Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite bleietips. Brukte Libero selv en god stund, og var veldig fornøyd. Så fikk jeg tips om Landlord/Rema 1000 bleir. Var litt skeptisk med en gang, men de er faktisk minst like gode (og ganske like) som Libero og koster 0,5 pr bleie i stenenfor 1,5 som libero koster. De er for sensitiv hud og svanemerket oxo:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer deg, Miss. Jeg bruker også landlord sine bleier og er veldig fornøyd!

Skrevet

Helt enig! Jobbet i bhg 1 år og det var de bleiene jeg var mest fornøyd med! Blir nok de som kommer til å bli brukt her i huset også. =)

Skrevet

De har jeg ikke prøvd. Bruker coop sine. Det er også billigmerke. Veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg bruker bare Coop sine billigbleier, og hvis man er Coop-medlem så er de faktisk enda billigere enn Landlord (20 kr for en pakke med ca 60 bleier, 30 kr for ikke-medlemmer). De er knallgode, aldri opplevd lekkasjer og så kom de best ut i en bleietest forleden. Anbefales=)

Skrevet

Er disse bleien både landlord og coop fra de er helt små???

Skrevet

Vi har også prøvd litt forskjellig, men jeg synes ikke billigmerkene var noe gode til helt nyfødt baby. Vi brukte libero på guttungen fra han var nyfødt og til han var godt over året. Nå bruker vi first price. Kommer til å gjøre det samme nå tenker jeg. Begynne med libero og bytte til noe billigere når tulla er større

Skrevet

Jeg har også brukt First price sine når de har blitt litt større,var kjempefornøyd med de. Blir ikke noen dyre Liberobleier her i gården..

Skrevet

Brukte Libero frem til han var nesten tre mnd, s vet ikke åssen det er for helt nyfødte. Har ogs prøvd Coop sine. Synes de var ok. Det eneste jeg har å utsette på de er at de fikk en litt hard brett på midten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...