*lille blomst* Skrevet 3. november 2011 Forfatter #176 Skrevet 3. november 2011 hva skjer jenter?? ingen nye innlegg siden før 12?? Jeg endte med å fylle og kjøre ett lass til jeg. hentet mini på vei hjem. Jaggu fylte jeg ikke hengern en gang til da:) (henger på 2x2 meter, så romslig!) Masse plank og paller etter en platting som vi tok vekk da vi flytta inn. bare råtten allikevel... Kjedelig å kjøre søppel som ligger igjen etter de som bodde her, men n blir det fint ute iallefall:)
Dossa :) Skrevet 3. november 2011 #177 Skrevet 3. november 2011 Hei jenter. Da har jeg kommet hjem fra en tung, trist men samtidig en fin dag. Begravelsen var kjempe nydelig. Kusina mi hold minnetale og da rant tårene hele tida. Dattra hennes sang i kirka, nydelig stemme på den 14 år gamle jenta. Helt utrolig at de klarte å gjennomføre det de gjorde :-) Etterpå var det samling med mat, koselig :-) Nå håper jeg det blir lenge lenge til neste begravelse! Så flink du har vært idag lilleblomst som har fått kasta masse søppel. Husk å ikke slite deg ut nå da snuppa, må passe på formen også. Cornflake, så fantastisk at du har fått time allerede neste måned. Du skal se at tida kommer til å gå kjempe fort *smiler* Endelig får du hjelpa som trengs snuppa, nå blir det spire på deg ;-) Murmelina, du har begynt på pergo nå, merker du noe? Spennende å følge deg, nå sitter spiren skal du se *smiler* Leah, har dere hatt en fin bursdagsfeiring? Regner med at kaka smakte ;-) Hva driver dere på med jenter? ;-)
*lille blomst* Skrevet 3. november 2011 Forfatter #178 Skrevet 3. november 2011 Hei snuppa:) så bra at begravelsen gikk bra! at det ikke ble helt forferdelig for deg:) Jeg har fått gjort masse! deilig! fordelen nå er at jeg har hatt kontroll på huset innvendig, da kan jeg styre ute så mye jeg vil. får meg ikke til å gjøre sånt hvis det ser grusomt ut inne... Har også kjørt noen maskiner med tøy, hengt opp, brettet og ryddetvekk. Helt utrolig! og for første gang på laaaaaang tid sitter jeg å sofaen og lurer på hvafornoe mer jeg kan finne på uten å slite meg ut! Deilig å føle at jeg har LYST til å gjøre noe! så nå sitter jeg egentlig bare og kjenner på det:) tror jeg må være litt forsiktig med å gjøre for mye! Skal du slappe av og ta det skikkelig med ro i kveld eller? jobbe i morgen? Sender deg en god klem:) Flinke dossa som står i alt som har skjedd!
Dossa :) Skrevet 3. november 2011 #179 Skrevet 3. november 2011 Ikveld skal jeg bare slappe av, ikke gjøre noe som helst :-) Imorra skal jeg innover til høgskolen i Oslo, det er østlandsk lærerstevne og jeg har meldt meg på et kurs som heter fysikk for de minste. Gleder meg, for vi skal få være med og gjøre forsøk :-) Kurset er fra kl09-12, etterpå blir det lunsj før vi går og ser på utstillingen. Vi skal spise middag sammen kl16, indisk mat *nam* Tror det blir en kjempe fin dag imorra, gleder meg. Det planleggingsdag for skole og barnehagen imorra så ungene skal være hjemme. Mamma kommer imorra tidlig og skal passe de :-) Unga gleder seg til mommo kommer, de maser om å få sove hos dem, men jeg har sagt de lå vente til pappa er bedre. De godtar det og håper besse blir fort bra igjen. Strofe ligger på fanget og maler, søte pusen min ;-)
Dossa :) Skrevet 3. november 2011 #180 Skrevet 3. november 2011 Søte og snille lilleblomst :-) Tusen takk for klemmen, trengte det snuppa *smiler* Må være deilig å føle at du begynner å få mer energi, men sier det igjen, ikke slit deg ut slik at du bruker opp energi lageret ditt :-)
Mammapudding Skrevet 3. november 2011 #181 Skrevet 3. november 2011 Dossa: Så bra at det gikk fint i begravelsen i dag:) Får virkelig håpe at det ikke blir noen flere begravelser på deg på leeeeeeeenge! Nå skal det skapes liv Høres ut som om du får en fin dag i morgen da:) Og så er det helg lilleblomst: Du har jo vært kjempeflink i dag:) Men pass nå på så du ikke overdriver:) Slapp av i kveld:) Min dag har vært veldig fin:) Koselig bursdag hos søster:) Håper jeg får til å lage en liten søster eller bror til Leah snart:) Nå sitter jeg her og er dødskvalm:p Tror kanskje det ble litt mye kake etter et par timer med stress, men det var verdt det;) Lurer på hva jeg skal finne på i morgen, har litt lyst til å dra på julegaveshopping, men vi får se:)
Ming82 Skrevet 3. november 2011 #182 Skrevet 3. november 2011 Tusen takk jenter Nå håper jeg tiden går superfort Jeg har vært i byen med søskenbarnet mitt, vi har shoppet i 6timer, jeg er utslitt. Håper ting blir bedre og bedre for deg Dossa. Nå er det bare gode ting i vente Leah: Hordan føler du deg i dag vennen? Jeg må gå og tar meg en hodetablett...auau...
