Gå til innhold

Hva slags leker til barnet? (14 mnd og oppover)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lilletuppa vår hjemme nærmer seg 15 måneder. Jeg ser at det er på tide å oppdatere litt hva slags leker hun har hjemme.

Hva slags leker har du til barnet ditt? Og ikke minst, hva er favorittleken :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 12 mndr, men hun har akkurat fått masse leker som jeg ser hun kommer til å få mer og mer glede av, og som nok passer bedre fra 15 mndr:

Duplo (plukker dem Fra hverandre...)

Puttekasse (en treku som hun klarer å putte EN av klossene nedi, og er sååå stolt)

Dukkevogn (sånn liten trille som hun krabber rundt og dytter foran seg og legger ting i - alt fra nøkler til bamser...)

Ball!!!

Bil (sånn "gå"-bil med masse knapper og tuter og dingser som lager lyd...)

Xylofon

Skrevet

Gode tips :) Aha... xylofon har jeg aldri tenkt på før faktisk. Det skal jeg ta å kjøpe inn sammen med dukkevogn.

Skrevet

He-he, fornuftig! ;-)

Skrevet

byggeklosser/esker i papp med morsomme motiv fra Sprell!! Han har lekt med de hver dag fra han fikk de som 11 mndr, nå er han 16 mndr. Han elsker de over alle lekene og foretrekker de foran nyere leker. Veldig fine når vi skal leke sammen med ham. Også sitter han ofte og pusler med de. Her er linken. Billige er de også!

http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=&sok=1&snr=1&fa=1&fk=3&fp=2&fm=13&us=&soktekst=&pid=484&x=/Stableklosser

Skrevet

Lillemor er 18 mnd, og elsker dukker, musikkleker, litt puslespill/klosser, duplo, samt lekehus og bondegård fra Fisher Price..Så lenge det er litt lyd, så er hun fornøyd. Hun leker også med bilene til storebror.

Så elsker hun å kle seg ut, så det blir vel snart en snærten liten koffert med plass til litt utkledningsklær..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...