popstar Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Huff, har så fryktelig dårlig appetitt! Får knapt i meg en brødskive til frokost, og da kan det gå endel timer før jeg tvinger nedpå noe igjen. Har overhodet ikke lyst på noe, men er ihvertfall flink til å spise 5 om dagen. Noen med samme dårlige matlyst? Er forresten i uke 33, og har hatt dårlig matlyst hele veien.....spøy til uke 20!
MammaTil1Snart2 Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Ja jeg har det på samme måte...vart sånn ca 1 uke nå (er idag 28 + 6). Aner ikke helt hvorfor det er sånn, men var hos lege idag på svangerskapskontroll og alt så ut til å være bra med oss begge ihvertfall
nyttårsprins Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 For noen er dette ganske vanlig i svangerskapet. Jeg var kjempekvalm i 1.trimester, helt fin form i et par måneder, og deretter kvalm og dårlig matlyst siden uke 26. Har det slik fremdeles og er i uke 32. Kjenner jeg faktisk må tvinge i meg mat og væske for ikke å dette helt av lasset. Har ikke lagt på meg mer enn 3 kilo heller, - så mens gutten i magen vokser som han skal, blir jeg ikke akkurat større. Det er nok mangel på matlyst som har skylden. Får bare håpe at det er en periode som går over, og at matlysten kommer tilbake. Blir jo litt stressa av at man kanskje ikke får i seg alle de næringsstoffene man trenger. Vitamintilskudd fungerer her i heimen... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå