Gå til innhold

Ny Gullfiskbolle! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så utrolig glad nå 1973modell :D Hipp hurra:) Kan tenke meg at det var en helt utolig følelse å se et bankende hjerte når du var så sikker på at du hadde mistet! :)

I dag da jeg hentet i barnehagen så sto det et oppslag på tavla om at flere barn og ansatte fra barnehagen er hjemme med diare og spysyke..Gjett om Leah skal være hjemme i morgen ja!! Samboern vil ha henne hjemme på mandag også for å unngå å få det i hus, så vi får se..kan jo ikke holde henne hjemme hele høsten heller :P Men akkurat spysyken kan vi godt klare oss uten ja :P

Nå er Leah og pappan nede i kjellerstua og spiller sjakk av alle ting:p Hun hadde lyst å lære det så han prøver nå å lære det bort:)

Skulle vært å handlet, men nå begynner det jo å bli sent..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurraaaaa 1973modell <3 fantastiske nyheter ☺ Denne spiren SKAL sitte <3

Ja, cornflake, grafen min blir stadig bedre ☺ koselig at jeg er svana <3 Den tempen jeg hadde i dag er den høyeste noensinne. Har ikm i dag, og testene kom i posten…så måtte jo ta en test, men den var negativ ☹ vel, det var jo det jeg trodde, men iforhold til tempen ser det heller ikke ut til at tanta hat tenkt å banke på, så jeg vet ikke jeg….

Dossa, hvis el er i anmars må du passe på å få lagt nok aksjer ☺ *knis* du skal jo nemli ha en pergobaby :))))))

Uff, nei spysyken vil vi ikke ha Leah :(

Håper lilleleah fikk tatt farvel med venninnen sin som skal flytte idag da :)

Skrevet

Cornflake, det er bare bra at du ble henvist til Medicus. Stemmer nok at det bør ha gått 1 år før de tar deg inn på St. Olavs, men så lenge du har henvisning fra lege slipper du unna med egenandel, så blir ikke så dyrt selv om det er privat :) Jeg synes faktisk det er bedre med mannlig gyn enn kvinnelig. Vet ikke helt hvorfor, om det er fordi det liksom er mer naturlig for meg at en mann skal nedi der enn en annen kvinne? Hehe, vanskelig å si... Går helt sikkert fint med deg :)

Leah, håper spysyken holder seg bort fra huset deres, skjønner godt at dere vil holde LilleLeah hjemme.

Dossa, testen blir nok positiv i morgen, så svømmerne kan bare legge seg på lur allerede nå *knis*. Hvordan er det med pergo, blir EL forskjøvet da? Det ble den iallfall med Femar, men ikke sikkert de virker på samme måte.

Murmelina, kanskje du bare fikk neg. test fordi du ikke testet på morgenurin? Regner med det blir ny test i morgen? Hold oss oppdatert :)

Nå skal jeg snart på min første treningsøkt :-))) Bare vente på at mannen kommer inn fra fjøset først...

Nok en gang, HURRA til 1973modell :-))) Ble så glad!!!!!!!!

Skrevet

God treningsøkt Tigerlise *flinke deg*

Hvor mye seinere kom EL hos deg da du gikk på femar?

Håper pergo ikke gjør at EL blir så mye forsinket.

Så jeg krysse fingra for at den kommer i løpet av helga *smiler*

Skrevet

Tusen takk for svar Tigerlise :) Jeg venter i spenning :)

En god venninne/kollege av meg har så lyst på mine cupcakes, så må er jeg i gang med å bake en liten batch med sjokoladecupcakes :) Glemte å fortelle dere...jeg har fått en slags muskelstrekk i venstre kneet. Æsj,..det betyr ingen jogging på i alle fall en uke :(

Ta en ny test i morgen Murmelina :)

Skrevet

Murmelina: Hvordan kan jeg legge deg til i FF? Spennende å følge med på dere andre også:) Heldigvis er det ikke bestevenninna som flytter, men ei av de andre som hun leker veldig godt med. Synes det er litt trist at de flytter, men sånn er det jo bare:/ De hadde nå lekt sammen i dag i alle fall:) Vet de snakker mye om det i barnehagen at hun skal flytte, men er ikke helt sikker på om Leah skjønner at det innebærer at hun aldri ser henne igjen..(Det hørtes jo så dramatisk ut..men antakelig sant da :P)

Tigerlise: Er det noe spesielt du skal trene? Blir sikkert deilig å komme i gang med:)

Dossa: Dere får bare henge i med aksjelegging innimellom sykepleien av barna :P Får håpe el dukker opp snart:)

Cornflake: Mmmmm...sjokoladecupcakes hørtes nydelig ut:) Men så kjedelig med den strekken i kneet da:/ Du får bare holde deg i ro, skjønner at det er litt kjipt å¨ikke få jogget da..men bedre å ta det med ro og bli bra enn å tulle det til:)

Jeg lurer på om det blir noe zumba på meg i morgen, med Leah hjemme..kanskje hun også vil danse med meg, lettere det..ellers blir det så mye mas :P

Er det ikke ganske kort inkubasjonstid for spysyken? Så hvis vi kommer oss gjennom natta/morgendagen så er vi trygge på at hun ikke ble smittet i dag i alle fall?

Jeg og Leah skal dra å handle i morgen formiddag, giddet ikke i kveld:) Og så lurer jeg på om vi ikke skal ta oss en tur i naturen hvis det er like fint vær som det har vært de siste dagene..kanskje ta med kakao og lunsj og spise ute i skogen et sted:) Vi får se ann været og orken i morgen :P

Skrevet

Juhu, da har jeg hatt min første treningsøkt siden tidenes morgen omtrent. Meldte meg inn på et treningssenter (nyoppusset av firmaet mitt faktisk *stolt*). Jeg gikk litt på tredemølla og tok noen runder i styrkeapparatene. Var ei flink og hyggelig dame der som viste meg rundt og anbefalte hva jeg skulle trene. Hun hadde selv hatt både magebrokk og keisersnitt, så hun skjønte godt situasjonen min :-) Veldig fornøyd, tida gikk kjempefort! Trente litt på studio før, men det er sikkert 10 år siden nå :-b

Cornflake, kjipt med strekk og joggenekt :-( Håper du kommer deg raskt igjen. Tren litt i sengehalmen til så lenge *blunke*

Leah, kos deg med mini i morgen, dere får sikkert en kjempefin og koselig dag :-)

Dossa, tror jeg hadde EL rundt dag 20-23 en gang. Men gyn informerte om det altså, så om han ikke sa noe til deg så har sikkert ikke pergo en slik virkning.

Nei, nå blir det litt velfortjent kveldsmat :-)

Skrevet

God morgen jenter :-)

Tigerlise, gyn sa ikke noe til meg om at EL kunne bli forsinket. Han sa at på dag 14 ville ting begynne å skje :-)

Så det blir jo spennende om EL testen idag blir positiv.

Må være deilig å trene, kjenne at kroppen har godt av det.

Så bra at ho dama kunne hjelpe deg siden ho visste hva du trengte å gjøre *smiler*

Jentene er hjemme idag også.

Gullet har litt løs mage men ville prøve å gå på skolen idag. Så jeg håper det ikke utvikler seg til noe mer.

Mannen er hjemme idag, jeg må på jobb idag men sa at hvis noen er syke neste uke så kan jeg være hjemme.

Nå må jeg gjøre meg klar.

Ha en fin fredag <3

Skrevet

God morgen jenter:)

Tigerlise: Så flink du var å trene i går:) Og så bra at hun kunne hjelpe deg med hva du burde trene:)

Dossa: Håper el testen din er positiv i dag:) Og at gullet ditt holder seg frisk:)

I dag sov vi til 8, deilig:) Leah er litt snørrete, men ellers i fin form, så da håper jeg at vi har klart å holde spysyken unna!

Nå skal vi snart få i oss litt frokost og så skal vi dra å handle:) Så får vi se hva vi finner på etter det:)

Skrevet

god morgen jenter:)

Her er det skikkelig møkkavær i dag:( Regner som bare det!

Sov dårlig i natt, rare mareritt... huff...

Jrg venter også på el dossa, tempen er det samme som før, så da er jeg nok ikke forbi enda iallefall... Har brukt øretermometer, men fikset nytt batteri til vanlig termometer i går, så i dag tok jeg begge for å se. får holde meg til øretemp denne mnd, forskjellen var himmelvid! hele 1,5 grad forskjell!

får bytte til vanlig neste syklus:)

I dag har mini fri fra bhg, vi skal få besøk, så da er det koselig med fri:) Ho gleder seg veldig for lekekameraten hennes har ikke vært her siden juli:)

Håper kneet ditt blir bedre fort cornflake! kjedelig når man har inspirasjon om motivasjon for trening og så blir man stoppet av skade... Så bilde av cupcakes på fb, nam!:)

Skrevet

Hei dere!

Ville bare titte innom å se hvordan det går med dere alle sammen!:)

Jeg er inne på 1. tri og venter i spenning på venner fra gullfiskbollen!!:) Jeg heier på dere:) Kom snart da jenter!

Skrevet

Titter innom en liten tur i den ekstremt hektiske hverdagen og vil bare fortelle at jeg straks har el!! igjen:) Var på ul mandag og så ingen aktivitet i eggstokkene, men vi økte dosen i sprøytene og idag så jeg et fint egg som hadde vokst seg stort. Så da setter jeg el-sprøyte til søndag og har ikm 15.nov:) Gjett hva jeg skal gjøre i helga og hele neste uke:) Har virkelig troa nå, dette er gullegget!!!

MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:)

*Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Skal sette el-sprøyte 30.okt og har ikm 15.nov:)

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, CD 15, har tatt pergo denne runden :) IKM 9. November

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, ved hjelp av akupunktur og homeopatiske vidunderi fikk jeg første el på et år 13.10 :) begynner med pergo når tanta dukker opp. 14 dpo idag.

Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt. prøver å komme i form igjen. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Time hos gyn i beg.av november.

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-)

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september

Skrevet

Her er vi tydeligvis 4 som venter på det store gullegget akkurat nå!

Jeg er på CD16, og skal ut ifra tidligere syklus få EL i helgen. Negativ test i går, og er derfor spent på hva testen sier senere idag. Mannen min er uansett innstilt på at han må ta seg en liten pause fra Gullrekka i dag, så håper at vi får lagt inn litt aksjer :D

Jeg var hos legen igår og fikk konstatert at jeg har en betennelse i ankelen. Må begynne på antibiotika idag, og merker ikke noe smerter, kun hevelse og stivhet. Legen sjekket også at det ikke var en liten blodpropp der, bare for å være på den sikre siden. Godt å bli tatt på alvor..Kanskje jeg kan si at jeg har fått en idrettskade? Det er jo nesten litt stas ;)

Nå venter jeg på at mannen min skal komme å hente meg på jobb. Han skulle bare sette en pizzadeig først, og så skal vi hente snuppa. Jeg skal ligge meg beina høyt idag og få servert hjemmelagd pizza. Det blir deilig :D Men først får vi kanskje ta livet av noen hybelkaniner. Hybelkaninfangeren (les: katten) har vært litt lat i det siste...

Skrevet

Hei jenter :)

Dossa: Håper snart dere alle blir friske. Det er helg nå :)

Happy: Godt å høre fra deg. Du får legge inn masse aksjer i helgen :)

Lilleblomst: Grafen din viser ikke. Tror du må prøve å legge ut grafen din, se under "sharing"

Jeg er alene hjemme i kveld :( Min kjære har reist til Oslo på konsert. Jeg hater å være alene hjemme. Har handlet inn godteri og skal prøve å kose meg likevel.

Skrevet

Da var jeg ferdig med alle konferansetimene mine *juhu*

Den siste som skulle komme idag, hadde glemt det. Jeg ringte og spurte om de kunne komme idag likevel, så da er jeg ferdig for denne gangen.

Skal ta en velfortjent helg *smiler*

Er på dag 16 og fikk negativ EL test idag også....mmmm....nå må den snart bli positiv håper jeg :))

Veit hva som skal gjøres i helga, hanky panky *ler*

Det skal Verpesjuk og Happy også, gullegget vårt skal nå befruktes *smiler*

Koselig å høre fra deg Lykkelig :))

Håper vi snart kommer etter deg, er ikke annet vi ønsker *smiler*

Ting tar bare litt tid *ler*

Cornflake, skjønner godt at du ikke liker å være hjemme alene, men du har jo oss da snuppa *smiler*

Du får kose deg med snop og god mat ikveld :)

Gullet måtte sendes hjem fra skolen idag, slapp og ikke i form.

Huff, er det er ikke noe gøy når ungene er syke.

Formen til jentene er i hvert fall på bedringens vei :)

Alle må bli friske og raske, for mannen og jeg skal på hotell tur neste helg *smiler* Så krysser fingra for at vi får til turen vår :)

Da skal jeg slukke lys og låse dører på jobben før jeg stikker hjem att.

Ha en super fin fredag jenter!!!

Skrevet

Håper du er kommet deg hjem dossa:) God bedring til gullet og jentene! De er sikkert iform til helgen deres!:)

Huff Cornflake, vet hvor kjedelig det er å være alene! men du får prøve å nyte det, se en film du ellers ikke ville sett eller kos deg med noe annet:) Skal se om jeg får til de ff greiene, pleier ikke å ha så tungt for sånt, men er ikke sikkert ff er ment for meg;)

Koselig at du er innom lykkelig!:) Vi vil alle sammen over i 1 tri, dessverre noen av oss som har litt tungt for det;) hehe. men til jul skal vi klare det!;)

Vi har kost oss i dag:) Besøk, vært ute, lagd god mat sammen og alt. selv om jeg ikke har vært så fryktelig aktiv så kjenner jeg at det er deilig med helg!:)

Skrevet

Fantastiske nyheter 1973 :-)!! Gratulerer så mye igjen! ;D

Flere som følger med på idol her eller? ;p

Deilig med fredag...Selv med sjukdom i hus. Både jeg og samboeren har fått halsbetennelse/feber og i tillegg er det barnefri helg så vi har holdt senga i hele dag. Har orket litt sengemorro imellom "soveøktene" så har egentlig blitt en veldig ok fredag alikevel ;-)

Nå har jeg tatt med meg teppet inn i stua og er snart klar for Idol :-)

God helg alle sammen :-) Og god bedring til alle med basilusker i hus :-)

Skrevet

Det var da stille her. Kanskje det er et godt tegn siden mange av dere har el denne helgen ;)

Jeg sitter da og ser på idol og spiser godteri..huff huff..

Skrevet

Deilig med en avslappende fredag.

Bare se på tv og spise litt snop *smiler*

Vi ser på filmen jason bourne, lenge siden vi har sett den.

Gullet hadde feber ikveld, håper han blir frisk i løpet av helga. Jentene er bedre. Men nå sie mannen at han føler seg litt pjusk *arg*

Ble ikke noe sex idag, han må stille opp imorra *ler* ;-)

Fikk telefon fra pappa at begravelsen til onkel blir på torsdag neste uke, gruer meg litt kjenne jeg :-(

Kos dere jenter med resten av kvelden <3

Skrevet

Huff da dossa, du trenger ikke grue deg til dette. vi sa det jo sist, og da hjalp det, en verdig og fin avslutning, feire og hedre den som har gått bort. og så er det lov å gråte vennen! *klemme på*

Håper gullet og gubben blir bra! Og så bra at el lar vente på seg siden dere ikke får lagt inn aksjer! kan jo ikke gå glipp av pergo runden!;)

Jeg har også sett idol, men lurer på om jeg begynner å bli for gammel for det...?? Føler liksom ikke at noen av konkurrentene er bedre enn de andre, syns ofte noen av de beste ryker for tidlig. Likte bianca for eksempel.. sef røk hun i dag....

Nå tar vi kvelden vi, godt å sove også!;)

Skrevet

God kveld jenter:)

Ja det må vel være som Cornflake sier, at mange legger aksjer i kveld ;)

Ikke vi da..men vi er vel dpo, så samme kan det være:p

Jeg og Leah dro og handlet etter frokost, og så var det bare å dra hjem å pakke matpakke og kakao i sekken før vi dro på tur:) Fikk pappa med oss, så det var veldig koselig:) Gikk først til et vann hvor det er mange ender, så spiste vi der og delte med endene før vi gikk et lite stykke til og plukket litt kongler:) Leah elsker jo å løpe og det gjør pappa også, så hver gang vi skal gå tur så er det "Kom morfar, så løper vi" :) Så de løp nå litt og jeg kom tuslende bak med ryggsekken min og hennes:p Var kjempekoselig:)

Dro derfra rett før 14 og da var sambo ferdig på jobb så vi tok en tur til svigermor:) Ellers har vi bare vært hjemme og spist taco og slappet av:)

Jeg fikk noen bilder i posten i dag, skal lage kalender i julegave til besteforeldre og et par til..så har sittet å sortert bilder i et par timer i dag..syns det er så koselig med bilder:) Gleder meg til å begynne å lime de på kalenderene:) Og så skal Leah få freshe opp med noen klistremerker tenkte jeg:)

Og så har jeg selvsagt sett greys anatomy, private practice og the big bang theory mens jeg spiste sjokolade :D Elsker fredager:) Sambo hadde IKKE besøk i dag, så det holdt jo på å ødelegge hele kvelden for meg, men heldigvis fikk jeg se i fred og han gikk å la seg tidlig :D:P

Ha en flott, frisk kveld videre jenter:) Nå tror jeg at jeg bør gå å legge meg.

Skrevet

MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:)

*Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. FF mener EL var 14.okt..så da er IKM egentlig i dag 28.okt. Men tørr ikke å tro på det og venter så lenge jeg klarer før jeg tester. Helst til 7.okt..

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Skal sette el-sprøyte 30.okt og har ikm 15.nov:)

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, CD 15, har tatt pergo denne runden :) IKM 9. November

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, ved hjelp av akupunktur og homeopatiske vidunderi fikk jeg første el på et år 13.10 :) begynner med pergo når tanta dukker opp. 14 dpo idag.

Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt. prøver å komme i form igjen. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Time hos gyn i beg.av november.

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-)

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september

Skrevet

God morgen jenter!

Ungene våknet for en time siden, gikk stille og rolig ned i stua alle sammen. Gullet virker i bedre form idag så jeg håper at feberen ikke kommer tilbake. Jentene er fine igjen *juhu*

Siden ungene var nede og så på tv, så fikk jeg og mannen hatt oss en liten hyrdestund på morran *smiler*

Håpe EL testen blir positiv seinere idag. Vil jo ikke gå glipp av pergorunden:-):-)

Vi har inga planer idag, skal bare en tur ut og handle litt, ellers blir det en rolig helg med masse kos *smiler*

Nå får jeg gå ned, vesla roper at det er frokost :-)

Ha en fin lørdag jenter<3

Skrevet

God morgen jenter:)

I dag er jeg trøtt. tok så lang tid før jeg fikk sove i går:/

Dossa: Så bra at ungene er bedre og at dere fikk lagt aksjer i dag:) Får håpe el-testen er positiv i dag:)

Jeg for min del sloss med meg selv hver morgen nå for å motstå trangen til å teste:p FF mener jeg er 15 dpo, men jeg tror ikke jeg er mer enn max 8 dpo..så må holde ut enda noen dager! Har jo ikke ikm før 7.nov, så må prøve mitt beste for å holde ut til da! Føler meg ikke heldig denne mnd, men håpet er jo der uansett:)

I dag har heller ikke vi noen planer..det ser ut til at det regner her i dag, så tror ikke vi blir så mye ute. Skulle vært en tur på et kjøpesenter for å kjøpe bursdagsgave til søster, men vi får se hva det blir til..hun har ikke bursdag før på onsdag, så vi har jo enda tid:)

Ha en super lørdag jenter :)

Skrevet

Nå føler jeg det er like før jeg får en psykisk knekk :(

Mamma ringte og fortalte at pappa er dårlig, de er på vei til legevakta og det er muligheter for innleggelse på sykehus :((

Jeg håper mamma ringer etterpå med gode nyheter, det har vært for mye trist i det siste *snufs*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...