Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det dere har dilla på?

Jeg har funnet utav at røyk (skrekk og gru:( ) , 1-2glass oboy hver dag hehe, kake hadde jeg dilla på for noen uker siden, gulrotkake da vel og merke er noe av det jeg har dilla på..

er 21+5 idag:)

Første trimester var det epler :D

Jeg venter jente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig nettopp funnet O-boy som min store dilla-ting. Kan drikke ubegrenset med glass per dag. Og mannen er snill og går på butikken hvis det er tomt for melk.

I første trimester var det epler på meg og drops (Vepsebol med jordbær). Var og veldig kvalm og kastet opp så var ikke mye annet som gikk ned.. Huff røyk er ikke bra, her røyker mannen og jeg synes det lukter helt forferdelig. Glad er jeg for det.

Jeg er 14+5 i dag og tror veldig at jeg venter en jente :-)

Skrevet

Hei jenter:)

Jeg har dilla på fersken iste ( drikker det i store mengder hver dag!)

Gulerøtter!

Lovehearts (pga halsbrann);p

Blå softlan tøymykner ( samme som i forrige svangerskap:D)

Dere vet den der Aussie Shampo'n du får kjøpt bla på apoteket? Fyyyfaaader så godt den lukter!! MÅ dusje hver dag å bruker store mengder, noe som er dumt siden den koster 99 per flaske!!:P

Såper inn hele meg og vasker håret med den!! Skal også innrømme at jeg smaker på skummet!!! NAM!

Skrevet

Er forresten 26+2!:))

Skrevet

Ost og paprika.. Måå ha ;)) forrige svskap var det cherrytomater og ungen var gul da ho kom til verden! :P

Skrevet

Første trimester var det rå frukt og grønnsaker som var tingen. Spiste flere kurver med plommer hver uke! Da orket jeg ikke noe søtt i det hele tatt!

Nå har det desverre snudd seg, og jeg har dilla på cola, surt godteri og tyrkisk pepper . Sjokolade har jeg også sånne øyeblikk at jeg bare MÅ ha.

Heldigvis har jeg et par sunne diller også. Har akkurat oppdaget hvor NYDELIG det er med Bris (farris) med lemon and lemongrass smak! Drikker mye av det! Og så må jeg bare ha en sånn liten youghurt med melonsmak tror jeg det er, hver dag. Har også spist betraktelige mengder rugsprø med brelett på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...