Mammapudding Skrevet 3. november 2011 #183 Skrevet 3. november 2011 Shop til you drop Cornflake:p Morro Jeg føler meg helt grei i dag..litt pms enda og har helt fantastisk vondt i ene puppen..men den er alltid øm før mensen kommer:/ Så at tempen din var gått opp litt i dag, spennende:)
Ming82 Skrevet 3. november 2011 #184 Skrevet 3. november 2011 Hehe Jeg kjøpte kun en kjole. Men søskenbarnet mitt har nok brukt en del penger i dag. Hun endte med en vinterjakke, 4 bluser, et skjørt, en skjorte og en kjole Lilleblomst: Så bra at du har fått energien tilbake Må ikke overstressa nå da vennen Jepp, tempen min steg igjen i dag, tør ikke å håpe. Alle tr symptomer er her. Men jeg håper likevel hvis hun absolutt må komme, at hun venter til lørdag. Jeg skal nemlig ta blodprøve på cd3, og det er da mandag. Krysser fingrene.
Ming82 Skrevet 3. november 2011 #185 Skrevet 3. november 2011 Hehe Jeg kjøpte kun en kjole. Men søskenbarnet mitt har nok brukt en del penger i dag. Hun endte med en vinterjakke, 4 bluser, et skjørt, en skjorte og en kjole Lilleblomst: Så bra at du har fått energien tilbake Må ikke overstressa nå da vennen Jepp, tempen min steg igjen i dag, tør ikke å håpe. Alle tr symptomer er her. Men jeg håper likevel hvis hun absolutt må komme, at hun venter til lørdag. Jeg skal nemlig ta blodprøve på cd3, og det er da mandag. Krysser fingrene.
Mammapudding Skrevet 4. november 2011 #186 Skrevet 4. november 2011 God morgen snupper:) Nå har vi spist frokost og hører på en Labb og Line-cd som Leah fikk i banken i går:) Straks avgårde til barnehagen nå, og så har jeg nesten helt sikkert bestemt meg for å i alle fall dra å kjøpe de siste adventskalender-gavene:) Etterpå skal jeg kanskje ikke gjøre noe, eller kanskje trene zumba..får se:) Ha en super fredag snupper
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 4. november 2011 #187 Skrevet 4. november 2011 Arrg! Hadde akkurat skrevet et laaangt innlegg til dere, og så klikka pcen Men kort fortalt, jeg må bare si at jeg heier på Leah, Cornflake og Lilleblomst nå, og håper, håper at det kommer noen positive tester i Gullfiskbollen snart! Dossa: Kos deg masse på lærerstevne i dag! Godt med litt faglig og sosialt påfyll for deg etter mye motgang i det siste.. Hvis du er i nærheten av Høgskolen så anbefaler jeg deg å stikke innom Kaffebrenneriet å kjøpe meg en deeeilig varme latte, og kanskje noe søtt ved siden av. Mmmm.. Roselilly: Takk for gode råd i forbindelse med antibiotikakuren! Jeg skal få kjøpt meg tarmbakterier når jeg er ferdig med kuren i dag. Jippi! Ankelen har ikke blitt noe særlig bedre, og jeg tror at det må være en slitasjeskade jeg har pådratt meg. Burde vel sikkert holde meg mer i ro, men det er vanskelig når man er født med maur i rompa Imorgen skal jeg på "reunion" med barselgruppa mi. Kjenner at jeg gruer meg litt, siden mange av de andre nettopp har fått baby. Skulle faktisk hatt termin med min lille spire idag..Men hvis de spør, skal jeg bare si at vi jobber med saken. Jeg får sanke inn masse babystøv Hva skal dere gjøre i helgen jenter?
*lille blomst* Skrevet 4. november 2011 Forfatter #188 Skrevet 4. november 2011 God morgen snupper:) Så koselig å høre fra deg verpesyk! Heier på oss alle jeg også! nå fortjener bollen gode nyheter! Er det ingen som kan få ordnet med ett frieri eller noe for å lyse opp dagene våre litt???? jeg tenker iallefall alt for mye på spirer for tiden! skjønner deg godt at du tenker på terminen din, var tøft for meg for noen uker siden da første termindatoen var passert! huff klarte ikke sove igjen i morges etter en veldig livaktig drøm om positive tester:( Trodde nesten at jeg hadde tempet og testet allerede siden det var så veldig virkelig! Jeg har vært gal i dag jeg, siden jeg ikke fikk sove har jeg likegodt vært på dynga med det siste lasset! hehe Skal kjøre mini i bhg snart:)
Ming82 Skrevet 4. november 2011 #189 Skrevet 4. november 2011 Hei jenter Hvor er alle sammen?? Godt å høre fra deg verpesyk Takk for at du heier på meg, men tror jammen meg at tr er snart her Det er så mye følelser når en prøver...skuffer...gleder...tårer...huff huff. Nå må snart noen kommer med gode nyheter. Vi trenger det! Lilleblomst: Effektiv i dag også?? Flink du er Nå har mitt kjære søskenbarn reist hjem Blir stille her uten henne. Jeg fortalte til henne at vi prøver å få barn. Det var så godt å kunne si det til noen. I kveld er det Idol Ha en fin fredagskveld jenter
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 4. november 2011 #190 Skrevet 4. november 2011 Da jeg var gravid hadde jeg alle symptomer på at TR skulle komme, Cornflake, og så lenge tempen holder seg høy lover jo dette kjempegodt! Lilleblomst: Har du dristet deg til å teste? Hva sier Fertility Friend? Jeg har en profil der inne jeg også, og vurderer om jeg skal joine dere fra og med neste syklus. Men jeg er litt distré, og glemmer fort å måle tempen på morgenen. Håper jo selvfølgelig ikke at det blir noen ny syklus da! Nå bader snuppa mens jeg sitter og taster litt med dere, Mannen min er på et jobbarrangement i kveld, og jeg får besøk av to venninner. Tenkte å servere hjemmelaget guacamole og nachos, samt MASSE smågodt Kos dere i kveld, jenter!
Ming82 Skrevet 4. november 2011 #191 Skrevet 4. november 2011 Takk verpesyk Jeg håper så inderlig at du har rett Hørtes koselig ut med venninebesøk, og yummmiii med nachos Jeg går for rester i dag gitt....orker ikke å lage noe. Men godteri må jeg også finne meg senere
*lille blomst* Skrevet 4. november 2011 Forfatter #192 Skrevet 4. november 2011 Hørtes koselig ut med venninnebesøk og smågodt:) Huff så trist at hun reiste igjen! bra dere koste dere og fikk shoppet og skravlet masse:) Jeg klarte ikke dy meg etter den drømmen jeg hadde, men ikke noe utslag på g testen. fremdeles strek på el testen da... men det er sikkert ikke noe nå heller... kroppen min har lurt meg og tullet hodet rundt på meg før! huff. men trøster meg med at jeg ikke har fått positiv tidlig før heller;) Ikke vært kjempe effektiv, har vært i byen og kost meg med min kjære:) Har iallefall fått handlet kalendergaver:) Gikk litt amokk på søstrene grene, masse morro for små prinsesser! Nå endte jeg med så mange ting at noe av det blir julegave også tror jeg:)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 4. november 2011 #193 Skrevet 4. november 2011 Sitter og tenker at det er stille på tråden, men så kom jeg på at jeg ikke har skrevet noe jeg heller *ler*. Cornflake, så trist at søskenbarnet ditt har reist igjen. Høres ut som dere har kost dere masse :-) Sikkert godt å få sagt det til noen andre enn gullfiskene også. Krysser fingrene for at tr holder seg borte *xxx* Lilleblomst, så flink du har vært, da. Jeg har også mengder av søppel som skulle vært langt vekk... Bakdelen med at vi bare byttet ende (hoved- og kårleilighet) med foreldrene mine, alt skrotet ble bare liggende igjen på mørkloft og i uthus :-/ Dessuten blir det ramaskrik om jeg kaster noe, de hører jo tross alt til etterkrigstidsgenerasjonen som skal spare på alt... Menmen, det blir vel en gang. Prøver å ta litt nå og da, hehe. Verpesyk, godt å høre fra deg igjen Hvor er Leah og Dossa? *bekymret*. Eller, forresten, Dossa er vel på seminar i dag. Håper du koser deg masse, snuppa :-) Det fortjener du etter alle slagene du har fått i det siste <3 Nå blir det snart Idol, juhuu. Er vel lov å se på om man er midt i 30-åra? *Smiler* Har funnet meg et glass med rødt også, namnam. Så blir det litt sushi når det lir om. Ha en flott fredagskveld alle fiske-venner :-)))
Dossa :) Skrevet 4. november 2011 #194 Skrevet 4. november 2011 Endelig hjemme etter en deilig og kjempe bra dag. Kurset på østlandsk lærerstevne var kjempe bra, vi fikk være med på mange forsøk som virkelig skal prøves ut i klasserommet :-) Har spist mange twist og tatt til meg mange kulepenner, gratis vettu *ler* og da forsyner man seg i mengder :-) Fikk også prøve eksempler på noen bøker, veldig bra. Har rett og slett vært en super fin dag. Vi gikk ut og spiste på jaipur, indisk restaurant som lå midt på Karl Johan. Kjempe god mat, og det aller beste var at rektor tok hele regninga for oss alle sammen og betalte :-):-) Liker den dama :-) Kom hjem for en time siden og har nå nettopp lagt ungene. Så da er det idol og små godt *smiler* Verpesjuk, heie litt på meg også da snuppa. Håper tanta ikke dukker opp neste uke ;-) Ha en fin fredag jenter <3
*lille blomst* Skrevet 4. november 2011 Forfatter #195 Skrevet 4. november 2011 Så bra du tok deg i nakkeskinnet og skrev litt selv også Tigerlise;) hihi Har følt meg litt alene om å sjekke bim i dag, men trøster meg med at dere andre har jobb og er travelt opptatte med alt mulig;) Sikkert andre som kunne tenke seg å få streng beskjed om å slappe av, dra på kafe, kjøre søppel eller hva som enn ville gjøre meg godt;) Deilig å bli kvitt ting før vintern! Kan tenke meg du kan fylle noen containere når du endelig får lov til å sette igang med rydding tigerlise:) Ha en koselig kveld snupper:)
Ming82 Skrevet 4. november 2011 #196 Skrevet 4. november 2011 Du har jo vært så flink de siste dagene lilleblomst Lyst å komme og hjelpe meg også? Her trenger det absolutt rydding og vasking. Har vært på konferanse og hatt besøk dermed ikke noe husarbeid Jeg sitter her nå og krysser alt jeg har for at tr ikke skal komme. Men kjenner så absolutt at den er her hvert øyeblikk...æsj æsj.. Leaaahhhhh....hvor er du vennen??? Hvordan går det med dere andre? Murmelina, Metti, Happy? Marianne, har du testet?
Dossa :) Skrevet 4. november 2011 #197 Skrevet 4. november 2011 Tanta skal ikke komme på besøk Cornflake :-) Ho har å holde seg langt unna *smiler* Når har du IKM snuppa? Jeg har IKM neste uke, hadde vært utrolig deilig om ho ikke kom tuslende vil så gjerne få en positiv test :-)
Ming82 Skrevet 4. november 2011 #198 Skrevet 4. november 2011 Jeg har ikm i morgen. Tok en test i dag morges, og den var såååååå hvit! Ikke engang skyggestrek Vi håper og håper på positiv test Dossa Tigerlise: Hvordan foregår utredningen på Medicus? Hvor mange blodprøver må jeg ta?
*lille blomst* Skrevet 4. november 2011 Forfatter #199 Skrevet 4. november 2011 Hehe, jeg er ikke noe god på vasking, men veldig god på å kaste ting! Nå trenger vi godnytt jenter!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 4. november 2011 #200 Skrevet 4. november 2011 Cornflake, husker ikke helt (nå er jeg litt i rødvins- og akevittrus også, hehe), men det var kanskje 3? At det går an å glemme så fort... Ellers står det kanskje noe på hjemmesiden deres? Du skal starte prøvene nå neste syklus dersom ekle tante kommer på besøk? Dossa, krysser alt jeg har for at gullegget er lagt :D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå