Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Noen som vet om mannen min må ha tilsyn hver time nå etter operasjonen? Kjenner jeg blir litt stresset av hele situasjonen.. Har jo en liten baby på 6 uker her i tillegg.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Skal vel bare observere at det ikke blir noen blødninger vel.....og hvis han er våken og fin greier han seg vel ganske så greit selv:) Ellers hadde de ikke sendt han hjem.....er vel sånn at han ikke skal få feber og trenger kanskje noen smertestillende:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Tror han fint kan ligge med hodet litt høyt slik at ting evt. renner ned av seg selv.....hehe:)
mariabee Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Husker at jeg fikk en grusom ørebetennelse kort tid etter operasjonen, så ville ikke fått trekk på meg iallfeall. Ha litt ekstra smertestillende i hus, helst stikkpiller.. Voltaren var vidunderlige saker
Hera_75 Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Sympati trenger han sikkert i bøtter og spann... men ellers klarer han seg nok selv, så sant det ikke blir noen komplikasjoner. Voltaren stikkpiller en time før hvert måltid er essensielt. Og kanskje eget rom på natten? Husker jeg våknet på natten av at smertestillende-effekten gikk ut, og hadde veldig vondt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå