Babygirl Juni11 Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Min datter er 4,5 mnd. Hun har de siste dagene hatt store varme roser i kinnene. Almenntilstanden virker ellers bra, men hun er litt mer sutrete og klengete enn vanlig. Bør jeg gå til legen synes dere, eller har noen av dere en god forklaring?
kinaputten Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 tenner kanskje? har du sett inni munnen om du ser noen kuler, typisk fortenner som kommer først. Vet at min får røde roser i kinnene når det er tenner på gang
Babygirl Juni11 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2011 Tenkte på tenner, men så langt ser jeg ingen.... :-(
kinaputten Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 ja men de kan likevel få roser en stund før de kommer frem og blir synlig Men så lenge allmenntilstanden er bra så ville jeg ikke bekymret meg
knerten09+ knerteline11 Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Enten kan det være tenner. Eller så har det jo blitt litt kaldere i det siste og mange babyer og barn reagerer på litt kaldere vær med å få røde kinn etter å ha vært ute. Her hjelper det godt å smøre med a-krem før vi går ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå