Gå til innhold

Muligens en SA, noen som hvet??

Anbefalte innlegg

Lurte bare på om noen hvet? For 14 dager siden fikk jeg vondt i underlivet og noen minutter etter begynte jeg å blø, kom litt og litt og hold på i ca 4 timer. Var hos legen og han trodde det var en SA. En uker etter på (forrige torsdag) fikk jeg de samme smertene og igjen begynte jeg og blø...MASSE, d bare fossa ut og alt jeg hadde på meg ble fullt av blod. Ikke veldig morrsomt å være på jobb da. Dro igjen til legen, og fikk da beskje om at det var en SA. Fikk beskjed om å komme tilbake over helgen, da tok han en gyn.undersøkelse, ville sende meg videre til ullevål. Da han ringte ned dit fikk han beskjed om at det var nye regler og at de ikke tok imot tidlig ultralyd undersøkelser. Skal man liksom bare gå og lure og ikke hvite?? Har en del menssmerter, ømme bryst. Når slutter disse symtomene hvis det var en SA?? Er/var 6uker. Skal tilbake til legen mandag igjen, men lei av å gå å lure...redd for å begynne og blø sånn igjen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143721092-muligens-en-sa-noen-som-hvet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes veldig rart ut. Eg hadde blødning forrige veke, og blei sendt til ultralyd på sykehuset dagen etter. Tok også hcg målinger med to dagers mellomrom.

Det må då vere mulig for legen din å henvise deg til et sykehus/klinikk som tar tidlig ultralyd? Går ikkje an å gå rundt å vente sånn.

Titter bare innom. Eg har hatt mange blødninger dette svangerskapet med og uten smerter mye og lite. Men eg har fått ul hver gang de har voret noe. helt til dei kunne høre hjertelyden da sjekker dei bare den. Så synes og det høres rart ut. Ville vertfall FORLANGET hcg måling vist dei ikke sender deg inn. Stå på ditt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...