spar ess Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Har fått spørsmål i fra slektninger om hva de kan kjøpa til guttungen, og jeg vet ikke hva jeg skal si. Han bryr seg lite om biler, men er glad i å tegne, pusle, spille o.l. Noen som har noen ideer til julegaver?
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Trenger tips jeg også Vet ikke hva jeg skal kjøpe til poden (vil være 2,5 år ved juletider) Gjerne leker som barnet kan lære litt av. Har kjøpt et ullpledd fra princess med Solan og Ludvig på til nevøen min på 3. Akebrett og ski kan kanskje være noe. Uff, dette er vankelig:P
2008 og 2012 Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Lego, togbane, tegnesaker, puslespill, bøker, klær, penger, DVD'er, CD'er, lydbøker, matboks/drikkeflaske, perler, modelkitt, akebrett, ski, sykkel, sparkesykkel
Cornelianelia Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Kommer jo an på hva han har fra før, men her er noen forslag: Bøker får man aldri nok av. Bøker om figurer han kjenner fra barne-tv er ofte ekstra stas. Sjekk f.eks nrk-butikken på nett. Ellers er jo Albert Åberg og båten Elias veldig populært i den alderen. Spill: Domino, Memory og forskjellige varianter av Lotto fungerer fint i den alderen. Brio-tog. Ski kjelke/akebrett.
Tyren78-09+12 Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Vår blir i underkant av 2.5 år ved juletider, men jeg har ønsket følgende fra slekt/familie: dupplo(han elsker disse traktorene, bilene osv som er i dupplopakkene som selges nå). Din på 3 blir kanskje snart interessert i vanlig smålego? Bøker. Ski. Akebrett/rattkjelke. Ullklær. Jeg har sagt at vi ikke ønsker oss store inneleker..altså som tar stor plass. Bor foreløpig ganske trangt, hvertfall når vi i februar blir 4, og det kun er 2 soverom her. Føler lekene flyter rundt her til tider, hvertfall når gutten elsker å dra frem ALLE bilene og traktorene samtidig, helst på stuebordet..
mammatetogansketette:)) Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Komme jo helt an på interesse ja... her er ønskelista lang i grunn alt fra vanllige klær til sengetøy, (barne)musikk, lydbøker, tangentspill (liker å spille...), magnetbokstaver (til kjøleskap) -samme typer tall, tegne-male- modellerings-saker... og gjerne biler, liker de- men har ikke så mange...
ambroxia Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Her har vi ønsket klær, varme pysjer,noen filmer. Også har jeg kjøpt tegne bok, og vurderer elektrisk tannbørste, så forhåpentligvis tannpussen går lettere Har også sagt ifra om at han ikke skal ha store ting, pga plassmangel! Sagt fra tidligere og, men fått likevell, så nå er det fullt ! :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå