timer:) Det trengte jeg! Hentet mini og så har vi laget mat, dekt på og spist candlelight dinner sammen:) Ryddet etterpå og ordnet med druer til dessert, så nå er kjøkkenet strøkent og vi ser barnetv:) Lurer litt på om jeg kan være gravid da, siden jeg hadde e miniblødning i går, og ømme pupper... Litt rar matlyst også... Bestillte el tester og basaltermometer i går, så regner med det kommer i morgen. så kan jeg sjekke;)
Dossa :) Skrevet 1. november 2011 #129 Skrevet 1. november 2011 Det høres godt ut med noen timer søvn *smiler* Kroppen gir beskjed vettu hva den trenger, og du trenger hvile lilleblomst ) Så spennende med en miniblødning og ømme pupper lilleblomst *juhu* Du skal se at det er en festeblødning du opplevde igår og om en ukes tid så tester du positivt *smiler* Det hadde vært stas ikke sant ) Nå sitter jentene i badekaret og koser seg De skal ta bilde i barnehagen imorra så tenkte det var greit å vaske bort litt møkk *gliser* Leah, hvor er du hen, det er stille på deg idag *ikke vanlig*
Marianne_87+2små Skrevet 1. november 2011 #130 Skrevet 1. november 2011 Lilleblomst: Huff, kjedelig med sånne sykluser. Har vært langt fra så ille hos meg... Håper du finner ut av det snart og at du snart har en spire i magen :-) Dagen idag har vært sliiitsomt. Jobber litt som vikar i barnehager om dagen (ved siden av deltidsjobben) og i dag var jeg på småbarnsavd med 14 barn under 2 år.... Var deilig å komme hjem og legge seg på sofaen med en unge i hver armkrok og bare kooose <3 Nå skal ungene sove og jeg skal en liten tur ut og ta en kjapp treningsøkt tenkte jeg. Så er det natta'n her :-) Ingen TR enda heller gitt.... Er nok syklus tull er 2 dager over IKM idag. Venter en stund til med å teste, siden jeg mistenker at ting ikke er helt på plass enda... Men spennende er det uansett Ha en fin kveld alle sammen :-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 1. november 2011 #131 Skrevet 1. november 2011 Spennende med symptomer, Lilleblomst :-) Dersom det er en spire der er nok kroppen klar for det. Håper det er en koselig grunn for at IKM er forsinket til deg også, Marianne Gleder meg til å høre hvordan det går med dere begge. Ikke lenge til IKM for deg heller, Dossa (salv om det sikkert kan føles sånn...), du er i hvert fall i dpo-land *ler* Her er det ikke så mye spennende som skjer. Travelt på jobb, men det er bare gøy. Liker ikke når det er for rolig. Ellers så har blødningene tatt seg opp igjen i dag. Etter flere dager med bare litt grums er det nå rødt i skåla. Lurer på hvor lang tid det tar før kroppen er ca. i rute igjen. Håper ikke det tar så veldig mange ukene før TR er her igjen, for ikke å snakke om TR gangen etter der, da skal vi jo starte ivf-prosessen :-))) Spennende! Anton klarer visst ikke helt å sovne, hører jeg. Blir bare tull av denne hersens klokke-flyttinga! Vi hadde endelig fått sovinga hans sånn noenlunde på stell, men nå er det tilbake til å våkne før 04.30 igjen. Men skal ikke klage, hørte en kollega av meg sa at han var på plass på kontoret kl. 04.30 i dag, for han fikk ikke sove. Litt i tidligste laget å starte på jobb... :-b
*lille blomst* Skrevet 1. november 2011 Forfatter #132 Skrevet 1. november 2011 Leahsnuppa er alt bra? blir jo nesten bekymret når du er så stille! vi er ikke vant til at du ikke svømmer i bollen en hel dag! *klem* Har begynt å strikke igjen jeg da... leeeenge siden sist! måtte tilogmed sjekke hvordan jeg skulle legge maskene! Hehe:) Sender en god klem til alle dere søte fisker i dag:)
Mammapudding Skrevet 1. november 2011 #133 Skrevet 1. november 2011 Hei jenter:) Ikke meningen å være så stille, men er bare så sinnsykt nedfor i dag:/ Hadde virkelig ikke lyst til å runde 1 år som prøver..og etter den negative testen så har humøret bare vært skikkelig dårlig. Hadde litt tro på at FF kunne ha rett siden jeg har en del tegn på at jeg kunne være gravid, men nå tror jeg bare jeg innbiller meg ting. For har syklusen vært som den skal så er jeg faktisk bare 7 eller 8 dpo i dag, og kan ikke ha hatt gravidtegn så mange dagene..Sukk, er bare dritt lei av å bli skuffet. Takker for klem, det varmer
*lille blomst* Skrevet 1. november 2011 Forfatter #134 Skrevet 1. november 2011 Huff snuppa! Sender deg en varm klem til! *klemme på* Har hatt en forholdsvis tung dag selv, så skjønner deg godt! Man blir ikke like skravlete da! Vi må prøve å se fremover, ikke fokusere så på at vi har prøvd lenge (jeg sleit skikkelig for noen uker siden da termindato nr en ble passert uten å ha ny spire!) Litt spennende nå som vi har begynt med ff begge to da, ifølge ff er jeg vel 9 dpo nå... (den var egentlig ikke enig i når el var, men jeg er ganske sikker at det må ha vært da;) Krysser fingrene for oss snuppa!
Mammapudding Skrevet 2. november 2011 #135 Skrevet 2. november 2011 God morgen jenter:) lilleblomst: Takk for den varme klemmen:) Det er noen dager som er værre enn andre, og i går var en sånn dag:p I dag håper jeg på en bedre dag, skal i alle fall gå den i møte med en positiv innstilling:) Skjønner at det var tungt å passere termindato uten ny spire! Det er spennende med FF ja, like gøy å måle tempen hver dag:) FF påstår at jeg er 18 dpo, men jeg tror mer på at jeg er 8-9 dpo..Vet du om jeg kan legge inn EL dagen manuelt? I dag skal jeg prøve å gå en tur med Poffi, han liker ikke å gå vekk fra gårdsplassen, synes det er skummelt og så er han ikke ute mer enn 5 min før han begynner å skjelve fordi han fryser sånn:p Men nå har svigermor kjøpt han en genser, så slipper han å fryse så veldig:) Og så skal jeg prøve å få trent litt Zumba, vaske klær, kjøpe bursdagsgave til søster samt bake en kakebunn så den er klar til i morgen, og så burde jeg rydde litt..men vi får se hva jeg gidder:p Har vært helt uten motivasjon til å løfte en finger i huset siden torsdag..ikke engang klær har jeg vasket, så har litt av en jobb foran meg:p Ha en fin dag alle sammen:)
*lille blomst* Skrevet 2. november 2011 Forfatter #136 Skrevet 2. november 2011 da er det en ny dag, og allerede midt i uka:) snart helg igjen! Syns det er litt stusselig å skrive med meg selv i bollen, men det retter seg vel:) plutselig er det masse innlegg igjen:) Hvordan går det med dere som er gravide? skjønner at dere venter på oss andre nå! før jul burde vi klare det! Jeg er spent på om jeg får noen svar hos gyn i dag... skal ikke før nærmere ett da, så må vente, vente, vente... klem til alle:)
*lille blomst* Skrevet 2. november 2011 Forfatter #137 Skrevet 2. november 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:) *Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. FF mener EL var 14.okt..så da er IKM egentlig i dag 28.okt. Men tørr ikke å tro på det og venter så lenge jeg klarer før jeg tester. Helst til 7.okt.. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Skal sette el-sprøyte 30.okt og har ikm 15.nov:) Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land , har tatt pergo denne runden IKM 9. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, ved hjelp av akupunktur og homeopatiske vidunderi fikk jeg første el på et år 13.10 begynner med pergo når tanta dukker opp. 14 dpo idag. Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september
Mammapudding Skrevet 2. november 2011 #138 Skrevet 2. november 2011 Hehe, i går kveld da jeg var skikkelig sur og trist så tenkte jeg at jeg skulle lese litt sladder på seher.no, bare for å tenke på noe annet enn baby..Og hva står det der?? "Ble pappa i skjul", "Celina ble mamma", "Jessica er gravid", Eksen til Jessica blir pappa"..knis, da klappet jeg sammen datan og gikk å la meg:) I dag syns jeg det er veldig komisk lilleblomst: Blir spennende å få høre hva gyn sier i dag da
Dossa :) Skrevet 2. november 2011 #139 Skrevet 2. november 2011 God morgen jenter Leah, du har lov til være trist og litt deppa, jeg skjønner deg veldig godt. Har bare lyst til å holde rundt deg og gi deg en skikkelig god klem, føler du trenger en nå snuppa *smiler* Skjønner du klappet att pc når all den baby informasjonen poppet opp *ler* Huff, nå må det da snart bli vår tur jenter!!!! Må løpe til timen, skravles mer etterpå. Slipper pu tida idag, så kan reise hjem kl 1230 *juhu*
1973modell Skrevet 2. november 2011 #140 Skrevet 2. november 2011 hei jenter.. Ja i dag skal jeg på nok en UL.. gruer meg.. Å så teit som jeg var i går, ringte jeg til sykehuset for å få siste resultatet på hcg prøven.. fredag var den på 22000, mens mandag på 29000.. Det er en økning, men frykter den er for liten... så nå har jeg sittet å googlet hcg stigninger... å blir enda mere nervøs... hvorfor var jeg så dum at jeg ringte... Har time kl 14.30 i dag.. må dra alene, da sambo må på jobb. lykke til hos gyn i dag lille blomst..
*Lykkelig 1984* Skrevet 2. november 2011 #141 Skrevet 2. november 2011 Lilleblomst: Det går veldig bra her, takk som spør! Formen er fin og jeg gleder meg til første svangerskapskontroll i uke 10, 3 uker til:) Ellers så skal jeg snart på juleshopping i London sammen med gubben og et vennepar av oss om 3 uker:) Gler meg helt vilt!! Spørst om jeg må si det til dem, da de sikkert vil stusse over at jeg ikke drikker vin på turen! Jeg som er så glad i vin, sukk! Og neste helg skal jeg til Bodø en tur:) Å, som jeg venter på dere da! Kjedelig å være på første tri. uten dere:/ Jeg har bestemt at dere skal inn før jul, så dere har dessverre ikke noe valg... bare å begynne å pakke! Dossa: Så spennende å være i DPO land igjen!! Det er siste gangen så bare nyt spenningen;) Ingen flere TR dager eller DPO dager for deg... Jeg har virkelig en god følelse for deg denne gangen:)
Mammapudding Skrevet 2. november 2011 #142 Skrevet 2. november 2011 Takk for klemmen Dossa:) Så deilig at du kan gå hjem 12.30 i dag, du trenger noen korte dager så du ikke blir helt utslitt:) 1973modell: Lykke til i dag på UL, håper du får bare gode nyheter! Så lenge hcg stiger så må det vel være bra? Lenge å vente helt til 14.30 når du gruer deg sånn..håper dagen går fort så du får svar:) Nå har jeg levert i barnehagen og gått tur med Poffi, kom oss 100 m unna gårdsplassen før han begynte å pipe og dra i båndet for å gå hjem:p Da han fikk viljen sin løp han som en vind rett hjem, så jeg fikk nå litt trim likevel, tungt å løpe Inne har jeg trent litt på sitt, dekk, gi labb og stå på to med han, han er faktisk blitt veldig flink:) Nå sitter jeg her og kjenner menssmerter..vil ikke ha mensen før i 2013 jeg!!! Skal sløve litt til i sofan og så skal jeg prøve å få gjort noe fornuftig:)
Mammapudding Skrevet 2. november 2011 #143 Skrevet 2. november 2011 Lykkelig: Åh, julegaveshopping i London hørtes digg ut Vi kommer snart over på 1.tri, jobber hardt med den saken
*lille blomst* Skrevet 2. november 2011 Forfatter #144 Skrevet 2. november 2011 Huff, skjønner du gruer deg litt 1973mod! ikke morro med blødninger og ditt og datt i svangerskap! Neste gang jeg får positiv test er jeg nok like spent/engstelig og redd som du er nå! Krysser fingrene for deg og venter spent på oppdatering! *klemme, klemme, klemme på*! så deilig det høres ut Lykkelig! juleshopping, tur og svangerskap! du passer virkelig til nicket ditt nå! Huff leah! Murringer liker vi ikke! Jeg er spent på temping neste mnd! Da er det lettere når vi ikke begynner litt uti syklusen! Lurer fælt på når tanta er venta her jeg! Har jo hatt sykluser på bare 24 dager to ganger nå, dvs at tanta er venta om +-2 dager! iiik! ifølge el burde tanta ikke komme før søndag. men krysser fingrene for 0 tanta og 1 år uten! Det er litt av en berg og dalbane vi har begitt oss ut på jenter! Att vi tørr!
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 2. november 2011 #145 Skrevet 2. november 2011 Lykke til hos gyn. idag, Lilleblomst! Kanskje det er en liten spire der inne? Håper uansett at du får god hjelp! 1973-modell: Skjønner at du er engstelig! Men stigning i HCG-nivået må jo være et bra tegn, er det ikke? Uansett ikke noe kjipt å ha så store blødninger hele tiden. Har du hatt blødninger i dine tidligere svangerskap? Leah, Dossa og Metti: Jeg synes også det er utrolig kjipt at det skal ta så j.... lang tid å bli gravid! Nå synes jeg jammen det er gullfiskene sin tur. Lykkelig: Du skal få slippe å vente lenge, vi er en gjeng som skal svømme over til 1.semester ganske så snart Ellers så hørtes shopping i London ikke feil ut! Og kanskje du finner noe fint til den lille spiren også? Og når vi snakker om "svømming" så er jeg fremdeles usikker på om jeg er DPO eller ikke. Har hatt masse murringer og luft i magen i det siste, men det tror jeg skyldes at jeg går på antibiotika. Har også blankt slim fremdeles (sorry, details), og det pleier jeg aldri å ha etter EL.Jeg tok siste EL-test på søndags kveld og den var negativ. Har gått tom for tester, og derfor ikke fått testet siden. Vi fikk lagt inn aksjer i går, og tenker derfor at hvis EL-testen på mandag hadde blitt positiv, tilsier det sannsynligvis EL i går. La jo også inn aksjer midt i forrige uke, og hvis EL var i helgen kan det ha vært igjen noen overlevende rompetroll. Så jeg håper, håper at vi har truffet denne gangen! Blir uansett spennende å se om tanta dukker opp om ca. to ukers tid TigerLise: Så godt at det nærmer seg tid for IVF! Håper at tanta kommer snart slik at dere får satt i gang om ikke så lenge. Jeg lurte litt på hva som egentlig skal til for å få prøverør på nr. 2. Må man da ha påvist at noe ikke er som det skal være, eller holder det å ha prøvd lenge nok? Vi har jo aldri sjekket svømmerne til mannen min, men jeg tror egentlig at de skal være relativt svømmedyktige siden jeg tross alt har blitt gravid tre ganger + to kjemiske.. Marianne: Kanskje du har en liten spire inne i magen din? Har du noen symptomer? Da må jo løpe på do igjen. Er skikkelig uggen i magen :S
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 2. november 2011 #146 Skrevet 2. november 2011 Verpesyk, for vår del tror jeg vi fikk komme til utredning så raskt (etter bare litt over et halvår med prøving på nr. 2) fordi vi brukte 5 år på førstemann + at jeg har en sykdom som legen min er flink til å ta hensyn til. Hadde jo også en ex.u. for noen år siden. Og etter utredningen var det jo greit, siden jeg fikk konstatert tette eggledere. Dersom man kommer fram til "uforklarlig barnløs" på utredningen er det kanskje annerledes? Litt usikker her... Gleder oss i hvert fall til å komme i gang, og er også glade for at det blir kort regime.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 2. november 2011 #147 Skrevet 2. november 2011 PS: God bedring med magen
Dossa :) Skrevet 2. november 2011 #148 Skrevet 2. november 2011 1973modell, masse lykke til idag. Det går bra skal du se, for det har vi alle i bollen bestemt oss for *smiler* Bare vent til du får se et bankende hjerte, himmelsk opplevelse ) Du har hatt nok uflaks, nå er det din tur til å lykkes *smiler* Verpesjuk, spennende å se hva de neste to ukene vil gi deg av symptomer *smiler* Skal ikke ha noe tantebesøk!!! Masse god bedring snuppa ) Lykkelig, det høres digg ut med juleshopping i London Vi jobber for harde livet *ler* håper vi snart alle sammen kan hoppe over til deg på første trimester )) Vi har venta lenge nok synes jeg, er virkelig på tide med mange positive tester i gullfiskbollen vår *smiler* Marianne, har du testa noe? Krysser fingra for gode nyheter ) Nå har jeg fritime, venter til kl 1230 med å reise hjem for da tar jeg med meg gullet hjem att ) Imorra skal jeg ta blodprøver for å sjekke om pergo har gjort susen Også er det begravelse til min onkel imorra kl 13 Når jeg tenker på du lilleblomst og Roselilly har sagt, så gruer jeg meg ikke like mye Takk gode og søte jenter Gleder meg til fredag for da skal vi innover til Oslo på østlandsk lærerstevne. Det er plan.dag på skolen og vi har valgt å ta kurs den dagen. Blir spennende, jeg skal på et kurs som heter fysikk for de minste Får jobbe litt til
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 2. november 2011 #149 Skrevet 2. november 2011 Lykke til 1973modell! Tenker masse på deg og sender over en god klem :-))) Dossa, jeg kom på en ting som gyn sa da jeg var på UL forrige uke. Selv om man har bare en eggleder, så kan egget fanges opp av den som er frisk uansett hvilken side egget slippes fra :-) Godt å vite for oss som mangler en... Spent på alle dere som er i dpo-land nå. Krysser masse fingre og tær!!!
Mammapudding Skrevet 2. november 2011 #150 Skrevet 2. november 2011 Hei jenter:) Her høljer det ned ute, skikkelig "himmelen åpnet seg" en stund nettopp..fikk skikkelig lyst til å gå ut å danse i regnet, er sjelden det regner så sinnsykt..litt eksotisk nesten Har fått unna litt rydding og klesvask, men syns ikke det vises at jeg har ryddet engang:/ Nå er det en liten pause for å spise lunsj, og så skal jeg hive meg rundt med den kakebunnen..kan ikke skjønne at dagene plutselig skal gå så fort..jeg som egentlig har all verdens med tid rekker jo ikke å gjøre alt jeg skal gjøre..merkelige greier, tror nesten jeg er blitt mindre effektiv :-O Er spent på tilbakemelding fra 1973 og lilleblomst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå