*lille blomst* Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:) *Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Begynner på puregonsprøyter 18.okt for å stimulere til el, ul 24.okt for å sjekke utviklingen. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, CD 14, har tatt pergo denne runden IKM 9. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010(siste el okt 2010), akupunktur og homeopatiske vidunderier, var hos drømmegyn 13/10 - fikk pergo ))) starter med provera 18/10, så er det rett på pergoen!! Hjemme hos oss blir det "Spire-verksted" i begynnelsen av november <3 Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt. prøver å komme i form igjen. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Time hos gyn i beg.av november. Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september.
*lille blomst* Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2011 Ganske sikker på at dette var den sist oppdaterte, men sjekk gjerne jenter! Er noen av oppdateringene som uansett er litt "gamle":) God morgen alle sammen! Tok meg friheten å lage ny bolle til oss, siden vi tippet 200 på den forrige! Vi har vært skravlesyke de siste dagene:) Bra! vi må få det ut! Så ille mareritt dossa! Tydelig at du er litt stresset for tiden, ikke bra med syke barn og å miste onkelen din på samme tid! Kjenner igjen tapsfølelsen, hverken jeg eller gubben klarer å tenke oss en tilværelse uten jentungen! så håper for alt i verden at vi får beholde henne sunn og frisk i laaaaang tid! Orker egentlig ikke tenke på hva/hvis/om vi skulle miste hverandre heller. nei, grøss! I forhold til mareritt kan det være en ide å tenke på noe positivt før man sovner, da legger man liksom lista litt for hva man drømmer;) Krysser fingrene for at du får se en mini inni magen 1973 mod! Håpet er ikke ute om du ikke har hatt så vondt eller sett klumper og mer ekkle detaljer(sorry språket) Krysser krysser krysser! *Klem* Flinke leah som skal vaske igjen! Jeg er så enig i at torsdagene kommer fort! Jeg har brukt hele uka på å vaske og rydde jeg da.. orker ikke alt på en dag for tiden... tirsdag: rydde alle rom (minus kjøkken) og støvsuge Onsdag: real kjøkkenshine og vasket gulv i fellesarealene:) Torsdag: vaske tøy, brette og henge opp. Det som står igjen denne uken da er badene, men de orker jeg ikke nå... Tenke seg til at dette er noe jeg pleier å orke på en og samme dag... ER virkelig utslitt for tiden. vurderer å legge meg og sove litt til nå... Du er beundringsverdig Tigerlise! Virker som om du tar sa'en veldig bra. men vær obs på å presse deg for mye, jeg gjorde det feil iallefall... *klem*
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Takk, Lilleblomst Jeg kjenner meg nok igjen i deg, er også litt sånn "flinkis" som vil klare "alt"... Har heldigvis ikke møtt den berømte veggen enda, men var nære på for 3 år siden, så vet det kan skje... Akkurat nå føles det greit, så håper det ikke kommer noen baksmell. Tror det er mye fordi vi vet at vi skal få ivf nå, og da er håpet stort om at det ordner seg i løpet av noen mnd. Vi har også bestemt oss for at etter de 3 ivf-forsøkene så avslutter vi prosjektet om det ikke blir resultat. Kan ikke holde på i år etter år, det sliter på både kropp og sjel. Dessuten har jeg lyst til å operere brokket mitt... Litt godt å ha satt et endelig mål for hvor lenge vi skal holde på (men kommer seff til å bli kjempeskuffa om det ikke blir noe av...). Du må ta godt vare på deg selv nå, Lilleblomst, så skal du se at formen sakte men sikker kommer seg, og kroppen er atter klar for en frisk og levedyktig spire :-)))
Trultetryne Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Så flinke dere er til å vaske! Her ser det ikke ut for tiden.. Vi hadde jo vannlekkasje på kjøkkenet (oppvaskmaskina) for en stund siden, og må skifte golvet. Så fant samboer ut at han skulle male veggene i samme slengen.. Vi har egentlig snakket om det siden i sommer da vi malte stua. Ihvertfall så gikk hele helgen med til å male kjøkkenet, for han fant plutselig ut, etter litt mas fra meg (hihi) at han skulle male skapdørene også.. Så nå har vi hvitt kjøkken! Det er så deilig! Nå er det golvet som står igjen, og det blir vel tatt neste uke når han kommer hjem.. så da blir det ingen vasking før etter det er lagt.. Vi må skifte både på stua og kjøkkenet siden det er åpent i mellom. Mye jobb, men det blir vel bra til slutt Krysser fingrene for at det går bra med deg på St.Olavs i dag 1973modell!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 *Kremt* ikke alle som er flinke til å vaske, Rina... Torsdag er vaskedag hos oss også, men vi har ei som gjør det for oss, så kommer hjem til rent hus i ettermiddag :-) Må jo selvfølgelig gjøre en del selv i løpet av uka - rydde, tørrmoppe, vaske kopper og klær osv., men deilig å få tatt en skikkelig runde før hver helg. *Luksus*
Marianne_87+2små Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Dossa: Huff sånne mareritt er helt forferdelige Har sånne innimellom selv og er da skjelven langt utover dagen. Men som skrevet over her, de drømmene kommer fordi man er så redd å miste noen av sine kjære, og heldigivis er det bare drømmer. Men ekkelt er det uansett 1973: Lykke til på ultralyd i dag!! Tenker på deg! Tigerlise: Huff, trist å høre at du har mistet Håper virkelig dere lykkes med å bli gravide snart. Synes verden er så urettferdig som skal gjøre det så vanskelig for noen å få barn Krysser alt jeg har for at du har kul på magen om ikke alt for lenge :-) Så mange her inne som er flinke til å vaske og rydde :-) Her ser det ikke ut *kremt*. Ble litt motivert av dere andre så skal ta et skikkelig ryddesjau nå. Har akkurat kommet hjem fra trening, så er det dugnad i barnehagen og deretter litt jobb! Ha en flott dag alle sammen ;-)
Metti er håpefull Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 jaja i dag fikk eg tre svakt positive tester og tanta. De skal da ikkje høre sammen så da ble det nok en gang kjemisk !!!! Nå syns eg den burde sitte alså.. Uansett time til hausken på mandag så det blir bra. Er jeg heldig så har jeg ikkje så mye tante igjen da Skal jo ta inv ul
*lille blomst* Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2011 Gyn bryr seg ikke om tanta uansett metti, men vi gjør jo det da;) Kjedelig at det ikke lykkes nå heller, men da er det kanskje dobbel pergo i neste runde? Krysser fingrene for deg! *klemme på* til dere andre: dere får ha en flott vaskedag! godt at helga kommer! Jeg har sett film fra sengen, brettet tøy mens jeg satt/lå der og nå venter jeg på å sette igang vask nr 3 i dag. blir en del å henge opp senere, men det tar jeg i kveld. Nå har jeg spist lunch, så tror jeg skal opp og se en film til fra sengen:) *knis* føler meg som en jentunge!
Mammapudding Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 Sånn, nå er det rent her Har også fått trent zumba, så nå gjennstår det bare å vaske meg så er dagens plikter gjort Men akkurat nå skal jeg bare sitte her å slappe av litt og spise lunsj:) Uff, i dag var det skikkelig vanskelig i barnehagen igjen, hun gråt så vannvittig at man skulle tro jeg skulle forlate henne for alltid:/ Ei av de ansatte tok henne ut av armene mine og ba meg gå enda Leah sprellet og hylgråt..Nei vet du hva, vet hun mente det godt og tenkte at jeg hadde det travelt, men det er mitt barn og jeg går ikke når hun har det sånn!! Tok henne tilbake og satt med henne på fanget og snakket litt med henne mens hun gråt og gråt, men så kom ei av de andre og spurte om hun ville sitte sammen med bestevenninna si i samlinga, så da sluttet hun å gråte og gikk med henne, puh:) Men det føles jo så fælt å gå fra henne når det blir sånn! Hun ville være hjemme med meg i morgen og jeg sa det var greit, men så kom jeg på nå at ene venninna hennes har siste dagen sin der i morgen fordi de flytter til en annen by, så må snakke litt med Leah om det, kanskje hun skulle vært der og sagt hade..vi får se:) Er spent å høre hvordan det går hos legen 1973modell, ønsker så veldig at du skal få gode nyheter! Syns vi har hatt nok dårlige nyheter her i bollen som noen andre sa..Nå må det jo snu snart!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Så kjip den tanta er, Metti!!! Hadde håpet det gikk veien for deg nå! Innvendig UL med blødninger går helt fint, jeg gjorde det selv på tirsdag. Var heldigvis ikke så vanvittige mengder blod, men en del var det jo. Var faktisk ikke så ekkelt som jeg trodde det skulle bli. De har jo sett det meste, vet du :-) Håper du får hjelp nå. Kanskje du må ha noe for å få spiren til å bli værende? Leah, så dumt at jentungen har det så fælt når du drar. Tenker det river godt i mammahjertet :-( Håper bare det er en fase, ikke lett for mor heller dette...
Mammapudding Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 Nei nei nei Metti, så teit av tanta å komme nå igjen!! Nå må det snart bli din tur! Tigerlise: Hun har aldri likt å si hade, ikke til noen..gråter når besøk drar hjem og gråter når jeg går fra barnehagen, men av og til også når jeg henter Heldigvis har hun vært flink ganske mange ganger i det siste, men så er det noen dager hun bare gråter:/ Håper det gir seg før hun begynner på skolen..jeg gråt hver dag i 6 år da jeg måtte dra på skolen, ville heller være sammen med mamma jeg..så jeg vet jo litt hvordan Leah har det også, bortsett fra at hun ikke tenker på meg i løpet av barnehagedagen og ikke nødvendigvis blir så glad for å se meg når jeg henter henne:p Jeg burde absolutt gå i dusjen nå så jeg slipper å stresse med det senere..men jeg la beina på bordet og de vil liksom ikke ned igjen
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 27. oktober 2011 #12 Skrevet 27. oktober 2011 Heisann jenter! Har så immari mye å gjøre for tiden, så rekker ikke innom dere så ofte som jeg skulle ønske… men her har det jammen skjedd saker og ting!!! Jammen er dere flinke til å rydde og vaske, DET har ikke jeg tid til, til sambos og min egen forargelse… MYE skolearbeid, jobb og tanker som må organiseres om dagen. otillegg strøk jeg på den oppgaven jeg sleit sånn med her for en to-ukers tid siden, så den må gjøres på nytt Nå er jeg hjemme fra jobb et par dager også. Er helt nedbrutt og orker rett og slett ikke gå ut av døra… den veggen ser faretruende nærme ut.. men et par dager så er jeg oppe og går igjen ☺ kan ikke legge meg ned og gi opp heller!! Har alt for mye å gjøre til det ☺ Uff og uff Tigerlise at det skulle gå sånn med spiren din :’( buhu… men bra dere får hjelp og ivf!!!! DA skal spiren sitte, det fortjener du så immari <3 Så deilig meg ”nytt” kjøkken Rina ☺ Dossa, hvordan går det med pergoen??? har du hatt mange symptomer, og hvor ligger du i syklusen nå?? superspent!!! Velkommen til deg Marianne ☺ Jeg er da en av de gamle traverne(eller ikke en av de som har vært her lengst, men innmari lenge allikevel) ☺ Så deilig at du får slappet av ordentlig lilleblomst, ikke vaske for mye tøy så du blir utslitt nå da det er ikke derfor du er sykmeldt! Ta vare på deg selv og kroppen din <3 Leah, skjønner godt at du ikke vil gå fra lilleleah når hun hyler og spreller, men vi som jobber i barnehage vet så godt at med en gang foreldrene er ute av barnets syn slutter de. ☺ Det er bare så utrolig synd at foreldrene ikke får se det. Hun ville nok bare hjelpe, hun som tok leah ut av armene dine Som oftest gråter barna slik (ubevisst eller bevisst) for at foreldrene skal få dårlig samvittighet og bli. Det fungerer ofte bra, for foreldrene blir veldig usikre og blir.. det er ofte ikke så lurt å la barnet bestemme i en slik situasjon, for da virker hylingen og skrikingen i den hensikt barnet vil… det river i mammahjertet, men det er oftest verst for foreldrene i slike situasjoner. MEN er jo ikke sikkert det gjelder akkurat din leah, håper det blir bedre etter hvert <3 Godt var det at det gikk over før du gikk og at hun ville sitte ved siden av bestevenninnen i samling ☺ Håper ikke du synes jeg er ”streng” med deg da Leah, for det er ikke meningen, det er bare det at jeg har mye erfaring med dette, og opplever det hver dag!! Så vil bare hjelpe <3 Er det denne venninnen fra samlingen som også skal flytte? Uff, det er så trist når gode venninner skal flytte, men heldigvis finner barn seg fort nye venner <3 Her har jeg tatt siste proverapille, og er 14 dpo i dag, men ingen tante har meldt sin ankomst :S har ingen symtomer som tilsier at det er en spire i magen bortsett fra en enorm matlyst(som ikke er helt uvanlig for å være meg) og ømme pupper…. Vi la jo heller ikke særlig mye aksjer før den uanmeldte el’en (min første el på et år!), så er egentlig sikker på at jeg må gjennom denne pergo-runden og satse på at november er min mnd. MEN det jeg plutselig oppdaget var at vi hadde sex den 10. og at jeg hadde el 13. Så det er jo ikke heeeeeelt umulig denne mnd…
Dossa :) Skrevet 27. oktober 2011 #13 Skrevet 27. oktober 2011 Uff og huff Metti Jeg hadde så stor troa på deg denne gangen, det er så kjipt av den ekle tanta å dukke opp hos deg. Nå må det bli lenge til neste gang, det har jeg bestemt!! Leah, kan tenke meg at det gjør vondt i mammahjerte når jenta di gråter og gråter. Huff det er ikke alltid lett og da skulle gå fra dem. Heldigvis så er det ikke mye gråting når jeg levere jentene i barnehagen. Det hender vesla kan begynne å gråte, men da hjelper snuppa meg med å trøste henne slik at jeg får gått. Veit jo at ho slutter etter 5 min og har det bra etterpå, leker og koser seg, men er vondt å høre når de gråter likevel. Da er jobb dagen snart over og godt er det. Tror jeg må være hjemme med ungene imorra, mannen hadde et viktig møte. Må få litt hjelp av svigers for jeg har samtaler imorra som må gjennomføres. Ja ja, vi får se hva som skjer MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:) *Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Begynner på puregonsprøyter 18.okt for å stimulere til el, ul 24.okt for å sjekke utviklingen. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, CD 15, har tatt pergo denne runden IKM 9. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010(siste el okt 2010), akupunktur og homeopatiske vidunderier, var hos drømmegyn 13/10 - fikk pergo ))) starter med provera 18/10, så er det rett på pergoen!! Hjemme hos oss blir det "Spire-verksted" i begynnelsen av november <3 Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt. prøver å komme i form igjen. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Time hos gyn i beg.av november. Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 27. oktober 2011 #14 Skrevet 27. oktober 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:) *Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Begynner på puregonsprøyter 18.okt for å stimulere til el, ul 24.okt for å sjekke utviklingen. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, CD 15, har tatt pergo denne runden IKM 9. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, ved hjelp av akupunktur og homeopatiske vidunderi fikk jeg første el på et år 13.10 begynner med pergo når tanta dukker opp. 14 dpo idag. Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt. prøver å komme i form igjen. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Time hos gyn i beg.av november. Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september
Dossa :) Skrevet 27. oktober 2011 #15 Skrevet 27. oktober 2011 Så godt å høre fra deg Murmelina *smiler* Jeg er på dag 15 idag, har ikke tatt EL test ennå, men håper den blir positiv idag. Pleier å få EL mellom dag 15-17, så den er rett rundt neste sving *ler* Jeg har ikke merket noe til at jeg har tatt pergo, ingen bivirkninger og det er jo flott. Eneste bivirkning skal jo være en spire *smiler* Så spennende Murmelina, det blir å følge deg ) Du skal se at pergo er det som vil gjøre susen for deg og meg *smiler* På tide nå synes jeg Jeg får komme meg hjemover til syke unger. Har vi flaks så er snuppa i bedre form slik at ho kan gå i barnehagen imorra, vesla må bli hjemme. Læreren til gullet påpekte at han ikke hadde spist lunsjen sin idag, og det er noe han pleier å gjøre. Håper det ikke er han sin tur til å bli dårlig. Mannen fortalte igår at han har bestilt hotell tur neste helg, vi skal til Tønsberg. Så ungene må bli friske *smiler* *Løper hjemover nå*
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. oktober 2011 #16 Skrevet 27. oktober 2011 Er så spent på å høre fra 1973modell... Håper virkelig det kommer gode nyheter nå!!!
Mammapudding Skrevet 27. oktober 2011 #17 Skrevet 27. oktober 2011 Murmelina: Vet du..jeg VET at det er sånn som du sier, jeg vet det så inderlig godt..men det er liksom noe helt annet når det er MITT barn som gråter, er så mye enklere med andre sine barn Jeg har vært dagmamma og har akkurat samme erfaring som deg med at barna slutter å gråte så snart mamma/pappa har gått..men likevel er det så mye værre når det gjelder Leah;) Men hun pleier å gi seg etterhver altså, av og til må jeg kose litt ekstra eller vente på at ei av venninnene er ferdig å spise og så går det fint at jeg går, andre ganger er det bare "hadet mamma" og så løper hun avgårde..og så er det de gangene hvor jeg har vært nødt til å gå fra henne mens hun gråter. Det hadde vært annerledes om jeg måtte på jobb da, da måtte jeg alltid bare la noen holde henne så jeg fikk gå, men nå kan jeg faktisk være i barnehagen 1 time om det må til, siden jeg ikke må på jobb. Men vet at det ofte kan bli 1000 ganger værre hvis man drar det ut, men som oftest er det bare noen minutter ekstra kos som må til:) Og når jeg først har gått så går jeg aldri tilbake, samme hvor mye hun gråter..da går jeg bare og så ringer jeg noen minutter senere for å dobbelsjekke at det gikk bra..selv om jeg vet at det gjorde det:p Og du må ikke tro at jeg blir sint på deg for å si det, for jeg vet jo at du har rett Dossa: Håper ikke ungene har tenkt å være syk så lenge at dere ikke får dratt på tur, men at de er friske som fisker etter et par dager hjemme i ro:) Får håpe gullet ditt slipper unna, men hvis han skal bli syk er det vel like greit at han blir det nå så han blir frisk igjen til dere skal bort Nå har jeg dusjet og fjonget meg litt, men føler meg så oppblåst og pløsete i fjeset :/ Samboern mener jeg er pms i humøret mitt, så da kan det jo faktisk hende at FF har rett i når el var..og da skal jeg vel ha mensen snart :/ Jaja, hvis den kommer nå så er jo det positive at syklusene er minst 1 uke kortere enn den pleier da..Men ser nå helst at den ikke kommer i det hele tatt
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 27. oktober 2011 #18 Skrevet 27. oktober 2011 Så bra Leah Det er jo godt at du har mulighet til å bli hos leah så lenge hun trenger deg, og du trenger henne, siden du ikke jobber. Det privilegiet har ikke de andre barna med sine mammar og pappar tenker jeg Lilleleah er heldig som har deg som mamma!!! <3 pløsete i fjeset hørtes ikke deilig ut...
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. oktober 2011 #19 Skrevet 27. oktober 2011 Da har jeg meldt meg inn på treningsstudio med binding i 12 mnd *juhuu*. Nå SKAL det trenes!!!! ;-D Starter i kveld. Tror jeg...
1973modell Skrevet 27. oktober 2011 #20 Skrevet 27. oktober 2011 hei. da er jeg kommet hjem fra sykehuset... Å er bare sååå happpyyy... :-))) Fikk se et bankende hjerte..å det hadde jeg ikke trodd på forhand. Var helt sikker på at jeg mistet.. Det er en blodansamling utenfor livmora, så det kan hende jeg vil blø mere. Men det skal ikke være farlig. Skal tilbake om 6 dager..
*lille blomst* Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #21 Skrevet 27. oktober 2011 Så herlig med gode nyheter snuppa! Tror vi trengte gode nyheter nå alle sammen! Jeg koser meg nå! Allerede laget middag og ryddet bort igjen etter den, min kjære er kommet hjem <3 og han og mini sitter i badekaret og koser seg nå Har ganske god kontroll på huset, for første gang på sikkert 4 uker tenker jeg, så det er deilig! Etter to filmer i sengen og bare tatt ting med ro i dag fikk jeg litt mer energi etter en dusj, så fikk hengt opp to maskiner med tøy, handlet og ryddet vekk maten før jeg hentet mini. Da var han allerede hjemme, så nå har vi virkelig kost oss alle sammen. Lagde flesk og duppe til middag og det var godt! Med nyheten din til dessert 1973mod så er dagen blitt meget bra:) *Klems*
Ming82 Skrevet 27. oktober 2011 #22 Skrevet 27. oktober 2011 Hei jenter Ny tråd og vi topper allerede lista God å høre at det er bra med lille spiren din 73modell Så utrolig deilig med sånne gode nyheter Velkommen tilbake Murmelina, hat savnet deg Jeg følger deg jo på FF, og venter spent hverdag om jeg ville se at du har testet positiv. Det ser jo lovende ut da Hu der ekle tanta må snart slutteå trenge seg på! Bra du skal snart til klinikken Metti Tigerlise: Henvisning bl vel sendt i går eller i dag, regner med at jegikke høre noe før i neste uke. Jeg gruer meg litt å gå til en mannlig gynekolog jeg da, har nemlig aldri gjort det før. Håper han finner ut av ting. Jeg ble så overrasket at hun legen sendte meg henvisningen. Jeg var ærlig og sa sånn som det var. Hun sa at hun ikke kunne henviser meg til fertilitetsklinikken på St.Olav før det har gått minst ett år, men hun ville anbefale meg til å få undersøkelse hos en privat gynekolog. Det er vel bra det?? Dossa: Kjære deg...for en fæl drøm du hadde Godt at det bare var en drøm vennnen. Stakkar lillejenta di, håper hun blir fort frisk. Leah: Du er jammen meg disiplinert! Husvask hver torsdag, flink du er! Nå må jeg lage middag. Prates jenter
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. oktober 2011 #23 Skrevet 27. oktober 2011 Hurra for spiren, 1973modell!!!!! :-)))))))))))))))))
Lurifax og knøttene Skrevet 27. oktober 2011 #24 Skrevet 27. oktober 2011 Hurraaaaa 1973modell!! Nå ble jeg kjempeglad! Fantastisk, for en lettelse!
Dossa :) Skrevet 27. oktober 2011 #25 Skrevet 27. oktober 2011 Fantastiske nyheter 1973modell )))))))) Kjenner jeg ble utrolig glad på dine vegne snuppa *smiler* Dette var akkurat det vi trengte nå i bollen vår, gode nyheter. Nå må det fortsette i samme retning jenter *smiler* Fikk negativ EL test idag og. Men vi fikk lagt inn aksjer mens unga var hos svigers *juhu* Så hvis EL dukker opp i morra eller lørdag bør det vel være håp ) Skal selvfølgelig ta mannen imorra også *ler* Gullet er hos fetteren sin, jentene sitter i stua og ser på "to gode venner" Vesla er i bedre form idag, håper det holder seg, men ho må være hjemme fra barnehagen imorra også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå