Gå til innhold

Ny Gullfiskbolle! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på jobb og skal få unna litt planlegging :)

Vi skulle egentlig på hotell tur neste helg, men vi utsetter det til første helga i desember. Det er mamma som skal ha alle ungene, og siden pappa er dårlig nå så utsetter vi turen vår.

Blir sikkert koselig i desember, få litt ekstra julestemning når vi går i gatene *smiler*

Førstkommende lørdag er det kinodagen, og da skal jeg og de to eldste gå på kino og se "knerten i knipe". De gleder seg, for den har de hatt lyst til å se lenge *smiler*

Nei, jeg får jobbe litt *hehe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhuuu jenter )

Tanta er her :D :D :D

Har aldri blitt så god for å se hu!!!!

Nå gleder jeg meg skikkelig til pergostart!!!

Tanta kom så vidt i gårkveld, skal jeg telle igår eller idag som første dag da?? Skal jo begynne med pergoen 5. dag...

Dossa, du begynte 4. dag, gjorde du ikke??

Hmmm, det er ikke bare bare å bli gravid ihvertfall!!! Men dette blir første gang jeg ser tanta på et år, og nå skal det jammen bli et år til neste gang også!!! Men av andre, og mer positive grunner såklart :)))

Men nå er jeg skikkelig positivt innstilt, og har tro på at november er min mnd <3 det svermer rundt meg med gravide... :( MEN tenker at neste gang er det MIN tur, og gleder meg nasssse til det <3

Dossa, happy og verpesyk, dere skal så klart ha positiv test før meg, men jeg kommer rett etter dere :D :D :D

Skrevet

HURRA HURRA HURRA for Murmelina som endelig har fått besøk av tanta *smiler* Så spennende snuppa, for nå skal du også begynne med pergo, og da sitter den etterlengta spiren skal du se vennen <3<3

Jeg tok den første pergo pilla på dag 4 :)

Fikk positiv EL test igår på CD 17, og regner med at testen blir positiv seinere idag også :)

Aksjene ble lagt på CD 15, 17 og idag 18, så nå håper jeg at det blir en spire på meg *smiler*

Hvis tanta kom så vidt igår, ville jeg kanskje trodd du skal telle det som dag 1, men jeg veit ikke. Hvor mye kom igår da?

Skrevet

God morgen jenter :)

Jubler jubler for tr-besøk Murmelina :) Nå er det din tur vennen :)

Hvordan føler du deg i dag kjære Dossa?

I natt skjedde det noe som virkelig skremte vettet av meg. Da vi skulle til å sovne så hørte vi bankinger...ble bare mer og mer høylytt etterfulgt av glass som knuste. Samboeren min kledde på seg og kikket ut vinduet, der stod en mann og prøvde å komme seg inn i nabohuset, de som bor der var ikke hjemme. Etterhvert kom naboene ut, han ene naboen ble slått i hodet med en kost da han prøvde å stoppe han der galninge. Vi måtte da ringe politiet. Politet og ambulanse kom. Viste seg han var skikkelig beruset og visste ikke hvor han var, han trodde han bodde her. Ikke noe hyggelig når sånn skjer i det hele tatt...det kunne jo ha vært på fredag, og da var jeg jo alene hjemme :(

Skrevet

Du er så god og søt Cornflake som tenker på meg, det setter jeg enormt stor pris på. Hvordan jeg føler meg, vel jeg kan ikke si at jeg har det bra om dagen. Det at pappa er så dårlig hjelper heller ikke.

Jeg prøver å holde meg sterk, men kjenner at det er tungt, jeg er sliten og tom for krefter :( Det har vært for mye trist som har skjedd i familien min i det siste. Tror ikke jeg takler hvis det skulle skje noe mer :(

Pappa er så dårlig at jeg mener han burde vært på sykehus. Ustødig på beina, snakker litt utydelig, spiser ikke om dagen, høy feber, nei rett og slett dårlig er han :(

Mamma synes det er vanskelig og tungt, blir jo som å ta seg av en liten baby. Huff, kjenner tårene renner mens jeg skriver *snufs*

Skrevet

Huff Dossa..dette var trist å høre. Du får prøve så godt du kan å holde deg sterk vennen. Er det ikke mulig å ringe tilbake til legevakten og si at faren din er så dårlig at dere mener han burde vært innlagt? Kroppen klarer ikke å restituere så bra uten mat, på sykehuset er det jo mulig å få i han næring på annen måte. Tenker masse på deg og dine Dossa. Her må vi da ta godt vare på hverandre. Sender en god klem vennen.

Skrevet

Uff, kjære Dossa, kanskje du hadde hatt godt av en sykemeldig? Det har skjedd mye negativt for deg nå i det siste, og det er vikitg at du tar vare på deg selv, husk at spiren skal ta bolig i kroppen din, og da må du være i form <3

Søte jenter <3 i går kom det litt grums - dvs litt brunaktig tantegruff.. kom litt i trusa først, men så var det bare når jeg tørket (sorry detaljer) satt en ob i inatt, og den var halvfull med friskt blod idagmorres... tenker at om jeg regner gårsdagen som dag 1 og teller slik at jeg tar pergoen på dag 5 er det jo ikke såååå farlg, for om jeg tar den en dag for tidlig blir det jo bare som deg dossa, på dag 4? og det skulle vel gå bra :) ivrig etter å komme igang :)))

Huff Cornflake, så guffent med det som skjedde utenfor hos deg igår!! men stakkars fyllik..det kan ikke ha vært lett å prøve å komme inn i eget hus og bli stoppet av alle naboene... tenker han ble ganske så forvirret :P hehe... men kan tenke meg at det var skumle lyder å høre, og jammen hadde det vørt skummelt alene hjemme ja!!!

Skrevet

Jeg ville også sag at dt var cd1 i går Murmelina. Endelig nå er du ogå igang :)

Jeg gikk aldri ut i går kveld, fikk beskjed om å låse døra etter samboer gikk ut. Men det ligger nå en blodpøl rett utenfor det vinduet han knuste...huff...Det kostet han mye den fylleturen i går kveld, han kommer til å få både innbrudd og vold på rullebladet sitt.

Skrevet

Murmelina, en sykmelding for noen dager hadde sikkert vært godt for meg, jeg kjenner jo det, men så er jeg såå sta at jeg går på jobb sjøl om jeg burde ha holde meg hjemme *ler*

Cornflake, usj for en opplevelse dere fikk oppleve. Kan tenke meg det var skummelt og ekkelt når det sto på som verst. Huff, du må ikke tenke tenk om det hadde skjedd hos deg da du var alene hjemme, får frysninger kjenner jeg. Tenker fylliken ikke hadde bra, han ville jo bare komme seg hjem, tok bare feil hus i den forbindelsen.

Godt dere var to hjemme Cornflake *smiler*

Murmelina, ja jeg tenker også slik du gjør. Det tar ingen skade om du starter en dag før, blir som med meg da, første pille på dag 4 *smiler*

Men du kan jo ta en tlf til gyn eller legen og høre hva de mener :)

Skrevet

Huff, så ekkel opplevelse Cornflake! Bra politiet kom og ordnet opp, men skjønner at det satte en støkk i alle naboene.

Dossa, kjære deg - håper du får ro rundt deg nå og en masse positive nyheter! Det tærer på kreftene når man bare møter motbakker. Sender deg en god klem! Og god bedring til pappan din <3

Murmelina, hurra for tanta! Jeg ville sagt at dag 1 er i dag. Jeg spurte selv hvordan jeg skulle regne det, ettersom jeg ofte spotter litt først. Og da fikk jeg beskjed om at det var første dag med skikkelige blødninger. Men det går sikkert bra om du regner gårdagen som den første også, som sagt er det jo mange som starter på dag 4. Heier på gullegget ditt!!! :-D

Her er det regn i dag, men vi har da fått til en liten skogstur likevel. Ble temmelig våte, men da er det godt å komme hjem igjen :) Kom et par naboer på kaffebesøk også, er vel kanskje bare her det er vanlig med "fullt hus" kl. 8 på en søndags morgen, hehe. Heldigvis hadde jeg nystekte muffins å servere :) Koselig med besøk.

Nei, nå blir det lunsj her. Snakkes!

Skrevet

Ja, sant, det kan jeg gjøre :) men liker å "ordne opp" selv da se.. *knis* får se om jeg ringer legen, eller bare begynner på kuren. tenker jeg tar første pilla onsdag jeg da :D

Tigerlise, så mye du har fått gjort idag allerede :) Her har vi akkurat ryddet bort etter frokosten *smiler* men sånn er det nå før unga kommer ihus...

Idag blir det klipping av pelsen på bikkjas tær :P oppgaveskriving (fikk jo ikke godkjent...blæ) og litt strikking på planen :))))

Sambo ligger oppe i senga og ser på film, så jeg skal få ro rundt oppgaveskrivinga, og her sitter jeg på bim *knis* sånn kan det gå en søndags formiddag... :P

Skrevet

Hehe, sant det, Murmelina :) Effektiviteten har nok steget mange hakk etter vi fikk barn. Men vi har alltid stått opp tidlig, da. Har jo fjøs, og tidligere var jeg også med der. Men da ble det ofte sofa og tv resten av søndagen *ler*. Men synes jo du også er flink da, som skal skrive oppgave. Jeg er så imponert over deg som orker å studere samtidig som du jobber! Føler jeg er ferdig med studiene nå... Men hvem vet, om noen år får jeg kanskje lyst til å lære mer igjen?

Skrevet

Det er deilig med helg og bare slappe av med familien *smiler*

Vi har nettopp vært ute og gått en tur i skogen. Vi så et digert hull i bakken og da kommer det fra vesla, de bor mikkel rev mamma :-)

Søte jenta mi. Enten et revehi eller et tilholdsted for grevling.

Nå begynner det så smått å bli mørkt ute.

Ulempe med å skru klokka tilbake, blir for tidlig mørkt. Rekker ikke å komme hjem fra jobb før mørke er på plass jo *ler*

Var filmen dere så igår bra Leah?

Hvilken film står på kveldens plan :-)

Jeg skal kose meg med alt for norge etterfulgt av åndenes makt *grøss*

Også blir nok resten av lørdags snopet spist opp ikveld og tenker jeg *knis*

Nå gikk mann og unger over til svigers, huset for meg sjøl ei lita stund :-)

Skrevet

I dag regner det masse her :( Så jeg har holdt meg inne, så på tv og bare slapper av. Jeg skal snart stryke klær...urkkk...Skal også se på alt for Norge og Åndenes makt, hehe :)

I morgen reiser jeg til Oslo på konferanse, veldig tettpakke program :( Så kommer søskenbarnet mitt på besøk, håper jeg får tid til å komme innom dere likevel. Nå er det snart middag..yummiiiii :)

Skrevet

Høres ut som om alle har hatt travle/koselige søndager:)

Vi har faktisk vært så heldige at vi har hatt sol/opphold i hele dag:) Så biler er ryddet og vasket, epletreet frisert, og flere trær er felt:) Deilig å få gjort litt i hagen:) Spist god mat sammen og kost oss:)

Nå er jeg gressenke igjen, regner med "fremme" sms snart:) Mini skal i seng snart, begynner jo egentlig å bli over leggetiden. håper legging går lett i dag!

Litt spent på om jeg kommer meg opp i morgen, skal være hos legen (35 min å kjøre) før halv ni. akkurat i forhold til det er det fint med klokkestilling, da har vi litt bedre tid på morgenen;)

Sikkert lurt med en sykemelding en stund dossa, vi som lider av "flink pike syndromet" har en tendens til å presse på for lenge!;)

Skummle greier dere opplevde i går cornflake, akkurat i forhold til sånne berusede personer eller personer som holder på å bryte seg inn ville jeg nok ringt politiet ganske fort... helst før man risikerer noe selv... men bra de fikk ordnet opp! I forhold til sånt er jeg glad jeg har både stor hund og våpen i huset!;) (særlig siden jeg er alene hele uka!)

Gratulerer med tantebesøk murmelina! Håper dere treffer godt på el nå da!:) klem

Skrevet

Så flink du har vært idag lilleblomst :)

Her har det også været sol i hele dag, men jeg har ligget inne med voldsomme menssmerter :( har også skrevet ferdig oppgaven :))) Nå er smertene bedre, men måtte nesten rasere huset for å finne andre smertestillende enn ibux, men fant til slutt, også fikk jeg gode råd om trykkpunkter av Roselilly :))) Skal og til aku imorgen, så da blir det nok enda bedre :)))

Ja gjett om vi skal legge inn aksjer denne pp!!! Skal IKKE gå glipp av el ;) hihi, håper vi får lagt aksjer ihvertfall annenhver dag, hvis ikke hver dag ;P *knis*

Nå har vi hevet innpå med pizza, så blir det vel litt godt resten av kvelden her også :)

Ha en fin søndag jenter

Skrevet

Flinke lilleblomst :-):-)

Dere har fått gjort masse. Synes du er tøff og flink som takler at mannen din bare er hjemme i helga, men snart er han ferdig utdanna og da blir han boende hjemme vettu *smiler*

Nå er det grøss og gru på tv jenter *uhuuhu* ;-)

Skrevet

Kjenner jeg får frysninger langs hele ryggen...huff....skummel..

Sitter du og ser på det Dossa? I kveld er det også premiere på The walking dead, tror jeg skipper over det. Men min kjære skal nok se på det...nok skumle ting for en kveld.

Skrevet

the walking dead er ikke noe for meg!;) men ser på åndenes makt nå. bare synd det er lilly b som er der i dag, syns ikke hun er så spennende å se på som en del av de andre!;)

litt skummelt å se det alene!;)

Har sitti og pendla litt på spåforumet, men nå er det snart natta! må slappe av litt også;)

Skrevet

Enig med deg lilleblomst, synes hun svenske er mye flinkere.

Du får ta med deg miniblomst hvis det blir ille :)

Skrevet

The walking dead er så absolutt ikke noe for meg.

Da hadde ikke jeg fått sovet, fysj nei og nei åndenes makt er mer enn nok for mine nerver *ler*

Kjenner jeg skal hoppe rett i seng når det er slutt.

E stup trøtt :-)

Skrevet

rart med det altså, the walking dead er jo fiction, men likevel takler vi det dårligere enn åndenes makt! hehe:)

Skrevet

Må vel hoppe i seng jeg også. Blir hentet med flytaxi kl seks i morgen tidlig...gjesssppp...

God natt gullfisker :)

Skrevet

God tur cornflake!:)

Må køye jeg også:)

Natta snupper!

Skrevet

God morgen jenter :)

Dette her er vel litt for tidlig for meg til å stå opp. Nå er jeg ferdig pakket og klar til å reise...gjesssppp...

Håper dere får en fin deg :) Vi prates :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...