Dossa :) Skrevet 31. oktober 2011 #101 Skrevet 31. oktober 2011 God morgen :-) Det var fryktelig så tidlig opp du måtte da Cornflake ;-) Masse god tur, blir det bare jobb og ikke noe annet? Håper du fikk sove på flyet :-) Det er mandag og en ny uke i sikte. Skal bare jobb 3 dager denne uka, på torsdag er det begravelse og på fredag er det østlandsk lærerstevne i Oslo. Jeg må ringe mamma seinere og høre hvordan det er med pappa, håper medisinene hjelper og at han blir frisk snart. Mannen kjørte jentene idag så da fikk gullet og jeg en rolig morgen. Han skal til tannlegen idag og gleder seg masse den rare gutten min *ler* De to eldste ville gå knask eller knep ikveld. Skulle bare gå i nærheten, og de gleder seg så masse *ler* Jg får gjøre meg klar. Ha en fin mandag jenter <3<3
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 31. oktober 2011 #102 Skrevet 31. oktober 2011 God morgen jenter! Ser at dere alle har hatt en innholdsrik helg:) Og dere kan vel kanskje tenke dere hva vi har gjort i helgen? Yes, vi har virkelig jobbet hardt for å gi snuppa et søsken denne helga. Tror faktisk vi har prøvd kanskje 5 eller 6 ganger (!). Men dessverre så har det blitt at "vi vil og vil, men får det ikke til". Vi kom nemlig aldri helt i mål noen av gangene, til vår store fortvilelse. Tror nok det er mange faktorer som har spilt inn her, blant annet at jeg har gått på antibiotika og vært trett og litt uggen, og at mannen min er i siste innspurt på oppgaven sin. Ingen av oss har hatt noe særlig lyst, selv om det har vært bra når vi har kommet igang. Men, vi har hatt mange gode samtaler i helgen, og fått snakket masse omkring dette her. Og vi gir IKKE opp! Tror bare at vi rett og slett skal kutte ut alt som heter EL-tester nå. Det fører bare til stress.. EL-testene har heller ikke blitt positive enda, og jeg har et ørlite håp om at jeg faktisk hadde EL før helgen, ettersom jeg kjente masse stikninger og murringer på fredagskvelden. Har heller ikke hatt noe EL-slim i helgen og den berømte tappen er ganske langt nede og lukket (tror jeg). La inn aksjer på mandag og onsdag i forrige uke, så da kan det jo være et ørlite håp.. Ellers så vet jeg ærlig talt ikke om vi orker mer sex i denne perioden nå. Føles jo utrolig kjipt å kanskje måtte gå glipp av en periode, men det får bare være. Tror lilleblomst spådde at jeg ble gravid i desember, stemmer ikke det? Kunne du tatt en titt på meg igjen, lilleblomst, dersom du har tid og ikke minst overskudd? Cornflake: God tur idag! Håper du får slappe godt av på flyet! Kanskje du også har med deg en liten mini-Cornflake i magen din? Det var uansett godt å høre at du ikke ble skadet etter det som skjedde på lørdag. Huff, vi får huske å låse døren! Dossa: Ikke kjekt å lese om faren din Håper han er bedre i dag Du må passe på så du ikke sliter deg ut nå, snuppa.. Murmelina: Grattis med tanta! Så kjekt at hun endelig ville besøke deg! Da er det bare å lade opp til EL- juhu! Har du noen peiling på når den kommer?
1973modell Skrevet 31. oktober 2011 #103 Skrevet 31. oktober 2011 hei jenter.. Da sitter jeg her nok en gang med hjertet i halsen, å redd for at jeg har mistet min spire.. Våknet lørdagsmorgen med vondt i magen, kom meg på toalettet å da kom det nok en styrtblødning... Fikk beskjed på torsdag at det kunne hende at jeg ville blø mere, men tror ikke dem mente slike menger... Mage smertene varte noen timer, å det var faktisk så ille at jeg dro på legevakten. Der kunne dem ikke gjøre noe...men det viste jeg vel egentlig før jeg dro dit.. Utpå formiddagen sluttet jeg å blø, kun gammelt blod nå.. Men det har ikke kommet ut noen klumper.. Så jeg øyner fortsatt et håp.. Føler meg faktisk gravid enda... å idag var første gang jeg spydde.. :-) Jeg måtte i fjøset å hjelpe avløseren, reagerte så fælt på lukten at jeg spydde.. Det må jo være et godt tegn.. I dag var jeg å tok min siste hcg blodprøve.. Skal som sagt tidligere på st.olav på onsdagen.. grugleder meg på resultatene av de 2 siste målingene.. samt til timen på onsdag.. Vist det viser seg at alt er bra den dagen, tror jeg at vi må fortelle det til barna,,, for dem lurer fælt på hvorfor jeg er på sykhuset hver uke, samt på legekontoret flere ganger hver uke.. jaja, dette var dagens "syte-innlegg" fra meg..
Dossa :) Skrevet 31. oktober 2011 #104 Skrevet 31. oktober 2011 Det skal ikke være lett all denne babylaginga Verpesjuk *smiler* Men dere får det til til slutt skal du se, det er jeg sikker på ) Kan jo være som du sier at du har hatt EL og at de aksjene som ble lagt før er nok til at det blir en spire *smiler* Vi krysser fingra og håper på det ) Nå har jeg en fri time, ringte mamma for å høre hvordan det var med pappa idag. Han er visst ikke like ustødig på beina idag, virker som medisinen har begynt å virke *jippi* Tror dere ikke at han avlyste legetimen han hadde idag......typisk mannfolk, ikke vil bry legen *arrrrggg* Han burde jo tatt en ny crp prøve og latt legen lytte på han, men nei da......blir små sint på pappa kjenner jeg. Legen ga han en ny time neste uke, og da har han å reise, ellers skal jeg kjøre han til legen sjøl! *ler* Får dere besøk på døra idag siden det er halloween? Jeg regner med at det kommer noen elever på døra mi, så jeg får ha litt snop liggende klart. *Jobbe litt* MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:) *Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. FF mener EL var 14.okt..så da er IKM egentlig i dag 28.okt. Men tørr ikke å tro på det og venter så lenge jeg klarer før jeg tester. Helst til 7.okt.. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Skal sette el-sprøyte 30.okt og har ikm 15.nov:) Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land , har tatt pergo denne runden IKM 9. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, ved hjelp av akupunktur og homeopatiske vidunderi fikk jeg første el på et år 13.10 begynner med pergo når tanta dukker opp. 14 dpo idag. Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt. prøver å komme i form igjen. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Time hos gyn i beg.av november. Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september
Metti er håpefull Skrevet 31. oktober 2011 #105 Skrevet 31. oktober 2011 Ja nå sitter eg her da å vente på at klokka skal bli halv ett da har jeg time hos hausken. Kjenner jeg er veldig nervøs i tillegg til at eg e kjempe forkjølet. Tror at det først lap på meg men en vet aldri.. Blir spennende
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 31. oktober 2011 #106 Skrevet 31. oktober 2011 1973modell, huff at du må plages så mye... Unner deg virkelig et problemfritt og godt svangerskap nå, uten all denne engstelsen. Det er ikke godt når det hele tiden oppstår komplikasjoner. Krysser fingrene for at alt er bra med lille spire, de sa jo at du måtte forvente flere blødninger Metti, masse lykke til!!! Oppdater oss når du er ferdig, da - vi er nesten like spente som deg :-))
Dossa :) Skrevet 31. oktober 2011 #107 Skrevet 31. oktober 2011 Masse lykke til idag Metti!!! Vi er like spent som deg så hold oss oppdatert :-) 1973modell, huff det er ikke noe gøy med slike episoder. Håper alt er bra med spiren din, denne skal du beholde <3 Vi krysser alt vi har for deg og vil så gjerne at dette går den rette veien :-)
*lille blomst* Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #108 Skrevet 31. oktober 2011 hmmm... God morgen godt folk! ...da skal jeg prøve å kommentere litt før jeg drukner i bollen;) Høres ut som en god plan verpesyk! Jeg skal ta en ny titt på deg, ser om jeg er i form til det i kveld;) Kan også sjekke med det jeg noterte sist;) Huff 1973mod, at du skal bli plaget med så mye da gitt! Fytti! Blir litt irritert på dine vegne kjenner jeg! Dossa: skjønner deg godt, de mannfolka - spesielt de godt voksne, har ikke greie på å komme seg til lege! Du får kjøre ham selv neste uke ja! Lungebetennelse er alvorig nok! og en ny crp er iallefall lurt! Vi fikk besøk av ei lita heksejente og en drakula på lørdag vi, tror det er alle barna som bor i gå avstand til oss, så regner ikke med noen. men de får få litt pepperkaker om det skulle dukke opp noen;) Heier på deg metti! Håper alt er bra med deg tigerlise! du presser deg ikke for hardt? Jeg har vært hos legen, jobben og innom enda ett sted i dag.. phu... nå er det sofatjeneste til mini skal hentes! har kost meg med alt for mye søtt de siste dagene, men sånn er det av og til! iallefall etter en tørkeperiode på 8 uker, så jeg har nok overdrevet litt siste uka! Jeg fikk faktisk sykemelding i en mnd til uten problem. også tatt bl.prøver og hadde det ikke vært for gyn timen om to dager så hadde jeg blitt henvist. er ikke normalt sånn jeg har det nå. Ser faktisk ut som om tanta er på vei igjen, bare 22 dager siden sist jeg begynte å blø... og bare 8 dager siden jeg sluttet å blø! Blir ikke barn av dette iallefall;)! Fytti!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 31. oktober 2011 #109 Skrevet 31. oktober 2011 Uff, Lilleblomst. Kroppen din spiller virkelig ikke på lag! Enda bra du skal til gyn nå Jeg har det faktisk veldig bra i dag. Snakket nettopp med gyn, og hcg-nivået synker som det skal. Ringte derfor på Fertilitetsklinikken, og vi ble enige om at jeg skulle vente en syklus. Dvs. at jeg skal først ha mensen en gang, så skal jeg starte med medisiner neste gang mensen kommer. Skulle ringe dem ved neste mens likevel for å avtale nærmere. Da får jeg tilsendt de medisinene som jeg skal bruke sånn at det bare er å sette i gang når TR kommer :-)) Og jeg er satt opp på kort regime, så om ikke syklusene blir like samme som den i sommer (56 dager, grr!), så kan vi faktisk være i gang i løpet av bare et par mnd :-)))) *GLAD* Tidsmessig passer det egentlig mye bedre enn den spiren som jeg mistet, men hadde selvfølgelig helst ville beholde den... Men sånn gikk det ikke, så da satser vi på en frisk og levedyktig høst-spire!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 31. oktober 2011 #110 Skrevet 31. oktober 2011 ..og forresten, Lilleblomst: Takk for omtanken, den varmer
Marianne_87+2små Skrevet 31. oktober 2011 #111 Skrevet 31. oktober 2011 Da er det endelig ny uke og nye muligheter. Skal vel egentlig ha mensen idag eller imorgen, men ingen TR og ingen tegn til TR heller. Tror ikke det bør har noe å si, siden jeg fortsatt mistenker litt hormonkluss etter p pille slutt... Så venter vel hvertfall ut uka før jeg evt tar en test hvis TR ikke kommer innen den tid. Dagen idag har gått med til trening, litt jobb og "harrytur" til Sverige. Nå er kjøleskapet i overkant fullt Ikveld blir det fotballkamp på Ullevall. Samboeren har fått 2 losje billetter til Vålerenga-FFK så da blir det kamp! Får servert reinsdyrstek m/tilbehør i tillegg så det blir nok kos :-) Torsdag tar jeg med meg småtrolla mine og besøker en venninde i Lillehammer for helga. Gleder meg :-) Dossa: Trist å høre at pappa'n din er syk Får håpe han blir fort frisk igjen. Du har jammen vært uheldig i det siste. Skjønner at du er utslitt... Ser noen her har nevnt sykemelding, kanskje det hadde vært en ide? Viktig å ikke slite seg helt ut, da blir det så fryktelig tungt å komme seg på beina igjen. Sender deg hvertfall masse trøsteklemmer og god bedring til pappa'n din. Cornflake: For en ekkel episode, godt at politiet kom og ryddet opp! 1973model: Huff må være forferdeig å gå rundt å ikke vite. Krysser fingrene for at alt er bra med den lille spiren din. Og håper virkelig du slipper noe mer blødninger nå. Sender deg en god klem Lilleblomst: Har du sliti med uregelmessige blødninger lenge? Jeg har selv fått mensen med bare 20 dagers mellomrom 2 siste månedene. Skjønner ingen ting. Men er ikke så lenge siden jeg sluttet på p piller da så kan jo være hormonkluss hos meg. Håper du får gode nyheter hos gyn :-) Ha en flott mandag alle sammen :-)
Dossa :) Skrevet 31. oktober 2011 #112 Skrevet 31. oktober 2011 Lilleblomst, det er godt at du har fått en lengre sykmelding, det har kroppen din godt av *smiler* Du må lade opp batteriene, slik at du er i tipp topp stand til å ta imot en huleboer ) Denne kroppen din er ikke til å bli god på *ler* Så rart at du allerede får tanta på besøk, kjedelig å blø så lenge, får liksom ikke noe opphold før det hele starter på nytt att jo. Hadde ikke du byttet aku....eller husker jeg feil.....mmmm.....får håpe aku får kroppen din i rute igjen *smiler* Marianne, tur til Sverige for å fylle opp fryser'n høres bra ut. Det skulle vi ha gjort også, men har ikke tida til den turen ennå Kos dere masse på kampen idag, god mat og godt selskap, kan det bli bedre *smiler* Takk for omtanken, varmer godt å ha dere jenter når alt er bare trist. Snuppa har med seg ei venninne hjem fra barnehagen idag, hører de leker oppe og vesla vil bli med de store *smiler* Gullet har vært hos tannlegen idag, null hull og han var såå fornøyd *ler*
Lurifax og knøttene Skrevet 31. oktober 2011 #113 Skrevet 31. oktober 2011 Hei igjen alle! Nå var det lenge siden jeg har gitt lyd fra meg. Sitter og jobber med atter en skoleoppgave (skal det aldri ta slutt?), og er ganske så lei. Heldigvis er det ikke så alt for lenge til det er jul. El har passert, og det var veldig gøy å få bekreftet at el faktisk kommer slik som den skal ved å se det på en el-test. Så har det vært en uke med sengeaktivitet, og nå kommer den lange venteperioden. Håper veldig at det skal gå denne gangen, merker jeg, har tydeligvis litt lite tålmodighet. Men livet er vel aldir så enkelt og uproblematisk som man håper på, det er vel derfor vi har så mye å snakke om på denne tråden! Mange gode klemmer til deg Dossa, håper pappan din er på bedringens vei. 1973: håper alt går bra, jeg krysser fingrene og sender deg mange positive tanker. hmm.. uff, jeg datt hodestups i bollen nå. Stor klem til alle, rett og slett!
Metti er håpefull Skrevet 31. oktober 2011 #114 Skrevet 31. oktober 2011 Da var jeg på vei tilbake fra Haugesund !! Gynekologen ga meg noen aha opplevelser blant annet at det ikke er normal syklus når en har 30 - 35 dager. Perfekte eggløsninger var på dag 13 hver Mnd. Spottingen kunne tyde på at eg hadde ræva eggløsninger ( Haugalending ) slimet mitt var nok heller ikkje noe bra for mannen sine svømmere. Det som da skjer er at allerede i dag skal jeg sette en puregon sprøyte for å styrke EL . Den skal jeg ta i 7 dager før jeg skal inn å sjekke utviklingen. Når egget mitt er klart blir det AIH alså inseminasjon og det er allerede neste uke ; ) skal også ta noen tabeletter etter det .
Dossa :) Skrevet 31. oktober 2011 #115 Skrevet 31. oktober 2011 Takk for den gode og varme klemmen Lurifax *smiler* Varmer mitt hjerte at dere er så søte jenter Lurifax, så bra at aksjene er lagt da EL dukket opp Nå er det bare å krysse fingra og håpe at all jobbinga bærer frukter *ler* Du er flink som skriver skoleoppgave en etter en ) Blir bra dette skal du se Og som du sier, ikke lenge att til jul *juhu*
Dossa :) Skrevet 31. oktober 2011 #116 Skrevet 31. oktober 2011 Metti, så godt å ha fått noen svar og videre hjelp slik at du får ditt sterke ønske om en positiv test oppfylt *smiler* Jeg håper dette er hjelpen du trenger, unner deg virkelig en liten spire nå, må være din tur NÅ *smiler*
*lille blomst* Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #117 Skrevet 31. oktober 2011 Så spennende metti! Takk for støtten jenter:) jeg skal slappe av og ta det så mye med ro som jeg kan! er litt spent på gyn timen! Marianne: Jeg har slitt helt siden hormonspiral ble fjernet (hadde den 6mnd, ca 1,5 år siden. men har slitt med laaaaange sykluser! Ikke korte! Blødd 9-12 dager alle de syklusene, de siste to (etter sa og oppstart med aku) har vært på ca 24 dager med 12 og 14 dager med blødning. Ganske lei tante som enten somler med å komme eller somler med å dra. hun er ikke min favoritt for tiden! Begynte med ny aku ja! Skal dit igjen i morgen:) Tror hun virkelig kan hjelpe meg. han forrige skrøt av nåleteknikken sin og hadde mange andre rare ting. og nålene hans gjorde syyyykt vondt! hun nye var helt annerledes! og hadde suuuuper nåleteknikk:)
Dossa :) Skrevet 31. oktober 2011 #118 Skrevet 31. oktober 2011 Nå har ungene gått rundt til noen av husene i nærheten og fått litt snop De er såååå fornøyd *smiler* Skal ikke mye til for å glede de små *ler* Har nettopp hatt noen av gutta i klassen min på døra, bra jeg hadde snop liggende klart *ler* Får se og få unga i seng, tidlig opp imorra
Metti er håpefull Skrevet 31. oktober 2011 #119 Skrevet 31. oktober 2011 Må ikke glemme meg da når du begynner å spå Lile blomst
Mammapudding Skrevet 31. oktober 2011 #120 Skrevet 31. oktober 2011 Hei jenter Jeg er i skikkelig møkkahumør om dagene, har vært pms i hele helga og skikkelig bitch:( Er bare så lei av hele ventingen på spire, klarer ikke å tro at vi klarer å få det til. Skal ikke til gyn før i januar, og det føles utrolig lenge til:( Tok en test i dag fordi jeg føler meg så varm, har utrolige mengder utflod og vanvittig mye kviser..men den var selvsagt negativ.. Skal jo ikke ha mensen før neste mandag, og skal jeg være i bitch-modus fram til da så tror jeg at jeg kommer til å bli sprø!! ( sikkert sambo også..)
Dossa :) Skrevet 31. oktober 2011 #121 Skrevet 31. oktober 2011 Ikke glemme meg heller da lilleblomst ;-) Spent på om du kan se noe annet nå som pergo er med i bildet *spent* Huff, jeg e så trøtt. Da er det ikke annet å gjøre enn å hoppe til sengs ;-) God natt snuppene mine <3
*lille blomst* Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #122 Skrevet 31. oktober 2011 Hehe:) Metti og dossa, dere står allerede på "lista":) I dag har jeg desverre ikke hatt spåmorroa over meg, men kommer nok i løpet av uka;) Vurderer faktisk å hive ut kattene, lufte bikkja og legge meg. Vet det er tidlig, men... tar med siste boka mi tenker jeg:) Sov godt snupper:)
Dossa :) Skrevet 1. november 2011 #123 Skrevet 1. november 2011 God morgen snupper :-) Det begynner å lysne ute. Strofe sitter ute på trappa, ungene ser på tv, mannen smører matboks for det er hans oppgave om morran *ler* mens jeg ligger på senga og skravler *hihi* ;-) Idag skal det være møte fra kl 13-17, men spurte rektor om å få slippe. Tankene er andre steder og jeg er ikke konsentrert merker jeg. Det var helt greit sa ho, er så godt når rektor viser medmenneskelighet ;-) Er ikke vant med det fra tidligere rektorer. Så da går jeg hjem etter siste time kl 1320 :-) Murmelina, er tanta snill med deg eller gir ho deg masse smerter? Tenk snart skal du ta første pergo pille *spennende* Hører vesla synger lille kattepus sangen, er så flink ;-) Vesla er 2 år og prater veldig bra. Fullstendige setninger og reint. Hjelper nok å ha eldre søsken å strekke seg etter :-) Jeg får få på meg klea *ler* kan ikke ligge og dra meg lengre. Ha en fin tirsdag snuppene mine <3<3
Mammapudding Skrevet 1. november 2011 #124 Skrevet 1. november 2011 God morgen jenter:) I dag er det 1 år siden vi begynte å prøve! Hadde aldri i verden trodd at vi skulle måtte prøve så lenge:( Dossa: Så flink minstemor er:) Og så bra at du slipper å gå på det møtet, men heller kan slutte 13.20, det gjør nok godt tenker jeg:) I dag skal Leah i barnehagen, jeg ringte de i går å spurte hvordan det lå ann med spysyka..og da sa de at alle barna var friske og i barnehagen nå, hadde gjort seg ferdige i løpet av helga:) Så da håper vi på smittefri sone i barnehagen!
Dossa :) Skrevet 1. november 2011 #125 Skrevet 1. november 2011 Leah, da er vi i samme båt. Jeg hadde heller aldri trodd det skulle ta sååå lang tid å lage en baby. Blir så utålmodig, nå er det virkelig på tida at vi får en positiv test *smiler* Kjenner jeg blir litt små misunnelig på de som bare prøver et par måneder også sitter de med en spire i magen, det skulle ha vært oss også Denne runden er vår jenter, nå skal vi alle sammen legge gullegget!!!!! Det er virkelig på tide med mange gode nyheter i bollen vår )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå