myrsnupp Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Tok en test nå, en sånn strimmel fra billig-tester. Jeg har tatt endel sånne før, og vet hvordan de skal se ut når de er positive. I dag dukket to tydelige burgunder streker opp. Problemet er bare at strek nr. 1 (teststreken) var plassert mye lenger borte fra kontrollstreken enn den skal. Streken var omtrent der testfeltet startet. Hva er dette da? Skulle tatt bilde, men pukket den i stykker for å sjekke ut, men kan forsøke å manipulere et bilde sånn at dere kan se hva jeg mener.
myrsnupp Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 26. oktober 2011 Tok et bilde av en negativ grav.test på google, og tegnet på der min strek var, for å vise. http://www.dinbaby.no/content/view/slideshow_user/601061/offset/0
Tweak Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Det kan være en produksjonsfeil på testen, at feltet som reagerer på hcg har blitt forskjøvet. Jeg tror ikke du har så mange andre valg enn å ta en ny test i morgen. Sjekk batch/lot nummeret på strimmelen din i dag og den du tar i morgen. Og OPPDATER oss :-D For det høres jo ufornektelig lovende ut!
myrsnupp Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2011 Takk for svar Tok en ny test i dag, det skjedde de samme som i går, en strek som var filplassert. Inne på anonymforum var det en som sa at det bare var litt overflødig farge, og dermed negativ test. Samme lot nr på testene. (alle testene jeg har har samme nr ser jeg)
TurboJenny87 Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Er det disse her supersensitive som reagerer på 10ul\ml? Jeg har også fått svak forskjøvet skyggestrek på flere av de jeg har tatt (etter tidsfristen har gått ut vel og merke) Billigstrimler fra Wondfo (reagerer på 25 ul\ml) var blendahvite. Men når det er sagt så har jeg tatt supersensitiv og vanlig wonfo på samme urin (som har slått ut positiv), og teststreken til wondfo var dobbel så sterk som den sensitive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå