Gå til innhold

Hvortid legger dere små trollene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 3,5mnd. Hvortid la dere deres baby når de var så gamle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille legger seg ca kl 19 og har gjort det siden han var ca 2,5 mnd, han er nå snart 4 mnd... :)

Skrevet

Denne uka har mini lagt seg 18.30, før det la han seg 19.00. Han er 4mnd. Han sluttet også å sutre når vi la han 18.30!

Skrevet

Vi startet med rutiner når mini var rundt 2 mnd, og prøvde da å legge ham ca. 19. Dette har vi fortsatt med, og han legger seg fremdeles omtrent da og sover til ca. 07.00.

Skrevet

Min gutt blir tre mndr neste uke. Vi har hatt leggeprosjekt i halvannen uke, før det la han seg samtidig med oss. Nå legger vi ham ca åtte, han sovner før ni. Til helgen når vi stiller klokken er planen å "la være å stille hans klokke", slik at han legger seg kl syv. Vi har fått mer rutiner inn i dagene den siste uken, nå sover han til omtrent samme tid hver dag. Før lot vi ham styre alt selv. Jeg merker at det er godt for meg at vi nå går mer etter klokken, deilig med rutiner:)

Skrevet

Har en gutt på 3 mnd og han legger seg mellom 21-22 :) Hadde vært fint å legge han tidligere, men han er morgenfugl og står opp 06-07. Får se hva som skjer når vi stiller klokka :) hååper han fortsetter å sove helt til da og ikke står opp 05..gjeeesp!

Skrevet

Han har blitt lagt kl 19 siden han var rundt 3 mnd.

Det er jo litt forskjellig fra dag til dag, men +/- 30 minutter.

Han er straks 10 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...