Gå til innhold

Ånei ånei, mye blod:(

Anbefalte innlegg

Stod på kjøkkenet i dag, og plutselig kjentes det ut som jeg tisset meg ut.. så ned.. og der var det kommet blod gjennom buksen. Løp på do, rant litt, tok på bind.. og etter et kom det bare litt brunlig slim... Jeg har 2 barn fra før, men aldri mistet. Er et sånn ca sånn? :(

Var hos legen, tok blodprøve og ta ny om noen dager for å målet hcg... Jeg føler meg ikke gravid lenger. Selv om vi fikk panikk når vi fant ut om graviditeten, så hadde jeg virkelig begynt å glede meg. Synes det er trist hvis det er over. Noen som har blødd og allikevel gått bra?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143721667-%C3%A5nei-%C3%A5nei-mye-blod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Var hos legen i går, men fikk ikke vite noe da.. tok blodprøve og får svar i morgen, så blir det ny blodprøve for å se om det er økning i hcg... Jeg har det ok, jeg har jo to friske gutter, så jeg føler meg heldig allikevel. Når det gjelder denne babyen i magen, så tør jeg ikke å ta verken sorgen eller lykken på forhånd.. så går litt rundt å prøver å tenke på andre ting.. selv om det er vanskelig til tider.

Kjære deg. Leste innlegget ditt og fikk helt vondt.. Kan godt forstå at du har det vondt. Min var heller ikke planlagt, men herlighet så glad man kan bli i det lille inni magen. Jeg føler med deg, og håper det går bedre etterhvert. 10 uker og, alles mareritt. Lykke lykke til videre uansett hva dere vil prøve eller ikke prøve på.

Det går bra her, var på ul i dag.. de så sirkulasjon (?), så det var levedyktig, men livmortappen var rød og åpen.. og ingenting er sikkert som for alle andre gravide før uke 12.. Men jeg klamrer meg til håpet:)

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...