Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Neida ikke noe som er galt. Det er hormonene som har innvirkning på tarmen. Du har kanskje treg mage rundt eggløsning også?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Det får jeg også, tror det er normalt.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Og kanskje har du spist masse sjokolade i PMS-rus, uten å tenke på at det gir deg løs mage..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Er ikke noe galt i det hele tatt. Har en veldig logisk og naturlig forklaring. Livmoren din ligger tett inntil tarmene. Livmoren trekker seg veldig sammen når du får mensen, for å "arbeide" ut det som skal ut. Livmoren ligger tett inntil tarmene og disse beveglesen livmoren gjør gir også virkning på tarmen. Tarmen blir på en måte litt overstimulert. Innholdet i tarmen passerer fortere enn normalt, tykktarmen får da ikke sugd opp så mye væske som den bruker, og VIPS; du får diarè.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Jada, litt vas, og gjentagelse av meg selv der på ein måde, men du tog ann sikkert :-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #8 Skrevet 26. oktober 2011 Hurra, takk, endelig får jeg svaret på hvorfor jeg har litt løs mage hver gang jeg har mensen selv:-) DiB er fine greier! Har lurt litt på det noen år...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå