Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Fikk satt inn implantater (I puppene) forrige torsdag, altså 6 dager siden. Og på mandag fikk jeg så vondt i et spesielt punkt i puppen.. Det er mot den andre puppen og kanskje 2-3 cm fra såret. Gjør vondt når jeg trykker der, og beveger på armene. Akkurat som det går sånn kjerringstøt gjennom. Nå i dag kjennes det også som at det går mot brystvorten, så kjenner det i den når jeg får sånn "strøm". Fler som har hatt sånn og vet hva det kan være? Ringte aleris i dag for å høre, han trodde ikke det var noe alvorlig.. Og mente det kanskje var en blodansamling der. Men er ikke blå. Foresten, så klemte jeg litt forsiktig i går, og da var det et lite "klikk" og akkurat som om noe "der inne" forsvant... Skal på aleris i morgen å få det sjekka opp, men tenke å høre her inne om noen vet?? Eller har hatt det før
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Var ikke meningen å være anonym her...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 har selv silikon, høres normalt ut spør du meg. Den "klikkingen" kan være luftbobler. De forsvinner av seg selv Tror ikke du skal bekymre deg! Jeg hadde også merkelige smerter på spesielle punkt en stund, men alt ble bra. Gratulerer med nye pupper! Du kommer til å elske dem når de har fått "grodd" seg ferdig
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Det kjennes nesten ut som luftbobler ja.. I går kveld da jeg hadde klemt litt på den, ble den borte også, og da var det ikke vondt.. Men såklart hadde den kommet tilbake igjen i mårrest da jeg våknet. Tro meg, jeg elsker dem allerede!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå