Gå til innhold

Ny Gullfiskbolle! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære Dossa, tenker på deg. Håper det ikke noe veldig alvorlig. Sender deg mange gode klemmer vennen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk søte Cornflake *smile*

De er hos legen nå, min bror kjørte dem dit.

Jeg håper også at det ikke e noe alvorlig, kjenner at jeg ikke vil takle det noe godt nå.

En liten trøst er at jeg fikk positiv EL test idag og det ble lag inn aksjer idag og for to dager siden så da håper jeg at gullegget blir befrukta :-)

Vi må få lagt inn en dose imorra også men går det ikke så håper jeg de vi har lag er godt nok :-):-)

Skrevet

Endelig positiv test Dossa :) Nå må da gullegget ditt blir befruktet. Du er snart i dpo-land :)

Hørt noe mer om faren din?

Skrevet

Pappa kom hjem att fra legen, ble ikke lagt inn og det er jeg så glad for *smiler* Pappa har en kraftig lungebetennelse og infeksjon i kroppen. Crp verdien lå på godt over 200 og det normale er 8-10. Så han er absolutt ikke i god form, men nå har han fått antibiotika og hostesaft, så da håper vi det ikke er lenge før han er på beina igjen.

Kjenner det var en nyhet jeg trengte nå :-):-)

Takk for omtanken Cornflake, det varmer godt <3<3

Skrevet

Godt å høre at det gikk bra Dossa. Skremmende når en får sånn telefon. Det hjelper nok med antibiotika og hostesaft, tar nok et par dager før en får full effekt av antibiotika, men han blir nok helt bra igjen. Sender deg klem kjære Dossa. Fra nå av er det bare gode nyheter du har i vente :)

Skrevet

Så bra at du fikk ganske gode nyheter tross alt, Dossa (selv om lungebetennelse er alvorlig nok). Du skal se dette var den første av mange gode nyheter, det har du virkelig fortjent nå, søte Dossa vår :-)) Sender en god og varm klem <3

Skrevet

Takk snille Tigerlise :))

Nå har vi spist en deilig lunsj.

Ungene leker, så da skal jeg få skifta på sengene. Burde vaska badene også men tror det må bli imorra *ler*

Mannen er ute og skifter om til vinterdekk på bilene. Er små glatt her hos meg om morran, så jeg spurte pent om å få vinterdekk på bilen jeg bruker *smiler*

*Jobbe litt*

Skrevet

Hei jenter ☺ i dag har vi ligget i senga leeenge, aller tre ☺ meg, sambo og bikkja ;)

Tigerlise, så flink du er som har begynt å trene ☺ ☺ jeg er forresten enig med deg at det er bedre med mannlige gynekologer enn kvinneleig. Vet ikke hvorfor, men som du sier er det kanskje fordi det er mer ”naturlig”. Synes også de er mer profesjonelle på et vis..de jeg har vært hos i hvert fall.. og føler jeg har vært hos maaange forskjellige på kort tid ;)

Hmmm… ja jeg tok jo ikke testen på morgenurin, men i dag har tempen falt MYE, så tanta banker vel på i morgen… har kjempe smerter i ryggen i dag, så hun banker seg vel vei tenker jeg… men hvis hun ikke kommer i morgen blir det ny test!!!

Her er grafen min fra ff http://www.fertilityfriend.com/home/374b14

Cornflake, jeg så de cupkakene dine, namnamnam!!!!! ☺

Leah, her kom spysyken i går, bare andre vei… beklager detaljer, men var på middag hos foreldrene mine, og magen krangla litt før/under middag, og rett etter kom alt rennende ut igjen ☹ æsj, er så ekkelt og vondt!!! Men nå er jeg fin igjen ☺ kort og greit, men noe redusert fortsatt… men heldigvis er det helg :))))

Dossa, ang pergo fikk jeg beskjed at el skulle komme 13-14 dager etter tanta, så tydeligvis ikke så mye forinkelser som er normalt der… Hvordan var det med symptomer for deg?? Jeg venter spent på tanta, og er ivring med å komme i gang med pergo!!!!!

Lykkelig, vi kommer snart etter alle ”mann” <3 <3

Hopp i høyet både verpesyk, dossa og happy ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ lykke til med aksjeleggingen, måtte gullegget klamre seg fast <3 <3 <3 nå er det virkelig deres tur!!!!

Huff dossa, mange triste nyheter for deg nå :( :( *trøsteklem* det ordner seg skal du se <3 håper du har en spire på vei nå, så du får litt glede i all sorgen <3 det er virkelig din tur nå, du fortjener en spire så inderlig <3

Skrevet

Takk Murmelina for gode og varme ord *smiler*

Synes jeg har fått nok av triste nyheter, håper jeg får en positiv god nyhet om to ukers tid :))

Når det gjelder pergo så merket jeg ikke noe til bivirkninger, kroppen var som før :)

Men jeg fikk positiv EL test idag så jeg må jo innrømme at disse DPO dagene vil bli spennende *smiler* Håper det kommer noen symptomer snikende som et resultat av en spire :))) Jeg håper i det lengste i hvert fall :))

Høres ut som en avslappende dag Murmelina :)

Det er digg med slike dager innimellom *ler* Om ikke så lenge så vil det ligge en liten en mellom deg og din mann *blunker*

God bedring snuppa <3

MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:)

*Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. FF mener EL var 14.okt..så da er IKM egentlig i dag 28.okt. Men tørr ikke å tro på det og venter så lenge jeg klarer før jeg tester. Helst til 7.okt..

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Skal sette el-sprøyte 30.okt og har ikm 15.nov:)

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Fikk EL på CD 17, har tatt pergo denne runden :) IKM 9. November

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, ved hjelp av akupunktur og homeopatiske vidunderi fikk jeg første el på et år 13.10 :) begynner med pergo når tanta dukker opp. 14 dpo idag.

Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt. prøver å komme i form igjen. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Time hos gyn i beg.av november.

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-)

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september

Skrevet

huff, det var litt av en skrekk du fikk dossa! Bra at han kom hjem i dag!:)

og så bra at du fikk positiv el test!

FF skjønner ikke noe av min el enda, den er bra forsinket iallefall! men det er jeg jo vant til fra tidligere;)

Vi har tatt det med ro og hatt en tur til byen, men bare av den byturen er jeg blitt helt gåen.

hehe, nå kom det faktisk knask eller knep unger her. trodde vi gikk glipp av det siden vi bor langt ute på landet;)

Koselig da, de fikk pepperkaker og litt smågodt;)

Skrevet

Er det i dag som er Halloween? Det er ingen som har ringt på her ennå, kanskje det er bra...jeg har nemlig ikke kjøpt inn noe.

Hva driver dere andre med i dag da?? Aksjelegging på gang? ;)

I dag kom min kjære hjem :) Vi skal snart spise middag...nam nam og ser en film. Jeg har lyst å se en disneyfilm jeg da, ikke så romantisk akkurat :)

Ha en fin kveld jenter :)

Skrevet

Ingen aksjer her, nei. Er fremdeles litt blod og grums som kommer ut... :b

Har ikke vært helt i toppform i dag. Ei venninne spurte om jeg ville være med på quiz i går, og det ble nok liiitt for mye å drikke på lille Tigerlise... Våkna skikkelig fyllesyk i dag, hehe. Men snakk om selvgjort! Var nok en måte å avreagere etter SA'en, nå propper jeg i meg alt som ikke er lov når man er gravid. Skal straks se "Skal vi danse" nå og spise rakfisk *namnam*.

Ha en flott kveld alle sammen :)) Spent på klokkeflyttinga i natt...

Skrevet

Ikke noe aksjelegging her heller, det gjorde vi unna idag tidlig *ler*

Må få til en runde imorra også, vil ikke gå glipp av denne runden :-)

Vesla sover, mannen leser for gullet mens snuppa er på halloween fest sammen med nabojenta hos hennes mormor *smiler*

Snuppa har kledd seg ut som en heks og ble kjempe fin *smiler* Mamman til nabojenta skal hente jentene kl 20 og følger snuppa hjem. Da er det rett i seng :-) tenker ho har stor kost seg :-)

Mannen skal straks legge seg i badekaret, når alle unga sover blir det film og snop men før det så ser jeg på skal vi danse.

Kose deg masse med rakfisk ikveld Tigerlise og pleie bakrusen *ler*

Skrevet

Hvilken film skal dere se ikveld Cornflake?

Skrevet

Den har ikke jeg sett ennå.

Jeg synes løvenes konge og tarzan er knall fine filmer *smiler*

Disney filmer er bra :-)

Kos deg masse Cornflake med film snop og mannen ;-)

Skrevet

Min kjære kaller meg Pocahontas når jeg har flettet håret mitt :)

Kos dere også Dossa:)

Skrevet

Ja det kan jeg se for meg Cornflake ;-)

Ho ligner du på, like søt og god *smiler*

Skrevet

Takk Tigerlise for at du minnet meg på at klokka skal stilles:) Det hadde jeg helt glemt!!!!

Åhh, Pocahontas var min yndlingsfilm når jeg var lita, har sett den 1000 ganger:) Har den bare på vhs da, så har ikke sett den på maaaange år! Skal seriøst kjøpe den på blue-ray:) Jeg bare ELSKER disneyfilmer..og mange av dem er jo romantisk Cornflake:) Har du sett Prinsessa og frosken? Og To på rømmen? De MÅ du se hvis du ikke har sett de:) Nå er To på rømmen og Aladdin mine yndlingsdisneyfilmer:)

Nå kom sambo hjem med snop og film..Zookeeper tror jeg det var vi ble enige om :)

Kose dere fortsatt :)

Skrevet

Hehe:)

Jeg har snart hele klassiker serien:) men er mini som har overtatt litt siden det er hun som er barnet.

Favorittene hennes er Askepott 1+2, Tornerose, Skjønnheten og udyret, snehvit, Alice i eventyrland, pocahontas 1+2, Aristokattene, den lille Havfruen og min bror bjørnen 1 og 2. ikke alltid i den rekkefølgen;) Prinsessen og frosken er også bra, men den liker jeg bedre enn hun liker den;)

Hun fikk to gode venner for noen dager siden, så vi har sett den to ganger nå, men det er best på slutten når "De er forelska!" Ho er kjempe glad i filmer som folk blir FORELSKA!;) hehe

Lite romatikker tror jeg!:)

Skrevet

Takk søte Dossa :)

Jeg elsker mange av de Disney filmene. Har ikke sett to på rømmen ennå, men har den, så nå må jeg snart se på den Leah :) Jeg begynte å grine av Pocahontas, så trist slutt :( Nå er det Finding Nemo på tv :)

Da jeg var liten så elsker jeg Lady og landstrykeren :)

Skrevet

Jentene mine er veldig glad i to på rømmen, snehvit, tornerose, to gode venner, dora og elias. Det er de filmene det går i nå om dagene *smiler*

Jeg har mange av de gode disneyfilmene nedpakka i en stor kasse. Er kjempe glad i tegnefilm jeg *smiler*

Sitter og ser på notting hill, den er så søt og fin. Har sett filmen flere ganger men det er en film jeg kan se om att og om att *ler*

Skrevet

God morgen jenter :-)

Har alle husket å stille klokka ;-) Får en time på en måte, deilig. Eneste minus nå er at det blir for tidlig mørkt.

Men vi går jo mot vinter og snø og da blir det litt lysere når snøen kommer *smiler*

Vi fikk lagt inn aksje idag tidlig også, regner med at EL testen blir positiv seinere idag, nå har vi gjort vår jobb *ler* nå er det bare å vente og se om gullegget blir befrukta *smile*

Lilleblomst, kan jeg spørre deg en ting. Da du så på meg og fikk jan/feb som tida da jeg blir gravid så var jo ikke pergo med i bildet. Nå som det er det, ser du noe annerledes da?

Men ikke stress, gjør det bare hvis du har tid og energi snuppa :-)

Nå er det frokost, når alle spise sammen er så koselig :-)

Ingen planer for idag bare slappe av.

Jeg må en liten tur på jobb, siden jeg skal i begravelse på torsdag må jeg ordne planen for den dagen.

Ha en fin søndag <3

Skrevet

God morgen snupper:)

Jeg hater å stille klokka!;) Veldig få ting jeg liker dårlig, men å stille klokka er ikke noen favoritt! så istedenfor at min våknet kvart på syv var det kvart på seks! Blæ!

da har jeg surret litt rundt på FF allerede og mikset og trikset litt for å få den til å vise el forrige uke sånn jeg tror selv.. så får vi se om det stemmer etterhvert!;) kan ikke skjønne hvorfor ikke jeg skulle hatt det, var jo den helgen jeg hadde symptomene på det!;) (fikk lagt inn el smertene de ømme brystene og smålkvalmen, da ble grafen bedre!;)

I natt drømte jeg om el tester som var positive, testet for å se om jeg var gravid. Har nok noe å gjøre med at min kjære nevnte det i går at jeg virket gravid. samme humør som når jeg har vært gravid tidligere, trøtt, ikke interessert i mat jeg pleier å like osv. var også veldig kvalm i går... jaja, går nok over. men det var tydeligvis nok til å drømme om det. Positive el tester i massevis, tatt for å se tidlige tegn på graviditet.

hmmm... det hadde vært noe det!

Lurer faktisk på å bestille noen, sånn i tilfelle jeg ikke får tantebesøk om en uke!;)

Skrevet

Ja det er kjedelig lilleblomst når de våkner til vanlig tid også er klokka stilt en time tilbake. Våkner en time for tidlig da jo.

Vært heldig vi for våre unger våknet halv åtte etter at klokka var stilt :-) Så de har jo sovet lenger enn vanlig :-)

Det pøs regner hos meg idag *blæ*

Men det er jo en fin mulighet til å være inne, slappe av og se en tegnefilm *smile*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...