Gå til innhold

Noen med silikon her? Har vondt.. :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn implantater (I puppene) forrige torsdag, altså 6 dager siden.

Og på mandag fikk jeg så vondt i et spesielt punkt i puppen.. Det er mot den andre puppen og kanskje 2-3 cm fra såret. Gjør vondt når jeg trykker der, og beveger på armene.

Akkurat som det går sånn kjerringstøt gjennom. Nå i dag kjennes det også som at det går mot brystvorten, så kjenner det i den når jeg får sånn "strøm".

Fler som har hatt sånn og vet hva det kan være?

Ringte aleris i dag for å høre, han trodde ikke det var noe alvorlig.. Og mente det kanskje var en blodansamling der. Men er ikke blå.

Foresten, så klemte jeg litt forsiktig i går, og da var det et lite "klikk" og akkurat som om noe "der inne" forsvant...

Skal på aleris i morgen å få det sjekka opp, men tenke å høre her inne om noen vet?? Eller har hatt det før :)

Fortsetter under...

Skrevet

Var ikke meningen å være anonym her... :)

Skrevet

har selv silikon, høres normalt ut spør du meg. Den "klikkingen" kan være luftbobler. De forsvinner av seg selv :)

Tror ikke du skal bekymre deg! Jeg hadde også merkelige smerter på spesielle punkt en stund, men alt ble bra.

Gratulerer med nye pupper! Du kommer til å elske dem når de har fått "grodd" seg ferdig :)

Skrevet

Det kjennes nesten ut som luftbobler ja.. I går kveld da jeg hadde klemt litt på den, ble den borte også, og da var det ikke vondt.. Men såklart hadde den kommet tilbake igjen i mårrest da jeg våknet.

Tro meg, jeg elsker dem allerede!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...